nineteen

60 6 3
                                    

Yoongi
Hastaneden dönerken herkes toplanmıştı. Birisi bizi tanıyıp haber vermiş olmalıydı. Beraber arabanıza doğru hızlı adımlar atarken alfalardan biri önümüze geçip Jimin'in dudağına kapandı.

"LAN ÇEKİL!" Jimin alfayı itmeye çalışıp beceremezken çiçeğimde bir sızı oluştu. Hızlıca alfayı itip üstüne çıktım. "Benim ruh eşime nasıl dokunmaya kalkışırsın?!"

Yumruğumu yüzüne yapıştırırken sinirle feromonlarımı salgılıyordum. Hastanenin güvenlikleri adamı götürürken sinirle saçlarımı karıştırdım.

Jimin korkuyla bana bakarken elinden tutup arabaya bindirdim. Eve gidene kadar konuşmadık. Sinirim geçmiyordu.
Nasıl sevdiğim adamı öpmeye kalkardı.

Yoongi omeganın suçu yoktu ona tavır yapma!

Sinirimi ondan çıkarmamak için konuşmuyorum salak.

Öffff salak mısın Yoongi?!

Ben salak değilim de sen salaksın galiba delta.

Jimin
Ben birşey yapmamıştım ki, benim suçum yoktu ki,neden benimle konuşmuyor delta?

Aptal işte Jimin,sen kendini üzmeyip karnındaki yavrumuzu da üzme

Ama nasıl üzülmiyim ki? Herneyse...

Odamızda yatağın kenarına geçmiş yorganı başıma kadar çekmiştim. Yoongi hyung ise daha gelmemişti.

Kırılmış mıydım? Çok fazla.Benim suçum yokken neden benimle konuşmuyordu... Offf ağlamak istiyorum.

Gıcık delta!

Kapının açılma sesi geldiğinde gözlerimi sımsıkı kapattım. "Jimin hyung?" Jungkook'un sesiyle gözlerimi yeniden açarken kapıya baktım.

Yanıma gelip yatağa oturdu. "Yoongi hyungla küs müsünüz? Neden konuşmuyorsunuz?" Omuz silkip bacaklarımı kendime çektim.

"Hastaneden gelirken bir tane alfa beni öptü,itmeye çalıştım ama olmadı. Sonra Yoongi hyung alfaya yumruk attı falan"

Anında kaşları çatılırken "e senin bunda suçun yokki" dedi. Tekrar omuz silkip gözlerimi kapattım. "Sen dinlen hyung,ben birde Yoongi hyungla konuşayım"

Kook odadan çıktıktan sonra derin bir nefes aldım. Yaklaşık 5 dakika sonra kapı tekrar açıldı. Adım seslerini duyuyordum.

Yoongi hyungun feromonlarını alıyordum. Konuşmayacaktım ben, banane. Benim suçum yoktu ki! "Uyuyor musun?" Yooo ne uyuması, uyanığım.

Arkamdan belime sarılan kolları hissedince huzurla doldum. Karnımda yavrumuz varken benden uzak duramazdı!

"Uyumadığını biliyorum güzelim" diye fısıldadığında omuz silktim. "Konuşmayacak mısın benimle?" Gözlerim dolarken birazdan dayanamayıp ona sarılarak ağlayacağımı düşündüm.

Belimdeki kolları dahada sıkılaşırken sıcak nefesini boynumda hissettim. Pes edip sarılacaktım galiba.

Jimin bana bak, kolay kolay pes edemezsin! Özür dilemesi lazım ilk!

Kulağımın arkasına dudaklarını bastırıp "özür dilerim bebeğim,senin bir suçun yoktu. Sadece sinirimi senden çıkarmak istemedim... Beni affedebilir misin?"

Ses çıkarmadan dururken titrek bir nefes çekti içine. "Karnındaki küçük yavrumuz beni özlememiş mi hm? Bana ihtiyacınız yok mu yoksa?"

Çok kırılmıştım,ses vermeyecektim. Çok ihtiyacım vardı onun kokusuna ama biraz beklemem gerekti. "Jimin..."

"Beni senden mahrum bırakma,sensiz yapamam..." Gözlerim doluyordu. Bu kadar yeter miydi? "Miniğim, hadi bana dönde seviyim seni."

"Jimin lütfen, civcivim,bebeğim,güzelim lütfen aşkım,bu kediyi affedemez misin?" Sonunda pes edip dolu gözlerimle ona döndüm ve kollarımı sırtına sardım.

Burnumu boynuna sürttüğüm gibi feromonunu yaymaya başladı. Tanrım,çok huzurlu hissediyordum.

Yüzümü boynundan kaldırdığım gibi dudaklarıma kapandı dudakları. Alt dudağımı emerken bende onun üst dudağını emmeye başladım.

Dişlerini dudağıma geçirirken ağzına inledim. O da bunu fırsata çevirip dilini ağzımın içine gönderdi. Dili tüm ağzımı dolaşırken çarpıştı. Ağzına tekrsr küçük bir inilti bırakırken dudaklarımız ayrıldı.

"Tekrar özür dilerim bebeğim." dediğinde gülümseyip yüzümü boynuna gömdüm.
Çok seviyordum onu. Eli daha büyümeye başlamamış karnıma gitti.

"Babasını özlemiş mi benim bebeğim." Karnımı severken dudaklarımı büzdüm. Tatlıydı. Gözleri gözlerimi bulurken dudaklarıma dudaklarını bastırdı.

"Jimin'im,seni çok seviyorum bir tanem, bir daha kavga etsek de,başka bir şey olsa da birbirimize küsmeyelim tamam mı bebeğim?"

"Tamam aşkım"

Ehehehehe hemen barıştırdım

Mint ve Orange Yoonmine ölürümmmm
Ölürüüüüüüüüüüüümmmmmmmmmmm

Öhm abartmayayım

Bir dahaki bölüm muhtemelen yarın gelir ama ne zaman atacağımı bilmiyoremm

Görüşürüzzzzzzzzzzzz

My Little Jimin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin