One

237 13 5
                                    

Yoongi
Normale göre Jimin'le birbirimize çok yakındık. Ben Jimin'e aşıktım ama o beni sevmiyordu(he Yoongi he bokum)

"Jungkook"

Bugün Jimin'le kavga etmiştik ve bunu Jungkook'a anlatmaya karar vermiştim.
"Efendim Yoongi hyung" Odada Taehyung yoktu. Jungkook'un yanına gidip oturdum.

"Jimin'le kavga ettik"

"Oh kötü olmuş hyung, kavganın konusu neydi?" Diye sorduğunda derin bir nefes aldım. "Taemin ile buluşmamasını söylemiştim,sevmiyorum Taemin'i"

"Ay hyung sanki ben bayılıyorum Taemin'e."
Jimin hariç hiç birimiz Taemin'i sevmiyorduk ama Jimin'e ne kadar çok söylesek de bizi dinlemiyordu.

"Jungkook sence aramız eskisi gibi olur mu?"
Jungkook sırtımı sıvazlayıp"olur hyung,Jimin hyung sana dayanamaz biliyorsun" dedi.

Doğru söylüyordu. Jimin'im bana dayanamaz. "Hyung bak ben sana şimdiden söyleyeyim şu Taemin Jimin hyungu kapacak sen sevdiğini söylemez isen."

"Ama Kook ya beni sevmiyorsa?"

Jungkook oflayarak"offf hyung sence seni sevmese bu kadar yakın olur musunuz? Jimin hyunga hepimizden daha yakınsın."

Korkuyordum işte,beni kabul etmezse ne yapacaktım? Nasıl söyleyecektim? "Hadi be hyung yaparsın, güveniyorum sana"

Aniden cesaret patlaması gelmişti. Hızlıca ayağa kalkıp "şans dile Kook" diyip odadan çıktım. Odamıza girdiğimde Jimin yoktu.

Mutfaktadır herhalde. Aşağı hızlıca indim ama yoktu. Mutfakta olan Seokjin hyunga "hyung Jimin nerde?"

Doğradığı soğanı bırakıp bana döndü ve ofladı. "Taemin'in yanına gidiyormuş"
Nerde buluşacaklardı ki?

"Nerde buluşacaklarını biliyor musun hyung?"

Kaşlarını çatıp düşünürmüş gibi yaptı.
"Blind Spot varya oraya gideceklermiş, git de Jimin'i gözle Taemin'e güvenmiyorum."

Seokjin hyungu onaylayıp geri odama çıktım. Hızlıca üstümdekileri değiştirdim ve telefonumu aldım.

 Hızlıca üstümdekileri değiştirdim ve telefonumu aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Yoongi'nin Giydikleri )

Maskemi ve şapkamı da takıp odadan çıktım.
"Hyung nereye?" Diye soran Namjoon'a döndüm. Söylemeli miydim?

"Jimin Taemin ile Blind Spot varya oraya gitmiş,onu izleyeceğim başına bişey gelmemesi için"

Beni onaylayan mırıltılar çıkarınca hızlıca merdivenlerden indim. Arabamın alacakken Jimin görürse anlayacağı için taksi çağırmayı tercih ettim.

Kapının önüne çıkıp çağırdığım taksiyi beklemeye başladım. Taksi geldiğinde hızlıca bindim. "Nereye gideceksin evlat?"

"Ajusshi Blind Spot'a gidecektim."

My Little Jimin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin