Merhabalarr
♥️♥️♥️
Nasılsınız?
🖤🖤
Keyifli okumalar
Bölüm şarkısı: Chris Brown - Under the Influense
♥️♠️♦️♣️♥️
♥️❤️🔥🥵
Yasin'den
♤♤♤♤♤♤Dağhan hırsla dudaklarıma kapandığında sertce öpmeye başlamıştı. Bir anda dudaklarını nefes nefese ayırıp gözlerime baktı. "Sesinin kısılmasına hazır mısın güzelim?" Dediğinde hafifce gülümseyip "Ben çoktan hazırım." Dedim. Dudağıma kısa bir öpücük kondurup belimden tutup beni masaya oturttu. Ayağa kalkıp "Bekle burada." Deyip kapıya doğru ilerledi. Kapıyı açıp dışarı çıktığında merakla arkasınca bakakalmıştım.
Kısa süre sonrada odaya tekrar girdi. Kapıyı kapatıp kilitledi. Kaşlarımı çatıp "Nereye gittin ki?" Diye sordum. Bana doğru gelirken üzerindeki ceketi çıkartıyordu. "Ee bağırışlarını ve inlemelerini birinin duymasını istemezsin değil mi güzelim?"
"Evet istemem." Dedim. Bu kattakı kişileri göndermişti galiba. Aslında Sıla yellozu duysaydı hiçte fena olmazdı. Dağhan çıkartığı ceketi özenle koltuğun üzerine bırakıp yanıma geldi. Bacaklarımı ayırıp araya yerleşti. Sonrada vakit kaybetmek istemeksizin anında dudaklarıma kapandı. Çok fazla ve sertce öpüşmemizden dudaklarım uyuşmuştu. Dudaklarımı hissetmiyordum artık.
Zaten çok fazla oylanmadan dudaklarının rotasını boynuma çevirmişti. Öpe öpe boynuma gelip önce derin nefes aldı sonra dudaklarını bastırdı. Boynumu rahat öpmesi için başımı yana eğmiştim. Boynumu ısırdığında kısık sesle inlemiştim. Başını kaldırmadan kulağıma "Seni öyle bir hale sokacam ki, zevkden bayılacaksın güzelim." Fısıltıyla konuşmuştu.
Kendimi onun aletine bastırıp onun gibi kısık sesle konuştum. "Yapman için sabırsızlanıyorum."
Geri çekilip üzerimdeki gömleğin düğmelerini hızla açıp çıkartıp odanın bir tarafına fırlattı. Hayranlıkla ve koyulaşmış gözleriyle çıplak vücudumu süzdü. Diliyle dudaklarını yalayıp göğüslerime yöneldi. Biraz geriye doğru uzanırcasına uzanmış kesik kesik inliyordum.
Dağhan önce hızlı atan kalbimin üzerinden öptü. Sonrada sol göğsümü dudakları arasına alarak emdi. Diliyle göğüs ucumu yalayıp emiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤
Romance♧♣︎TAMAMLANDI♧♣︎ +18‼️ "Eğer kül olmayı göze alabiliyorsan yangınıma karış" Dağhan soykan BxB konulu hikayedir!