Bölüm 25

180 11 0
                                    

Fazla uzun sürmeyen araba yolculuklarının sonunda Teo'nun öğrenci evi denilemeyecek kadar iyi görünen fakat lüks denilemeyecek kadar da gösterişli durmayan orta halli apartmanının önüne geldiklerinde, Yağmur arabayı durdurduktan sonra araba anahtarını yuvasından çekip cebine attı.

Yolculuk sırasında Utku'nun balıklardan bahsetmesinden sonra Talya ortamdaki havayı dağıtmak için radyodan müzik açmıştı. Yağmur da onların ilişkisi hakkında daha fazla soru sormaktan vazgeçmişti. Konuştukça ikisini daha da zor bir duruma sokuyormuş gibi hissettiği için böyle davranmanın daha iyi olacağını düşünmüştü. Utku da kendi söylediği şey yüzünden ortamın garipleştiğini bildiğinden, Yağmur'un okuduğu bölüm hakkında sorular sorarak ilgiyi ikisinden çekerek ona vermişti.

Sorularına karşılık onun kendisine bu kadar ilgi göstereceğini beklemiyordu ama Yağmur bu konu açılınca bildiği yerden soru gelen öğrenci edasıyla yanıtlamıştı her şeyi. Mezun olduktan sonra yapacağı şeyler hakkında konuşurken gözleri hiç olmadığı kadar parlamış ve hızlı konuşmasına bakıldığında bunları yapmayı uzun zamandır düşündüğü belli olmuştu.

Talya'yla aynı zamanla üniversiteye başlamıştı Yağmur. Üniversiteden mezun olduktan sonra bir kafe açıp işletmek istiyordu, hatta bu yüzden işletme seçmişti bölümünü. Şimdiden deneyim kazanmak için de kafelerde yarı zamanlı olarak zamanını geçiriyordu. Kazandığı ücret de işin cabasıydı.

Zevk aldığı şeylerden bahsederken yaşadığı zorlukları da anlatmayı ihmal etmemişti. Bölümü yüzünden çoğu kez başkaları tarafından hor görülmüştü, hem arkadaşları hem de kendi ailesi tarafından.

Sınıfındaki kişilerin çoğu ailelerinin onlar için hazırda tuttukları bir yere çoktan sahipken, dersleri dikkate almayıp çok rahat takılıyorlardı Yağmur'un aksine. Bütün bunlar canını sıkan konular olsa da, herkesin gelmek istediği ve özel bir havası bulunan bir kafe açmak nihai hayaliydi. Hatta bunu sadece bir hayal olarak bırakmayıp gerçekleştireceği konusunda oldukça emin konuşmuştu.

Talya'nın onda sevdiği özelliklerden birisi de buydu. Yağmur arkadaşlarını kırma konusunda çok beceriksiz olsa da hayaliyle kimsenin dalga geçmesine izin vermezdi. Buna yeltenen kişilerin önünü ise hemen keserdi.

Yolculukları bu şekilde Yağmur'un anlatıp Utku'nun da ona destek vermesiyle devam ederken varacakları noktaya gelmişlerdi. Açtığı konunun ne kadar derin ve dikkat dağıtıcı olabileceğini fark ettikten sonra Utku arabada başka olası herhangi bir sorun çıkmadığı için memnundu. Zira ağzından her çıkan söz aleyhine işleniyorken böyle bir konu açmasaydı, yakalanmaması mucize olurdu.

Teo'nun evinin önüne gelip, arabadan inmesinin ardından Talya ve Yağmur'un çıkmasını bekleyerek hafiften yürümeye başlamışken Utku, arabanın içerisinde başka bir olay döndüğünden haberi yoktu.

Yağmur özellikle yavaş hareket etmeye çalışarak Talya'yı yalnız bulduğu anda onun kolunu tutup engelledi dışarıya çıkmasını.

İstediğini başarılı bir şekilde gerçekleşip Talya'nın dikkatini üzerinde toplayınca Yağmur ona ''Bir dakika, bekle.'' deyip içinde tuttuğu ve nihayet söylemek istediği cümleleri söyledi. ''Durumun hiç bu kadar farklı olacağını düşünmemiştim. Onca seneden sonra ilk defa bir erkek arkadaşının olmasına ilk başta şaşırdım fakat bu denli değişeceğini beklemiyordum. Bunu özellikle balık yediğini öğrendikten sonra fark ettim.''

Talya onun lafları özenle söylemeye çalıştığı için kelimeleri arasında duraksayıp toparlamaya çalıştığının farkındaydı. Yanlış bir şeye mahal vermemek için açıklamaya çalışıyordu fakat belirsiz konuştuğu için onu pek de iyi anladığı söylenemezdi. ''Ne demek istiyorsun?''

GECE ŞİFTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin