Bölüm 30 🍃|+18

1.6K 74 22
                                    


Selamlar

❤️❤️

Keyifli okumalar

Keyifli okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️‍🔥🩵❤️‍🔥

Yasin'den
○○○○○○○○○

Dağhan'a son yazdıklarımdan sonra azcık olsa da tırsmıştım. Ama çokta heyecanlanmıştım. Heyecanla koltukda oturmuş onu bekliyordum. 10 dk burada olacağını söylemişti. Ve dediği gibi de 10 dakikaya gelmişti. Adam resmen ışınlanmayı bulmuştu. Kapı çaldığında hizmetçilerden biri gidip kapıyı açmıştı. Ayağa kalkıp salona girmesini bekledim ama buraya gelmeden mutfağa gitti. İçerdekiler bir şeyler dedikden sonra merdivenlere yöneldi bana bakmadan sertce "Yasin yukarı gel." Dedi. Biraz sinirli gibi çıkan sesiyle yutkunmuş ve yavaş adımlarla yürüyerek yukarı çıktım.

Odaya girdiğim an Dağhan kolumdan tutup beni kendine çektiği gibi dudaklarıma kapandı. Anlık yaşadığım şeyden dolayı şaşırıp kalmıştım. Kolumdaki elini çekip belime koydu. Diğer eliylede kapıyı kapatıp sırtımı kapıya yasladı.

Ona karşılık vermediğimden Dağhan alt dudağımı ısırmıştı. Kendime gelmiş ve onun öpücüğüne karşılık vermiştim.
Dudaklarımı sertce ve hızlı öperken ona karşılık vermeye çalışıyordum.

Kapıyla bir bütün halindeyken Dağhan kendini bana bastırdığında ağzına doğru boğukca inledim. Sesli şekilde dudaklarımızı ayırıp nefes nefese konuştu. "Beni bu hale soktuğun için seni parçalayım mı?"

Yüzümde alaylı bir gülümseme oluştuğunda "Parçalama diyen mi oldu."demiştim.

"Sen istedin bunu." Deyip bir şey dememe izin vermeden dudaklarıma tekrar kapandı.

Bir süre daha hırsla dudaklarımı sömürdükden sonra çenemi öpüp boynuma yöneldi. Önce koklayıp sesli şekilde öptü. Sonra dudakları arasına alıp emmeye başladı.

Dudaklarını boynumdan ayırmazken boşta olan elini şimdiden sertleşmiş aletimin üzerine koyup hafifce sıktı. Ağzımdan kısık bir inilti çıkmıştı. Dudaklarıyla boynuma işgenceler yaparken pantolonumun üzerinden aletimi okşayıp beni çıldırtıyordu. Belimdeki elini tishörtümden içeri sokmuş alev alev yanan tenimde gezdiriyordu.

Dudaklarını boynumdan ayırıp burnunu sürtüp derin bir nefes çekti içine. "Demek duş aldın öyle mi?"

"Hı hı." Nefeslerim hızlanmıştı. Göğsüm her inip kalktığında onun sert göğsüne değip duruyordu. Boynuma sesli bir öpücük kondurup tishörtümün eteklerinden tutup yukarı kaldırdı. Kollarımı kaldırıp tishörtümü çıkartmasına yardımcı oldum.

Kalbim Senin Ellerinde ♤BxB♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin