Selamlar
💐💐
Nasılsınız?
☘️☘️
Keyifli okumalar
🌠🌌
Yasin'den
::::::::::::::::::Berzan ağayla konuşmamız üzerinden 1 hafta geçmişti. O günden sonrada adamı hiç görmemiştim. Bu 1 hafta içerisinde sürekli evde yatıyordum. Dün annemle konuşurken burada 1 kaç ay daha kalacağımızı söylemişti. Ama ben bu 1 kaç ay'ı yatarak geçirirsem uyumaktan yatakda ölecektim o yüzden dün dışarıda gezerken bir restoranın önden geçerken iş ilanı görmüştüm. Restorana girip işle ilgili bilgiler alıp şartlarını kabul etmiştim ve işe alınmıştım. Sonuçda evde boş boş yatmakdan iyidir.
Ve bugün ilk iş günümdü biraz heyecandan dolayı sabah erken kalkmıştım. Herkes uyanana kadar ben de kısa bir duş alıp üzerimi giyinmiştim. Ev halkı uyandığında annemle ablam ilk günden işe gecikmemem için hızlı olarak sofrayı kurmuşlardı. Herkes sofraya oturduğunda kahvatımızı yapmaya başlamıştık. Kahvaltımı biraz acele ederek bitirip sofradan kalktım.
"Ben gidiyorum " dediğimde anneannem yüzünde tatlı gülümsemeyle konuştu "Allah kolaylık versin " ben de ona gülümseyip "Sağol anneanne. "
Annemle ablamda "Kolay gelsin. Bol şans" derken abim hiç umursamadan yemeyini yiyordu. Zaten ondan bir şey beklemiyordum."Akşama görüşürüz" diyip mutfakdan çıktım. Kapının önünde ayakkıbılarımı giyinip dışarı çıktım. Kulaklığımı takıp şarkı açarak yürüyerek işe gittim. Zaten evle resteron arasında mesafe çok değildi. Yürüyerek 25 dk yoldu.
İşe geldiğimde resteronu işleten Bahattin abi bana işle ilgili kısa bir özet geçmişti. Yapacağım şey gelen müşterilerin siparişlerini almamdı. İşe başladığımda benimle birlikte garson olarak çalışan Serkan bana yardımcı olmuştu.
"Yasin! Şu masaya sen bak " Serkan'ın gösterdiği yere bakıp başımı salladım.
"Tamam"Üzerimdeki iş kiyafetimi düzeltip menüyü elime alarak onlara doğru ilerledim.
İlk müşterim 2 genc erkekdi. Onlara yaklaşıp menüyü önlerine koyup gülümseyerek " Hoş geldiniz. Ne isterdiniz?" Diye ikisine bakarak sordum.
Aralarından biri " Hoş bulduk. Biz bakıp karar verdiğimizde seni çağırırız" dedi.
"Tabii" diyip onlardan uzaklaştım.Kısa süre sonra beni çağırdıklarında yanlarına gidip siparişlerini alarak içeri geçip Salih abiye siparişleri söyledim. Günün yarısına kadar da böyle devam ettim.
Yemek molasından çıktıkdan sonra Bahattin abi beni görüp yanına çağırarak "Yasin birazdan patron gelecek, dikkatli ol." Diye uyardı beni. Ne demek istediği anlamıştım. Sadece "Tamam abi " dedim. Patron kimdir nedir diye sormadım zaten geldiğinde tanışırım. Bunu dedikden sonra işime kaldığım yerden devam ettim.
Ben boş masalardan birinin üzerini silerken içeri biri girmişti. Elimdeki işi bırakıp gelen kişiye baktığımda tüm heybetiyle restorandan içeri giren Berzandı. Ben ona bakarken o beni farkettmeden geçip masalardan birine oturdu. Gözlerimı ondan çekmeden izlerken Serkan yanıma gelip kısık sesle kulağıma "Aha! patronda geldi" dedi. Bakışlarımı Berzandan çekip şaşırarak
"Patron Berzan mı?" Dediğimde gözlerini kocaman açıp bana baka kalmıştı. Sonra kendine gelip kolumdan tutarak kenara çekti kısık sesle "Berzan ağaya Berzan denilmesinden hoşlanmıyor.
Berzan değil Berzan ağa diyeceksin." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤
Romance♧♣︎TAMAMLANDI♧♣︎ +18‼️ "Eğer kül olmayı göze alabiliyorsan yangınıma karış" Dağhan soykan BxB konulu hikayedir!