Merhabalarr
🌾🌾🌾🌾
Nasılsınız?
🖤🖤🖤
Keyifli okumalar
🖤🖤Yasin'den
..................Sabah yaşanan ateşli olaydan sonra Dağhan odadan çıktığında kendimi direk banyoya atmıştım. Soğuk duşdan sonra hazırlanıp aşağı inmiştim. Salona geldiğimde Dağhan daha gelmemişti. Masaya geçip onu bekledim. Evet ona bir şans vermiştim fakat neler olacağını bilmediğimden biraz tedirgindim. Artık her şeyi zamana bırakmıştım. Ne olacaksa olsun kafasındaydım.
Biraz bekledikden sonra Dağhan gelmişti. Üzerine siyah takım elbise giyinmişti ve çok şık, karizmatik gözüküyordu.
Oturmadan önce saçlarımı koklayıp derin bir öpücük kondurmuştu."Çok güzel kokuyorsun. Aklımı başımdan alıyorsun." Deyip tekrar öptü saçlarımdan. Sonrada geçip yerine oturdu. Bir şey demeden kahvaltıya başlamıştım.
Sessizlik sürüp giderken oda da sadece çatal bıcak sesleri yankılanıyordu. Fakat bu sessizlik çok sürmemiş Dağhan tarafından bozulmuştu.
"Benimle şirkete gelmek ister misin?" Diye sorduğunda başımı ona çevirip göz göze gelmemizi sağladım.
"Neden?" Diye sordum. Onunla gelmemi neden istiyordu ki ? Anlamamıştım.Ağzına peynirden atıp çiğneyip yuttu. Bunları yaparken bakışlarımı ondan çekmemiştim. "Evde sıkılıyorsun diye dedim. Dışarı çıkmak iyi gelir diye düşündüm." Dedi.
Aslında doğru söylüyordu. Sürekli evde yemek yeyip televizyon izliyordum. Çok fazla düşünmeden "Olur." Dedim.
"Tamam yemekten sonra hazırlan çıkarız." Dediğinde başımı sallayıp "Tamam." Dedim. Önüme dönüp kahvaltıma kaldığım yerden devam ettim.
Yine sessizlik olurken aklıma gelen şeyle kaşlarımı çatıp sakince yemeğini yiyen Dağhan"a döndüm. "Sen Pelin'den ayrılıdın mı?"
Benim konuşmamla bakışları bana dönmüştü. Gözlerime bakıp "Evet." Diye kısa cevap verdi.
"Benim yüzümden mi?"
Bakışlarını üzerimden çekmeden "Hayır seninle bir ilgisi yok. Ayrılmış gibi bir şeydik. " diye cevapladı. Sonra başıyla önümdeki tabağı gösterip "Yemeğini bitir." Dedi.
Pelin'den ayrılması iyi olmuştu da, ya ben. Ben daha Kerem'le evliyim. Bakışlarımı ondan çekmeden "Ya ben ?" Diye sordum.
"Sen?" Anlamayarak kaşlarını çatmıştı.
"Ben Kerem'le evliyim daha." Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤
Romance♧♣︎TAMAMLANDI♧♣︎ +18‼️ "Eğer kül olmayı göze alabiliyorsan yangınıma karış" Dağhan soykan BxB konulu hikayedir!