''Pekala ilk öncelikle biz nerede, ne zaman, nasıl tanıştık?''
Alışveriş merkezinden çıkmalarının ardından Talya'nın evine gitmek için Utkuyla ikisi, taksiye binmişti. O zamana dek ilişkilerinin detayları hakkında konuşmadıkları için bunu yolculuk sırasında hızlıca gözden geçirdiler.
Talya, ailesinin normal sevgililere yapacağı gibi Utku'yla ilişkileri hakkında ''normal'' olan pek soru soracağını sanmıyordu. Ama yine de ne olur ne olmaz diye normal ve basit sorulara hazırlanmakta fayda olacağını düşündü.
O sırada Talya'nın sorusunu düşünen Utku'nun aklında hala Talya'nın ona kabinde dokunması ve kucağına oturması vardı. Köprücük kemiklerine tekrardan bakıp Talya'nın dokunduğu yeri kontrol etmek istiyordu nedense. Bu yüzden Talya'nın sorusunu, kendisine yapılan faaliyeti göstererek yanıtladı. ''Belki de onlara ilk tanışmamızda kızlarının direkt kucağıma atladığını söylerim.''
Talya onun hala bunu düşündüğünü duyunca gizlice güldü. Ardından elindeki kartları kendisine karşı oynayan Utku'ya, kendi kartıyla karşılık verdi. ''O zaman belki ben de seni ilk kez mastürbasyon yaparken gördüğümü söylerim.''
Utku hatırlamak istemediği anısı tekrar böyle karşısında gördüğü için sessizleşti. Gözlerini dışarı vererek kendisine keyifli bir şekilde bakan Talya'dan kurtulmaya çalıştı. Aklına geldikçe daha da yerin dibine giresi geliyordu. ''Şundan bahsetmeyi kesebilir miyiz artık?''
Talya, kendisiyle iletişim kurmak istemeyen Utku'yu bırakıp evine daha ne kadar kaldığına bakmak için gözlerini yola çevirdi. Tahmin ettiği gibi neredeyse varmak üzereydiler. Bir an önce aralarındaki bu uydurma aşk hikayesini halletmeleri gerekiyordu. ''Şimdi, birbirimizi ilk olarak oda arkadaşı olduğumuzda tanıdık. Bunun öncesinde birbirimizi bilmiyorduk bile. Oda arkadaşı olduktan sonra da ortak bir seçmeli dersimiz olduğundan ders hakkında konuşa konuşa yakınlaştık. Sonra sen bana açıldın ben de kabul ettim. Sevgili olalı da yaklaşık bir, bir buçuk ay oluyor.''
Utku kafasıyla onu onayladıktan sonra Talya'nın dediği her şeyi iyice hafızasına yerleştirmeye çalıştı. Hikayeyi ezberlemeye çalışırken dikkati başka yere yoğunlaştığı için, az önceki utancından kurtulabildi böylelikle. Hikayeyi ezberlemek fazla zamanını almadı yol boyunca. Oldukça sıradan bir hikayeydi, sorun olmayacağını umuyordu.
Taksi Talya'nın evinde durduğunda, taksi parasını ödedikten sonra arabadan indiler. Utku arabadan indikten sonra kararan hava yüzünden site benzeri bir yerde olduklarını zar zor anlayabilmişti. İndikleri yerdeki herkesin villa tarzı evi ve geniş bahçesi vardı.
Fazla incelemeye fırsat bulamadığı bu yerde Talya'nın ilerlemesiyle beraber onunla gitti. İkisi eve doğru yürürken Talya, evi hiç de özlemediğini yeniden anladı. Evin bahçesinde olsun içinde olsun, aklına sürekli kötü anıları geldiği için enerjisi kanından çekiliyordu. Büyükannesi onu sürekli eve gelmesi için çağırsa da, bazen onun hatırı için bile gelmek istemiyordu buraya.
Eve gittikçe yaklaştıkları sırasında Talya'nın ailesinin evinin ne kadar büyük olduğunu Utku yeni fark etti. Kafasında şimşek çakar gibi düşünceler uçuşurken, onun striptiz yaptığını yakaladığı günü düşündü. O gün ona paraya ihtiyacı olup olmadığını sormuştu, ne kadar absürt bir soru sorduğunu evlerini görünce ancak anlayabildi.
Bahçedeki yeni biçilmiş taze çimlerin kokusu burunlarının içine dolarken evin önündelerdi. Talya, kapıyı çalmadan önce sahte Utku'ya baktı. Eli tokmağa gidemiyordu, aksine rahatlamak için de ellerini güçlüce sıkıp bıraktı. Utku'ya değil de, sanki kendi benliğiyle konuşuyor gibi soru sordu. ''Hazır mısın?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE ŞİFTİ
RomantikHerkesin uzak durmaya çalıştığı Talya'nın oda arkadaşı olmak zorunda kalan Utku, Talya'nın geceleri sık sık yurttan ayrılması yüzünden bir gün onu takip etmeye karar verir ve takibinin sonucunda Talya'nın striptiz yaptığını öğrenir. Peki ya araların...