Yugyeom
Gözlerimde ki yaşlar benden izinsiz akıyordu. Çok garip hissediyordum, sevdiğim adamla ruh eşi çıkmıştım amına koyayım!
"Gyeom,ben seni seviyorum ama eğer sen ruh eşi olmak istemiyorsan..."
TANRIM ŞAKA DEĞİL Mİ?! "Hyung eğer şaka yapıyorsan seni döverim! Ben de seni seviyorum!" Diyip dudaklarımızı buluşturdum.En çok yapmak istediğim şeyi yapıyordum ve bu... Çok iyiydi!
Anaskm ben kızgınlıktayım amına, sertleşirsem ne bok yiyeceğim?
Hoseok hyung dudaklarımızı ayırdığında nefes nefese kalmıştım. Üstüme çıkıp anlıma dudaklarını bastırdı ve daha sonrasında dudaklarıma eğildi.
Kollarımı boynuna doladığımda tişörtümü sıyırıp ellerini göğsüme çıkardı. Göğüs ucuma dokunduğu zaman belim yataktan havalandı. "Yapma!"
Yüzüne sinsi bir gülüş yerleşirken "neden?" Diye sordu. Tek eli göğüs ucumla oynarken elini ittirmeye çalıştım.
"A-ah! Hyung!""Göğüs uçlarınla oynamamla bile boşalmak üzeresin... Senin bu hassaslığınla ne yapacağım ben bebeğim?"
***(Şerefsiz yazar smutu ortada kesti Yeeeeeee)
Yoongi
Jimin'le beraber odamızdaydık. Jimin'i kucağıma yatırmış saçlarını okşuyordum.
Hamile bir kurt eşinden daima ilgi beklerdi ki zaten ben Jimin'i her zaman ilgiye boğuyordum. Tek fark daha dikkatli olmamdı.
Bebeğimize zarar vermek son isteğimdi
"Hyung" Jimin'in bana seslenişiyle düşüncelerimin arasından çıkmış saçlarının arasına öpücük kondurmuş "efendim güzeller güzelim" demiştim
Bana sardığı kollarını sıkılaştırıp yanağıma öpücük kondurdu. "Düğünümüzü ne zaman yapacağız?" Oh o iş tamamen aklımdan çıkmıştı. (Kesinlikle ben unuttuğum için unutmadın Yoon)
"Sen ne zaman istersen o zaman yapalım bebeğim." Tek eli karnına giderken "bebeğimizin doğumuna az kaldı ve karnım iyice şişmeye başladı... haftaya olur mu hyung?"dedi
Gülümseyip dudaklarına öpücük bıraktım ve"olur bebeğim"dedim. Komodinde ki kitabı alıp bana uzattı "biraz okur musun Yoonie?"
Tanrım çıldıracağım çok tatlı! "Tabiiki okurum Jiminie" elinden kitabı alıp saçlarını karıştırdım ve kitabı açtım.
Yaklaşık 8-9 dakika sonrasında kitabı okumayı bırakıp sesi çıkmayan Vitama baktım. Uyuya kalmıştı bebeğim. Kitabı kenara koyup yavaşca yanına yattım.
"İyi uykular Minie"
***
Yoongi
Uyandığımızda hızlıca eşyalarımızı toplamış Seul'e geri dönmüştük. Kapıyı tıklattığımda hızlıca açıldı. Jimin arkama saklanırken Seokjin hyung yüzüne korkunç ve garip bir makyaj yapmıştı."Ay hoşgeldiniz veletlerrr" diyip geri içeri geçerken Jimin'in elini tutup içeri geçtim. Kapıyı kapatıp bavullarımızı kenara bıraktık ve salona yürümeye başladık.
Girdiğimizde bir adet öpüşen Hoseok ve Yugyeom? Dahası Taekook porno izliyor? "Namjoon?!" Namjoon'a bişey yapmışlar.
Namjoon izin vermezdi bunlara böyle şeyler yapmalarına. Mutfaktan ses gelince Jimin'e döndüm. "Sen odamıza gir bebeğim,ben namjoon'u bulayım."
Jimin hemen beni onaylarken mutfağa girdim.Namjoon sandalyeye bağlanmış,ağzını da bağlamışlar baygın-daha çok sinirli- bakışlar atıyordu. Gülmemek için kendimi zor tutuyorum amına!
Kendimi artık tutamayıp kahkahayı basmamla beraber bakışları daha da sinirli oldu. "Tamam tamam kızma açıyorum seni"
Ağzındaki bantı aniden çektiğimde bağırdı "ANASININKİ!"Arkasına gidip ellerini de çözdüğümde ayağa kalkıp içeri sinirli bir şekilde yürümeye başladı.
Bende odamıza gitmeye başladım. Tam içeri gireceğimde Jimin'in sesini duydum.
"Gelmene az kaldı ama Yoongi hyung kızgınlıklarında çok zorlanıyor ve ben ona yardım edemediğim için üzülüyorum bebeğim" Güzelim benim ya...
"Ve muhtemelen hyung kızgınlığına 9-10 gün sonra girecek ama ona nasıl yardım edebilirim bilmiyorum." Sessizce odaya girip arkasından beline sarıldım.
"Senin kokun bile bana yardımcı oluyor bebeğim,lütfen bunları düşünüp kendini üzme..." Çenemi omzuna yasladığımda elleri saçıma çıktı. "Seni seviyorum Yoonie"
"Bende seni seviyorum güzeller güzeli minik bebeğim"
Fikir kalmadııığğğ yazıktır banağğğ
Size çok yavaş bölüm atıoooommm 30da final yapacaağğğmmm ama fikir yoooğğğğBugün gezmeye gidicem o yüzden bölüm atıp kaçıyorum bayyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Jimin
FanfictionHerşey Yoongi'nin Jungkook ile konuşup Jimin'i sevdiğini söylemek için cesaretini toplamasıyla başladı. Shipler: Yoonmin Taekook Namjin Hopeyug -smut olan bölümler (M) şeklinde belirtilmiştir. -Eger smut okumak istemiyorsanız lütfen smut bölümleri...