Merhabalar
🌿🌿🌿
Keyifli okumalar
🥵❤️🔥
3 yıl sonra
Yasin'den
~~~~~~~~~Yanağıma, boynuma konulan öpücüklerle uykumdan uyanmıştım. "Ya Dağhan bırak biraz daha uyuyayım." Gözlerimi açmadan demiştim. Uyanmak istemiyordum. Geceleri zaten uyutmuyordu şimdide gündüzleri uyutmamaya başlamıştı.
"Uyu bebeğim ben bir şey yapmıyorum." Kafasını boynumdan kaldırmadan demişti. Konuşması bittiğinde dudaklarını boynuma bastırdı. İnce et parçasını dudaklarının arasına alıp emdiğinde kısık sesle inlemiştim.
Böyle yaparsa benim uyumam imkansız ama. Sinirle gözlerimi açıp ondan uzaklaştım. Doğrulup sinirle konuştum. "Ya sen böyle yaparsan nasıl uyuyacam ben? Öpüp öpüp duruyorsun. İki dakika uyu..." Dağhan dudaklarıma yapıştığında çemkirmem yarım kalmıştı.
Ağzımı açmam için alt dudağımı ısırdığında acıyla inlemiştim ve böylece ağzım açılmıştı. Dağhan vakit kaybetmeden hızlıca dilini ağzıma göndermişti. Damağımı yalarken tatlı mırıltılar çıkartıyordu. Onun öpücüğüne karşıklık verirken az önceki uykum sinirim uçup gitmişti.
Nefes alamadığımdan omuzlarından itip geri çekilmesini sağladım. Dudaklarımız ayrıldığında Dağhan hiç yüzüme bakmadan boynuma yönelmişti. Boynumu emip ısırıyordu.
"Ahh! Dağhan işe gideceğiz daha. Yapma." İnleyerek demiştim.
Dudaklarını boynumdan ayırıp "Sikerim işi." Dedi. Böyle söylediğine göre demek bugünde yatakdan çıkmayacaktık.
Kendisi kocam olduğu gibi patronumda olmuştu. Şirkette birlikte çalışıyorduk. Tabii onada çalışmak denirse. Adam benden ayrılmamak için şirkette bana bir iş vermişti ama onun yüzünden doğru düzgün işimi yapamıyordum. Nerede beni görse tutup koklayıp öpüyordu. Onun bu haraketine artık oradakı çalışanlar bile alışmıştı.
Elini tişörtümün içinden geçirip belime sardı. Dudaklarını boynumdan hiç ayırmadan beni yatağa sırt üstü yatırıp, ağrılığını vermeden üzerime uzandı.
Boynumda öpülüp emilemeyecek yer kalmadığından başını kaldırıp üzerimdeki tişörtü çıkartıp kenara fırlattı. Sonra göğüslerime yönelip onları emmeye başladı. Bir göğsümü dudaklarıyla ezerken diğerini parmaklarının arasına alıp çekiştiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤
Romance♧♣︎TAMAMLANDI♧♣︎ +18‼️ "Eğer kül olmayı göze alabiliyorsan yangınıma karış" Dağhan soykan BxB konulu hikayedir!