Merhabalar
❄️☃️
Nasılsınız?
🍫🧸
Keyifli okumalar
❤️🔥❤️🔥
Yasin'den
×××××××××Yorucu ama güzel geçen tren yolcuğundan sonra İsviçre'nin başkenti olan Bern şehrine gelmiştik. Dışarıdakı manzaradan kendimi alamamıştım. Üstü karla kaplı dağlar, şelaleler inanılmaz derecede çok güzel gözüküyordu.
Trenden indiğimizde Dağhan'ın kiraladığı arabayla otele gelmiştik. Odaya girer girmez kendimi yatağa atıp uyumuştum. Bir süre sonrada Dağhan'ın belime sarılmasından onunda benimle birlikte uyuyacağını anlamıştım.
Uykumdan, boynuma konulan öpücükler sayesinde uyanmıştım. "Uykucu güzel, uyan artık. Gözlerini, sesini çok özledim. " kulağıma fısıldayarak güzel sözlerini sıralarken kalbimin ritmide anında değişmişti.
Yavaşca gözlerimi açtığımda, gözlerini kırpmadan yüzümü dikkatlice izleyen Dağhan'la karşılaştım.
Dudağıma küçük buse kondurup geri çekildi. "Sonunda uyana bildin."
"Yol yordu beni ne yapayım." Yeni uyandığım için sesim biraz boğuk çıkmıştı.
"Biliyorum güzelim, istediğin kadar uya ama ben seni özledim." Dedi.
Kollarımı boynuna dolayıp dudağından öpmeden önce " Bende seni özledim." Deyip dudaklarına yapıştım.
Öpüşmemizi derinleştirmeden hemen geri çekildim. "Acıkdım ben." Sesim nasıl çıktıysa Dağhan'ın yüzünde küçük bir tebessüm oluşmuştu.
Yanağıma sulu öpücük konurup "Doyuralım seni güzelim." Deyip diğer yanağımdan da öptü.
Geri çekildiğimde üzerimeden kalkıp yatakdan çıktı. "Çabuk hazırlan çıkalım, burada restoranlar erken kapanıyor. "
"Tamam." Deyip yattığım yerden kalktım. Bavuluma ilerleyip üzerime şık fakat kalın parçalara aldım. Elimdeki kiyafetlerle banyoya girdim. Hızlı şekilde hazırlanıp çıkmıştım. Banyodan çıktığımda Dağhan'ın hazır olduğunu ve koltuk oturmuş elinde telefonla ilgilenip beni beklediğini gördüm.
"Hazırım. Çıkalım."
Sesimi duyduğunda telefonu kapatıp hızla ayağa kalktı. Birkaç büyük adımlarla karşıma gelip durdu. Elinin birini belime sarıp kendine doğru çektiğinde nefesim kesilmişti. Bu haraketine bayılıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤
Romantik♧♣︎TAMAMLANDI♧♣︎ +18‼️ "Eğer kül olmayı göze alabiliyorsan yangınıma karış" Dağhan soykan BxB konulu hikayedir!