Bölüm 27 🍃

1.3K 76 98
                                    

Merhabalarr

🍂🍂🍂

Nasılsınız?

🥀🍁🥀🍁🥀

Keyifli okumalar

Yasin'den
~~~~~~~~~

Dağhan'la yaşadığımız ateşli günden sonra birkaç gün gerçekten popomun üzerine oturamamıştım. Hatta yürümekte bile zorluk çekiyordum. O günün üzerinde 1 hafta geçmişti. Şimdi ise iyiydim.

Yattığım yerde gözlerimi ovuşturup etrafa baktım. Artık kendi kaldığım oda da değil Dağhan'ın odasında onun yatağında yatıyordum. Başımı çevirip yatağın diğer tarafına baktım boştu. Yine erkenden kalkıp spor yapmaya gitmiş.

Yatakdan kalkacakken odanın kapısı açılmış ve içeri üzeri çıplak ve terli Dağhan girmişti. Benim uyuduğumu düşündüğünden kapını sessizce açmıştı. Kapıyı açtığında bakışları anında beni bulmuştu. Uyanık olduğumu gördüğündü gözlerinin içi sanki ışıldamıştı.

İçeri girip kapıyı kapattı "Günaydın bebeğim." Dedi. Ona gülümseyip "Günaydın." Dedim.

Yanıma yaklaşıp alnımdan öpüp geri çekildi. "Seni doya doya öpmekniserdim ama çok terliyim. Hemen duşa gireceğim."

" Çıktığında öpersin artık." Dedim.

Bana son kez bakış attıp banyoya girdi. O gittikden sonrada yatakdan çıkıp üzerime güzel bir şeyler giyindim.
Aynada kendime çeki düzen verip Dağhan'ı beklemeden aşağı indim. Salona girip hazır olan masaya oturup Dağhan'ı bekledim.

Birkaç dakika sonrada üzerinde jilet gibi durmuş takım elbiseyle Dağhan gelmişti. Adama takım elbise inanılmaz güzel yakışıyordu. Bir takım elbisede birde çıplak olduğunda nefesimi kesiyordu adam.

Bana yaklaştığında saçlarıma, yanağıma en sonda boynuma kokulu öpücük kondurup yerine geçip oturdu. Yemeğe başladığında bende onunla birlikte başlamıştım.

Biz sessizce yemeğimiz yerken içeri Sinan girmişti.
"Efendim Aras bey geldi. Sizi dışarı da bekliyor. " ellerini önünde birleştirmiş yeri izlerken demişti.

Dağhan ona kısa bir bakış attıp "İçeri alın." Soğuk bir ses tonuyla dedi.
Sinan başını sallayıp salondan çıktı.
Bakışlarımı giden Sinan'dan çekip Dağhan'a çevirdim. "Aras kim?"

Ağzındakını yutup "Avukatım. Kerem'le boşanman için geldi." dedi. Kaşlarımı çatıp merakla "Nasıl yanı Kerem'le bugün mu boşanacağız?" Diye sordum.

"Evet." Dedi. Peki benim niye şimdi haberim oluyordu. "Onu görecek miyim? "

"Evet. Kahvaltıdan sonra çıkalım bir an önce bitsin şu iş." Dedi. Nasıl yani Kerem beni hiç mi aramamış. Hiç mi merak etmemişde şimdi boşanmak için karşıma çıkacak. Ne hissetmem gerektiğini ne düşünmem gerektiğini bilmiyorumdum. İçimde hiçbir duygu yoktu.

Önüme döndüğümde içeri Aras'la Sinan girmişti. Dağhan ayağa kalkıp onunla el sıkıtığında bende ayağa kalkmıştım. Elini bana uzatıp "Aras ben." diye tanıttı. Elini sıkıp "Yasin bende. "

Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin