Merhabalarr
💐💐💐
Nasılsınız?
☘️☘️
Keyifli okumalar
💙🩵
🖤🖤
Yasin'den
♡♡♡♥︎♡♡♡Çok fazla ses çıkarmadan sessizce sırt çantama bi kaç kiyafetlerimden koyurdum. Bugün Berzan'la resmi olarak evleniyordum. Saat 4de İtalyaya uçacaktık ve ben hazırlanmak için evdekilerin uyumasını beklemiştim. Onlara hiç bir şekilde haber vermeden gidiyordum. Evlilik konusundan sonra evdeki hiç kimse ile konuşmamıştım. Bir kaç defa annem benimle konuşmak istemişti ama ona da yorgun olduğumu söyleyip odama kapatıyordum kendimi.
Ailemden kurtulmak ve onlara hasta olmadığımı kanıtlamak için Berzanla evleniyordum. Aynı zamanda düğün yaparak intikamımı almak istiyordum. Artık bu eve bir daha gelmeyecem ne olursa olsun onların yüzünü bile görmek istemiyordum.
Çantamı kapatığımda telefonuma gelen mesaj ile yatağımın üzerindeki telefonu alıp açtım. Berzan aşağı da beni beklediğine dair mesaj atmıştı. Çantamı alıp sessiz olarak odamdan çıktım. Şu an evdeki birileri ile karşılaşmamak için dua ediyorudum. Olur da birini görürsem hayata bu evden çıkamazdım. Sessizce ayakkabılarımı giyinip dış kapını açıp çıktım.Kapını kapatırken derin bi oh çekmiştim. Hızlıca aşağı indiğimde Berzan arabasına yaslanmış etrafa bakıyordu. Takım elbise giyeceğini düşünmüştüm ama sportiv giymişti ve her zaman giydiği gibi baştan aşağı siyahlara burunmuştu. Ona yaklaştığımda benim geldiğimi anladığında etrafta olan bakışları bana dönmüştü. "İyi akşamlar " yaslandığı yerden doğrulurken konuşmuştu. Ona biraz daha yaklaştığımda "İyi akşamlar" dedim. Başka şey konuşmadan geçip sırt çantamı arka koltuğa bırakıp ön kapını açıp bindim. Benim binmemle Berzan'da arabaya binmişti.
Arabanı çalıştırıp mahalleden çıkmıştık. Bundan böyle yeni bi hayatım olacaktı. Yeni insanlar, yeni ev, bugünden sonra beni neler bekleyeceğini bilmiyordum ama iyi günler olmasını istiyordum artık. Her kes gibi ben de mutlu huzurlu olmak istiyordum.
Ben düşüncelerime dalarak akıp giden yolu izliyordum. Berzan'da hiç konuşmadan arabayı sürüyordu.
Kısa süren araba yolculuğundan sonra Berzan'ın özel uçağına binmiştik. İçimde bitmek bilmeyen heyecan vardı. Hem evlendiğim için hem de yeni hayatım için. Ben tedirginlikle koltuğa otururken Berzan rahat bi şekilde yanımda oturuyordu. Uçak daha kalkmamıştı ama ben deli gibi heyecanlamıştım ve içimde küçükte olsa bir korku vardı. Sonuçta bilmediğim bi ülkeye gidiyordum ve yanımda oturan adamla bir kaç saat sonra nikahımız vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤
Romance♧♣︎TAMAMLANDI♧♣︎ +18‼️ "Eğer kül olmayı göze alabiliyorsan yangınıma karış" Dağhan soykan BxB konulu hikayedir!