Merhabalarr
🏵🏵
Nasılsınız?
☘️🌿☘️🌿☘️
Keyifli okumalar
🤍🤍
Yasin'den
××××××××××Kerem'le boşandıkdan sonra Dağhan beni eve bırakmış kendisi de şirkette gitmişti. Televizyondan bir film açıp onu izliyordum. Daha doğrusu izlemeye çalışıyordum. Çünkü bir türlü odaklanamıyordum. Kerem'in ağlayışı gözümün önünden bir türlü gitmiyordu. Son söyledikleri kulağımda yankılanıp duruyordu.
Böyle olmasını bende istememiştim. Ama yapabileceğim bir şey yoktu. Şu anda içimde küçük bir pişmanlık vardı. Ona Dağhan'dan hoşlandığımı dememeliydim. Sanki içindeki yaraya tuz basmıştım. Umarım hayattına devam ederdi. Güzel bir ailesi huzurlu mutlu hayattı olurdu.
Daha fazla izlemeyeceğimden televizyonu kapattım. Zaten izlediğimden hiçbir şey anlamamıştım.
Akşam misafiler geleceğinden yukarı çıkıp hazırlansam iyi olurdu. Akşam Aras ve sevgilisi geleceklerdi. Dağhan onları yemeğe davet etmişti.
Yukarı çıkıp banyoya girdim. Kısa bir duşdan sonra belime havluyu sarıp çıktım. Odaya dönüp kıyafet dolabına yöneldim. Dağhan'ın odasına taşındığımda Dağhan bana bir sürü yeni kıyafetler almıştı. Aralarından akşam yemeğine uygun olanları çıkartıp yatağın üzerine bıraktım.
Belimdeki havluyla vücudumu kurulayıp çıkartığım kıyafetleri giydim. Tekrar banyoya girip kurutma makinesiyle saçlarımı kurutup biraz şekilendirdim.
Parfüm falan sıktıkdan sonra son kez aynaya bakıp hazır olduğumda aşağı inmek için banyondan çıktım.Ben hazırlandığımda hava kararmıştı. Salona indiğimde hizmetçiler sofrayı kuruyorduları. Koltuğa oturup onların gelmesini bekledim. Dağhan'da onlarla birlikte gelecekti.
Zaman hızla akıp giderken kapı çalmıştı. Ayağa kalkıp üzerime çeki düzen verip bekledim.
Hizmetçiler kapıya bakmaya giderken bende onların gelmesini bekliyordum. Bir süre sonrada içeri önde Dağhan ardınca Aras ve sevgilisi girmişlerdi. Dağhan yanıma gelip "İyi akşamlar güzelim." Deyip başımın üzerine öpücük kondurdu. "İyi akşamlar."dedim.
Aras ve sevgiliside bize yaklaştıklarında onlara gülümseyip "Hoş geldiniz." Dedim.
"Hoş bulduk. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤
Romance♧♣︎TAMAMLANDI♧♣︎ +18‼️ "Eğer kül olmayı göze alabiliyorsan yangınıma karış" Dağhan soykan BxB konulu hikayedir!