Merhabalar
🌱🌱🌱
Masılsınız?
🍁🍁🍁
Keyifli okumalar
❤️🔥🥵❤️🔥
Yasin'den
____________Dağhan beni masadan ayırıp bacaklarımdan tutarak kucağına aldı. Düşmemek için bacaklarımı beline dolarken kollarımıda boynuna dolamıştım. Dudaklarımdan ayrılmsdan Koltuklara doğru yürüyüp beni sırt üstü yattırtı. Dizlerini koltuğa koymuş, sanki az önce öpüşmemişiz gibi dudaklarımı öpüyordu. Dudaklarını ayırıp başını boynuma gömdü. Yine öpmeden önce derin bir nefes almıştı. "Kokuna bayılıyorum." Başı boynuma gömülü olduğundan sesi boğuk çıkmıştı.
Dağhan boynumu öpüp emmerken bende altında kıvranarak inliyordum. Az önce yaşadığım zevki bir an önce tekrar yaşamak istiyordum. Boynumu öyle sertce öpüyordu ki morardığına emindim.
Bir eliylede göğüs ucumu sıkıp duruyordu. Boynuma derin bir öpücük kondurup doğruldu. Ayağa kalkıp belimden tutup ters çevirdi. "Dizlerinin üstünde dur. " Dedi.
Dediğini yapıp dizlermin üstünde koltukda durdum. Ellerimi koltuğun başına koymuş başımıda üzerine koymuştum.
Dağhan eğilip kalçalarımı iki yana ayırdı. Deliğime yaklaşıp diliyle yalamaya başladı. "Immm." İnleyip elimin altındakı koltuğu sıktım. Tatlı mırıltılarla dilini deliğimin etrafında gezdiriyordu.
Sesli şekilde öpüp doğruldu. Yandan ona baktığımda eline tükürüp aletini ıslattı. Sonra arkama yerleşip aletinin başını içime ittirdi.
"Ahh." Kısık sesle inlemiştim. Az önce bağırmamdan dolayı hem boğazım acıyordu hemde sesim kısılmıştı. Adam dediğini yapmıştı sesimi kısana kadar sikmişti ve hâlâ da devam ediyordu.
O da benimle inleyip geniş olan deliğime yavaş yavaş girdi. Tırnaklarımı koltuğa geçirip inliyordum. Ellerini kalçama koyup sıkarak içimde haraket etmeye başlamıştı. Yavaş başlayan haraketleri git gide daha hızlanmış ve sertleşmişti. Oda da etin ete çarpa sesi ve kısık sesle inlemelerimiz yankılanıyordu ve bu seslerde benim daha çok azmama sebep oluyordu.
Dağhan hızını yavaşlatmadan git gellerini yaparken bana yaklaştığında başımı kaldırıp dudaklarımızı birleştirdim. İkimizde aynı anda inlediğimizde Dağhan kendi sertce içime itmişti. Dudaklarımı hızla öpüp geri çekildi. Omzuma ve sırtıma öpücükler kondurup doğruldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤
Romance♧♣︎TAMAMLANDI♧♣︎ +18‼️ "Eğer kül olmayı göze alabiliyorsan yangınıma karış" Dağhan soykan BxB konulu hikayedir!