Yoongi
Jimin'le beraber düğünümüz için hazırlıkları yapmıştık ve yarın düğünümüz vardı. Çok heyecanlıydım, çok heyecanlıydık."Yoon ya birşeyler ters giderse?"(ben istersem gider)
"Gitmez bebeğim merak etme,giderse de bir çözüm buluruz." Konuşurken arabaya binmiştik.düğün günümüzü özellikle kızgınlığımdan önce ayarlanmıştık, Muhtemelen düğünden sonraki gün kızgınlığa girecektim.
Şuan bunu düşünmemeliydim.
"Sonunda evleniyoruz hyung... Rüya gibi"
Önümdeki dolgun dudaklara dudaklarımı sertçe bastırdım. "Rüya değil miniğim, her şey gerçek."Aniden odanın kapısı açılıp içeri Seokjin hyung daldı. "YANAŞMAYIN BİRBİRİNİZE BAKIYIM!" Jimin korkuyla sıçrarken Seokjin hyunga kötü bakışlarımı attım.
"Ne bakıyon be, düğün yapmadınız daha yanaşmayın birbirinize." Gözlerimi devirirken "neden hyung?" Diye sordum.
Saçını savurup"Türklerden öğrendim,öyle yapılıyormuş." (AS BAYRAKLARI ASSSSS 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🐺🐺🐺🐺🐺AAAAUUUUUUU)
Odadan kapıyı çarpıp çıkarken ofladım. Jimin'e baktığımda "seni öpemeyecek miyim yarına kadar yani?" Dedi. Dudaklarına hızlıca bir öpücük bırakıp "Boşver Jiminie,istediğin gibi öpebilirsin" dedim.
Gözlerini kaçırırken "ama Seokjin hyung kızar" dedi. Kıkırdayıp saçlarını okşarken kollarını birbirine bağlayıp arkasını döndü. "Oh,trip mi yiyorum vitamdan?"
"Hıh,evet trip yiyorsun." Arkasından kollarımı beline sarıp yavaşca kendime çektim. "Ne yaptım yine aşkım hm? Söyle de hatamı telafi edeyim."
Omuz silkip 'hıh'ladığında kulağının arkasına öpücük kondurdum. Daha sonra kulak memesini dudaklarım arasına alıp emdim.
"I-ıh ya-pma"kulak memesinden dudaklarımı çekip ensesine bastırdım. Ellerim şişmiş karnında gezinirken bir baskı hissettim.
Siktir! Tekme atmıştı! Yavrumuz tekme atmıştı! "Siktir! İlk defa tekne attı!" Jimin bana döndüğünde dudaklarına kapanıp alt dudağını emdim. Dudaklarımızı ayırdığımda gülümseyen bebeğime bende gülümsedim.
"Seni seviyorum hyung" yanağını okşayıp "bende seni seviyorum güzeller güzelim" dedim.
***
Yoongi
Sabah olduğunda Jimin'in çoktan uyanmış olduğunu görmüştüm. Kendi kendine karnını okşayarak konuşuyordu."Son 4 ay kaldı bebeğim, sonra babanla beraber sana çok güzel bakıcaz. Hem bugün bizim düğünümüz var,lütfen midemi bulandırma olur mu?"
Saçlarına öpücük kondurduğumda bana bakıp gülümsedi. Dudaklarını dudaklarıma bastırıp utangaç bir şekilde baktı.
Ne olursa olsun benim vitam utangaçtı hamilelik onun duygularının daha yoğun olmasını sağlarken daha fazla utanıyordu. Vitamın utanmış halini bile çok seviyordum.
Tatlı oluyordu.
"Tanrım!tatlılığa bak" yanağına acutmayacak şekilde dişlerimi geçirdiğimde kıkırdadı. "Hadi bakalım kahvaltı yapalım, bugün çok işimiz var"
***
Jimin
Kahvaltıdan sonra kapı alacaklı gibi çalmaya başlamıştı. Yerimden sıçrarken Yoongi hyung "burda bekle Jiminie geliyorum" dedi.Korkmuştum ama arkasından gidecektim. Kapının önüne gittiğimizde Yoongi hyung kapıyı açıp sinirli bir şekilde baktı.
"Yoongi evlenemezsin!" Bu ses... Yoongi hyungun daha çıkış yapmadan önce ailesi tarafından zorla evlendirileceği kızın sesiydi.
"Seni ilgilendirmez Min-Ji"(Min-Ji'ler peşimizi bırakmıyor)
"Bal gibi de ilgilendirir! Karnımda çocuğunu taşıyorum!" Ne? Yanlış duymuştum değil mi? Yoongi hyunga şaşkınca baktığımda göz devirmişti.
"Sana bir kere dokunmadım temas bile etmedik" dediği şeyle içim rahatlarken bir sonraki hamlesi gözlerimi doldurmaya yetmişti.
"Bu belge ne o zaman Yoongi Min?"
Biraz zor ve geç yazdım. Baya voleybol oynadım bugün eksiklerimi kapatmak için. Voleybolum güzel ama takıma alınmayacağım bu yıl galiba.
Eve geldiğimde ellerim pıtır pıtırdı ve hepsi kanıyordu. acıyordu ama zaten top çok sertti. O yüzdendir diye düşünmüştüm. Elimi yıkamak için su tuttuğumda gördüm anca amk o kadar dikkatsizim yane
Her neyse yazdım ve bugün kü bölümü gönderdim eğer yazabilirsem yarın sabah bir bölüm daha atmış olurum okula gitmeden önce
Sizi seviyorum görüşürüzzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Jimin
FanfictionHerşey Yoongi'nin Jungkook ile konuşup Jimin'i sevdiğini söylemek için cesaretini toplamasıyla başladı. Shipler: Yoonmin Taekook Namjin Hopeyug -smut olan bölümler (M) şeklinde belirtilmiştir. -Eger smut okumak istemiyorsanız lütfen smut bölümleri...