Bunu size düzgün anlatabilmem için biraz geçmişe bakmamız gerekiyor
Yıl 2015
Jin ve Namjoon bugün beraber kalacakları odaya yerleşecektiler. Sadece tek bir yatakları vardı ama onlar bunu sorun etmiyordu.İki gençde başlarına geleceklerden habersiz odalarına yerleşmeye başladılar.
Bir süre sonra kızgınlığına zaten girmiş olan Namjoon feromonlarını yaymaya başladı ama bu kendi isteği değildi.Seokjin Namjoonun feromonlarını aldığında kalçasında bir sızı belirdi. Seokjin'in gözleri olabildiğince açılırken Namjoon'un ise bileğinde bir sızı oluştu.
İkiside anlamıştı ne olduğunu. Birbirlerine korkak bakışlar atarlarken Seokjin yatağa ilerleyip oturdu. Namjoonda yavaş ve çekingen adımlarla yanına gidip oturdu.
Seokjin güçlü bir omegaydı,bayılmadan durabilirdi ki duruyorduda. "Namjoon, bunu şimdilik kimseye söylemeyelim" diyen Seokjin ile Namjoon kalbinde bir sızı hissetti.
Yoksa Seokjin onu istemiyormuydu? Namjoon gibi değil miydi duyguları? Namjoon o gün çok kırılmıştı ama belli etmemişti,duygularını saklamakta hep iyiydi zaten.
Seokjin sadece duygularının farkında değildi ama uzun da sürse elbet duygularının farkına varacaktı.
1 ay sonra
Seokjin ve Namjoon'un kızgınlıkları aynı güne denk gelmişti. Artık ruh eşleri oldukları için kızgınlıkları çok daha zor geçecekti ve bunu ikiside iyi biliyordu.Seokjin artık dayanamayıp Namjoon'un kucağına çıktı. "Joonie,sadece kızgınlıklarımızda birbirlerimize yardım etsek olur mu?" Namjoon'un heyecandan neredeyse kalbi duracaktı.
"Peki hyung" diyerek onayladı Namjoon Seokjin'i. O günün gecesi çok ateşli geçmişti,ikisi de çok zevk almıştı.
2018(otele geldikleri ilk gün)
Namjoon
Yoongi hyungun geçen getirdiği mutlu habere çok sevinmiştim. Otelde Seokjin hyungun odasına yerleşmesini bekliyordum çünkü Daha sonra yanına gidecek ve onu sevdiğimi söyleyecektim.Korkuyor muydum? Çok fazla. Zaman su gibi akıp geçmiş yarım saat geçmişti. Kendi odamdan çıkıp Seokjin hyungun odasına gittim.
Kapıyı tıklattığımda hemen açmıştı kapıyı. "Ne oldu Namjoonie kızgınlığa mı girdin? Ben daha var diye biliyorum-"
"Hayır hyung sadece sana birşeyler söyleyeceğim"Şaşırmış görünüyordu... Kapıyı iyice açıp kenara çekildi. Odasına girip yatağına oturdum. gelip yanıma otururken beline sarılıp boynuna öpücükler kondurdum.
Eli saçlarıma çıkarken nasıl söyleyebileceğimi düşünüyordum. Aniden pat diye söylesem? Olurdu yani sanırsam...
"Ne oldu Joonie? Bana herşeyi anlatabileceğini biliyorsun" olumlu mırıltılar çıkarıp boynuna son bir öpücük kondurdum. En azından şimdilik son.
"Seni seviyorum" eli saçlarımda dolanmaya devam ederken "bende seni seviyorum" beni anlamıyordu! Ben onu o anlamda sevmiyordum!
"Hayır hyung anlamıyorsun-"" Joonie seni en iyi ben anlarım biliyorsun,ruh eşinin ben senin,hissetmiyor musun kalp atışlarımı? Senin bana her dokunuşunda dolduğum heyecanı?"
Ah siktir, hiç bunu hesaba katmamıştım. Yani Seokjin hyung benim düşüncelerimi ve duygularımı biliyordu ama ben hiç onun heyecanlanmalsrının benim yüzümden olduğunu düşünmemiştim.
"Namjoonie,hadi ama bunu düşünmemiş olamazsın." Ah cidden... "Aşk insanı aptallaştırıyormuş hyung." Diyip kıkırdadım. "Alfa sence de artık hyung demeyi bırakman gerekmez mi?"
Omuz silkip iyice sarıldım, Saçlarımda ki eli yanağıma gelip yüzümü kaldırdı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Ah, sanki alfa değilde omegaymışım gibi hissediyordum.
Aniden sertçe alt dudağını emmeye başladım ve onu yatağa yatırıp üstüne çıktım. Kollarını boynuma dolayıp öpücüğüme karşılık verirken ağzımın içine küçük bir inilti bıraktı.
Ayrıldığımızda kıpkırmızıydı. Gülümseyip burnuna öpücük kondurdum. " Gruba yazayım da yemek yemeye gidelim, olur mu?"
Başını olumlu anlamda salladıktan sonra üstünden kalkıp cebimden telefonumu çıkardım ve gruba yazdım.
EHEĞ SELAM
annem bana mandalina ve portakal getirdi ama mandalina çok acıydı
Tabii ki de yedim çünkü mandalina aşktır✊🏻Eheheh bunu atıp fic okuyacağım inşallah
ŞEVVAL YB ATMIŞ FİCLERE AMA FAVORİME ATMIŞMI BİLMİOM BEN MİD OKUMAK İSTİOM YETO
ehe
Görüşürüzzzzzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Jimin
FanfictionHerşey Yoongi'nin Jungkook ile konuşup Jimin'i sevdiğini söylemek için cesaretini toplamasıyla başladı. Shipler: Yoonmin Taekook Namjin Hopeyug -smut olan bölümler (M) şeklinde belirtilmiştir. -Eger smut okumak istemiyorsanız lütfen smut bölümleri...