seventeen

51 7 2
                                    

Yoongi
Jimin'in yanına oturup onu kucağıma çektim yavaşca. "Özür dilerim güzelim, fazla sert davrandım." Burnunu boynuma sürtünce feromonumu yaymaya başladım.

"Sorun değil hyung." Elimi kalçasına götürüp okşamaya başladım. Kalçasında ki elimi beline çıkaracağım zaman elimi tutup deliğine götürdü.

"Sev hyung." Bana sıkıca sarılırken saçlarına öpücük kondurdum. "Tanrım, deliğini sevmemi mi istiyor benim vitam? Çok mu acıyor canın güzelim?"

"Hmhm,sev delta." Bu aralar biraz daha açmıştı kendisini,ve bu çok hoşuma gidiyordu. Deliğini okşamaya başladığımda boynuma öpücük kondurdu.

"Hala acıyor mu bebeğim?" Başını iki yana sallayıp "ıhıh,geçti deltam" deltam diyen ağzını... Sakin ol Yoongi, sakin.

Hassiktir,kameralar açılmış olmalıydı ve bizim odanın 3 noktasında da kamera vardı."Hyung... Kameralar..." Göz kapaklarına öpücük bırakıp "sildiririm güzelim,sorun yok." Dedim.

"Aşağı inelim mi bebeğim? Film izleriz hem." Hızlıca başını olumlu anlamda sallarken burnuna öpücük bıraktım.

***
Aşağıya inmiştik ve film izliyorduk. Jimin kucağımda uzanmış televizyona bakarken çok tatlı görünüyordu.
"ya bu alfa aptal ya! Aptal alfa! Bağlısınız siz omegayla nasıl başka biriyle yatarsın!"

Jimin'in tepkisine kıkırdarken bakışları bana çıktı. "Hyung gördün mü çok şerefsiz o alfa." Büzdüğü dudaklarına öpücük bıraktım.

"Gördüm bebeğim,ama sadece bir film biliyorsun" çatılan kaşları normale dönerken anlına öpücük kondurdum.
"Ya hyung ne bağırıyorsunuz" Diyen Hoseok'a yürügit dercesine el saladım.

Önümüzden geçerken bir anda bağırdı
"Aaaa mühürlenmişsinizzz!!!" Ben göz devirirken Jimin yüzünü göğsüme gömüp mızmızlanırken Hoseok'a korkutucu bakışlar attım.

Ellerini kaldırıp ben suçsuzum derecesine sallayarak kaçtı. "Küçüğüm,
Uykun geldiyse odamıza gidebiliriz." Başını göğsümden kaldırıp olumsuz anlamda salladı.

Saçları arasına öpücük kondurup filme odaklandım. Yaklaşık 7-8 dakika sonra Jimin'e baktığımda uyuyordu. Gülümseyip saçlarını okşadım.

"Benim küçük bebeğim uyuya kalmış" diye fısıldadım.

"Benim küçük bebeğim uyuya kalmış" diye fısıldadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Böyleler)Seokjin hyung biraz sonra yanımıza battaniyeyle geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Böyleler)
Seokjin hyung biraz sonra yanımıza battaniyeyle geldi. "Üşümeyin" battaniyeyi üstümüze örtüp ikimizinde saçlarını karıştırdı.

"Teşekkürler hyung" bana hafifçe gülümseyip odasına çıkmaya başladı.
Gözlerimi Jimin'e çevirdiğimde dudaklarını büzmüş bir şeyler mırıldanıyordu.

Büzdüğü dudaklarına öpücük kondurup gözlerimi kapattım.

***
Sabah boynumun ağrısıyla uyandım. Öffff böyle uyumamalıydım. Jimin'e baktığımda kucağımda yoktu. Battaniyeyi kenara koyduktan sonra sesler gelen lavaboya girdim.

"Jimin-ah?" Tuvaletin önünde çökmüş duruyordu. Yanına eğilip "ne oldu bebeğim?" Dedim. Bakışları bana çıkarken "midem bulanıyo-öğğğkkk"
(Gülmicem gülmicem NCKENXKENXK)

Saçlarını kulağının arkasına sıkıştırıp sırtını sıvazladım. Gözleri dolmuş tirtir titriyordu bebeğim."Kus bebeğim,kus da rahatla."

Bir kaç dakika sonra rahatlamış görünüyordu. Peçete alıp ağzını sildim ve ayağa kaldırdım yavaşca. "Gel bebeğim yüzünü yıkayalım bir"

Suyu açıp avcuma su doldurdum ve Jimin'in yüzünü yıkadım. Yüzünü yıkadıktan sonra havluyu alıp yüzünü sildim. "Gel kucağıma bebeğim."

Kollarını boynuma sararken bacaklarından tutup kucağıma aldım. Yüzünü hemen boynuna gömerken mutfağa ilerledim.

"Nane limon yapayım mı bebeğim?" Başını hayır anlamında sallarken saçları arasına öpücük kondurdum. "Peki istediğin bir yemek var mı güzelim?"

Ağzını şapırdatıp "patates" dedi. Onun bu haline kıkırdayıp  tezgaha ilerledim. Jimin'i tezgaha oturtacağım sırada "hyung kucağında dursam olmaz değil mi?"

"Durabilirsin bebeğim sorun değil."

OHA JİM ACABA HAMİLE Mİ KALDI OMGGGGG

ncjenxjen

He bu arada zaten belli Jimin'in hamile kaldığı o kısmı açıklayayım hemen

Jimin kızgınlıkta değildi fakat Yoongi kızgınlıktaydı ve Deltalar kızgınlıklarında normale göre daha fazla sperm salgılarlar yani Jimin de bu yüzden hamile kaldı haberiniz olsünnnn

Bayyyyy

My Little Jimin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin