Bölüm 15 🍃

1.9K 90 107
                                    


Merhabalar

🪴🪴

Nasılsınız?

Küçük bir açıklama!

Şimdi kitabın konusunu biraz değiştirdim. Fakat 14 bölüme kadar her şey aynı tekrar okumanıza gerek yok. Değiştirdiğim kısım burdan başlıyor. Kitabın konusu ve baş karakter neden değişti dersenizde benlik bir durum değil.

Açıklama bitmiştir!

Keyifli okumalar

🌾🌾🌾

Dağhan Soykan 🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dağhan Soykan 🖤

Yasin'den
သသသသသသ

1 haftalık balayından sonra eve dönme zamanı gelmişti. Bu 1 hafta Kerem'in gıcıklıklarını saymazsam güzel geçmişti. Sabah erkenden kalkıp kahvaltımızı yapmış ve tekrardan odaya çıkmıştık.
Ben kendi valizimi hazırlarken Kerem'de kendi valizini hazırlıyordu.

"Ben hazırım " valizimi kapatıp ayağa kalktığımda konuştum. Kerem'e dönüp baktığımda o da valizini kapatıyordu.

" Hazırsan çıkalım " dedi. Kerem valiziyle birlikte odadan çıktığında bende kendi valizimi alıp ardınca çıktım.

Aşağa indiğimizde çıkış işlemlerini halledip otelden çıkış yapıp arabaya bindik. Kerem valizleri yerleştirip şöfer koltuğuna bindiğinde arabayı çalıştırıp yola koyulduk.

Sessiz geçen araba yolculuğunda ne ben konuşuyordum. Ne de Kerem. Radioda güzel bir şarkı çalıyordu. Başımı cama doğru çevirip akıp giden yolu izliyordum.

Kerem aniden frene bastığında kemerimden dolayı öne doğru çok fazla gitmemiştim. Ona bakıp sinirle " Neden aniden frene basıyorsun yaa? " dedim ama bana bakmıyordu. Kaşlarını çatmış karşıya bakıyordu. Merak edip onun baktığı yere baktığımda önümüzde siyah takım elbisede yaklaşık 10 kişiye yakın adam vardı. Önde duran adam Kerem'e baş haraketi yapmıştı. Galiba arabadan inmesini söylemişti.

" Kerem n'oluyor?" dediğimde bakışları bana döndü. Sonra kemerini çıkartı.
" Arabada kal" deyip kapıyı açtığında konuşmuştu. " Kerem onlar kim? Bende geliyorum "

Derin bir nefes alıp sinirle " Yasin arabada kal sakın dışarı çıkma." deyip indi. Anlamayarak ona ve karşıdakı adamlara baktım. Bunlar kimdi? Ve neden karşımıza çıkmışlardı. Kerem arabadan inip adamın karşısında durdu.

Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin