Merhabalarr
🌱🌱🌱
Keyifli okumalar
🪻🌿🪻🌿🪻🌿🪻
Yazar'dan
÷÷÷÷÷÷÷÷÷Bodrumdan İstanbula geleli baya bir zaman geçmişti. Yasin sürekli bu esirlikden kurtulmak için bir şeyler düşünüyordu ama bir türlü o düşünücelerin dışına çıkamıyordu. Yapamıyordu. Bu evde hapsedilmiş durumdaydı. Neden burada olduğunu bilmiyor, sadece bir intikam için tutulduğunu tesadüfen öğrenmişti.
Onuda geçen akşam uykusundan uyanıp mutfağa giderken salonda Dağhan'la Ardınç'ın konuşmalarından duymuştu. Konuşmanın tamamını duymamıştı sadece Ardınç'ın "Yasin'i ne zamana kadar yanında tutacaksın?" diye sorduğunu ve Dağhan'ın cevap olarakda "Keremden ve onun ailesinden intikamımı aldıkdan sonra bırakırım." dediğini duymuştu. Duyduğu şeylerden dolayı küçük çaplı şaşkınlık yaşadıkdan sonra mutfağa gitmekden vaz geçip odasına gitmiş ve tüm gece boyunca uyumamış neyin intikamı olabilir ki bu diye düşünüp durmuştu.
Buraya geldiklerinden beri Yasin Dağhan'la çok fazla karşılaşmıyordu. Hatta aynı evde olmalarına rağmen birbirlerini az görüyordular. Dağhan bir süre sonra Yasin'in evden kaçmak gibi bir eylemde bulunmadığını, anladıkdan sonra onu odaya kapatmakdan vazgeçmişti. Yani Yasin, Dağhan evde olmadığında istediği gibi evde dolaşıyordu. Bir ara evin her yerini keşf etmiş odaları gezerek neler olduğunu öğrenmişti.
Bazen evde televizyon izlemekden canı sıkıldığında bahçeye çıkıp korumlarla konuşuyordu. Bazıları iyi yaklaşırken bazılarıysa sert ve kaba davranıyordu. Zaten ona öyle davrananlarla konuşmayı kesmişti.
Yasin'in başka bir öğrendiği şeyse Dağhan'ın mafya lideri olma dışında yaptığı şey adamın şirketinin olmasıydı. Gündüz şirketle ilgilenirken gecede karanlık işlerle uğraşıyordu.
Bir kaç gündür Yasin akşam yemeklerinde Dağhan'ın ona tuhaf bakışlarını yakalıyordu. Yemeğini yemeden dikkatlice ona baktığını çoğu kez yakalamıştı. Göz göze gelseler bile adam bakışlarını çekmiyordu. Yasin'de bu bakışlardan rahatsız oluyordu.
Akşam yemeğini tek başına yedikden sonra Yasin yapacak bir şey olmadığından önce film açıp izlemişti. Dağhan eve geç geleceğinden ki, bunuda hizmetçilerden öğrenmişti, rahatca takılıyordu. Filmi izlerken filmin daha yarısına gelmeden uyku bastırdığında televizyonu yapatıp koltuğa uzanarak gözlerini kapattı. Odasına kalkıp gitmekden üşendiğinden ve kalkarsa uykusunun açılacağını düşündüğünden koltukda uyumağın daha iyi olacağını düşünmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤
Romance♧♣︎TAMAMLANDI♧♣︎ +18‼️ "Eğer kül olmayı göze alabiliyorsan yangınıma karış" Dağhan soykan BxB konulu hikayedir!