Bölüm 35 🍃

908 60 29
                                    

Merhabalar

❄️☃️

Nasılsınız?

🦋❄️🩵

Keyifli okumalar

Keyifli okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️❤️‍🔥

Yasin'den
''''''''''''''''''''"

Uyandığımda ellerimle gözlerimi ovuşturup gözlerimi açtım. Yatağın diğer tarafı boştu. Dağhan benden önce uyanmıştı. Bakışlarımı etrafta gezdirdiğimde oda da değildi. Ya banyodaydı yada dışarı çıkmıştı fakat dışarı çıkacak bir nedeni yok ki?

Yatakdan kalkıp banyoya doğru yürüdüm. Elimi yüzümü yıkayıp sonra onu ararım diye düşündüm. Banyoya yaklaşıp kapıyı açacakken kapı açılmış ve Dağhan'la karşılaşmıştım.

Beni gördüğünde hızla yaklaşıp elini belime atarak kendine çekti. "Günaydın güzelim." Boynuma burnunu sürterek demişti. Dudaklarını boynuma değdirdiğinde içimdeki kelebeklerin uyandığını hissettim.

"Sanada günaydın." Kısık sesle dedim. Adamın dokunuşu aklımı almıştı. Boynuma sulu öpücük kondurup geri çekildi. "Saat kaçta yola çıkacağız?" Dün dağ evine gideceğimizi söylemişti. Birkaç günde orada kalacakmışız. Belki şansımız getirirse kuzey ışıklarınıda göreceğimizi söylemişti.

Dağhan yanağımdan öpüp "Kahvaltıdan sonra yola çıkarız." Dedi.

"Tamam ben o zaman hazırlanayım." Deyip geri çekilmek istedim fakat Dağhan izin vermemişti. Belimdeki elini biraz daha sıkılaştırıp kendine çekmişti.

"Tamam git hazırlan." Durmadan yanağıma, çeneme küçük küçük öpücükler konduruyordu.
Omzundan tutup geri itmeye çalıştım. Tabii ki de başarısız oldum. Adam yerinden bir millim bile haraket etmemişti. "İzin verirsen hazırlanacağım sevgilim."

"Tabii veririm güzelim ama önce sana doymam lazım." Deyip tekrar öptü. Başımı geriye çekip "Sevgilim yeter." dedim. Bu gidişle ne dağ evine gidecektik ne de banyo kapısının önünden ayrılacaktık.

"Yetmez ama şimdilik öyle olsun." Yanağıma sert bir öpücük kondurup benden ayrıldı. Yanımdan uzaklaşıp odaya gittiğinde bende banyoya girdim.

İşlerimi halledip banyodan çıktığımda Dağhan'ın hazır olduğunu gördüm. Bende hızlıca üzerimi değiştirmiştim. İkimizde hazır olduğumuzda kahvaltı yapmak için odadan çıkmıştık.

Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin