twenty six

52 6 5
                                    

Yoongi

"Durun!" Annem ne alaka acaba??? "Evlenemezsiniz!Yoongi sen Min-Jiyle evleneceksin!" Göz devirip Jimine baktım.

"Jimin'im hadi söyle bebeğim, boşver onu" başını sallayıp "ölüm dışında bizi ayıramayacaklar,daima yanında olup seni seveceğim, hiç kimsenin bizi ayıramayacağıns dair söz veriyorum."

Annan çıldırırken bebeğimin saçlarını okşadım. Nikah memuru olan arkadaş "sözlerini duyduk,bu ikiliyi ölümden başka bir şey ayırmasın. O zaman bende sizi Koca-Koca ilan ediyorum"

"Min-Ji hamile!" Tanrım sabır,Tanrım sabır.

"BANA BAK KADIN BEN O KADINA DOKUNMADIM ANLIYOR MUSUN?! SADECE 3 KERE GÖRDÜM! ŞİMDİ SUS VE EĞER OĞLUNUN MUTLU OLDUĞUNU GÖRMEK İSTİYORSAN SESSİZCE OTUR! BİİZ AYIRMANIZA İZİN VERMEYECEĞİM ANLIYOR MUSUN?!"

Kolumu sıkan minik ele gözlerim kaydığında Jimin'in korktuğunu gördüm.
"Özür dilerim Jimin'im. Seni korkutmak istemediğimi biliyorsun" başını sallayıp dudaklarıma öpücük bıraktı.

Sakinleşmiştim aniden. Anneme dönüp "ayrıca ruh eşi olduğumuzu unutuyorsun anne. Jimin benim ruh eşim,onu mühürledim. Onu bırakmayacağımı da gayet iyi biliyor."

Annem arkasını dönüp çıkışa koşarken bizim romantiklik ötesi müzik çalmaya başlamıştı. Jimin'in önünde dizimi hafifçe kırıp elimi uzattım.

"Bu dansı bana lütfeder misin güzeller güzeli bebeğim?" Elini elime koyup
"tabii ki de" dedi. Jimin'in elinden tutarak boş bırakılan yere götürdüm.

Şarkı çalmaya devam ederken Jimin tek elini omzuma koyup benimle beraber yavaşca sallanmaya başladı. "Yoonie"
Dediğinde eridiğimi hissettim.

"Efendim Jiminie" boynuma küçük bir öpücük kondurup gözlerimin içine baktı. "Bu akşam fanfinfon yapalım mıı?" Fanfinfon ne? Heeeeeeğğğğğğğğ!

Hafifçe kıkırdadığımda omzuma vurup hıh dedi. "Gülme yaa" burnuna minik ve masum bir öpücük bırakıp " özür dilerim bebeğim. Birde,sen istiyorsan neden fanfinfon yapmayalım?"

Utançla yüzünü boynuma gömerken saçlarına öpücüklerimi sıraladım. "Evlendik artık meleğim,kimse bizi ayıramaz"

Yüzünü boynumdan kaldırır kaldırmaz dudaklarına kapandım.

***
Düğünden önce aldığım evimize gitmiştik. Bugün kanlı ay vardı ve ben bunu unutmuştum! Tüm kurtlar etrafta gezinirken biz evde olacak hatta Jimin'in isteği ile fanfinfon yapıcaktık.(NDKENXJ)

Jimin duş alacağım diyip hızlıca banyoya girmişti, ben ise Jimin banyodan çıkınca çok güzel sevişmelik bir yer hazırlıyordum. Bir sürü mumu yatağımızın yakınlarına koymuştum.

Yatağımızın kırmızı çarşafı üzerinde güller vardı, komodinde ise iki bardak ve şarap.

Jimin'in banyodan çıkacağını duran su sesi ile anlamıştım. Banyonun kapısı açılıp kıpkırmızı geceliğini giymişti. Yanına yavaş adımlarımla gidip iyice büyümüş karnına dikkat ederek sarıldım.

"Vitam,benim vitam" diye fısıldadığımda o da kollarını bana sarıp "benim deltam" diye fısıldadı.

Dudaklarımız ani bir şekilde birleşirken artık bana daha rahat karşılık verebiliyordu miniğim.

Yatağımıza doğru yavaşca ilerledikten sonra onu yatağa yavaşca yatırdım. "Yoonie yavrumuza zarar gelmez değil mi?"

"Gelmez bebeğim,doktor söyledi ya çok sık olmamak şartıyla cinsel ilişkiye girebilirsiniz diye" saçlarını nazikçe okşayıp dudaklarına öpücük bıraktım.

"İstiyorsun değil mi miniğim?" Başını yavaşca salladıktan sonra altındakini çıkardım. O da benim tişörtümün eteklerinden tutup kaldırdı.

Finish
Ehehehe
Ben onu sevdiğime emin oldum ve bunun arkadaşı bana yazdı bu snei sevio diye bende gittim yazdım askıma" bu akşam ay çok güzel değil mi" bilmiyormuş bu efsaneyi

Neyse işte bende anlattım falann sonra bu dediki benimle çıkar mısın? Bende dedim ki evet

Yane artık sevgilim varrr

ÇOK MUTLUYUM YEEESSSSSSSS

sevdiğim cocukla bir kaç gün sonra sveigli olunca benim haller
Ehehehe birde biraz geç attım bölümü

Dün yazamadım akşam 9da geldim eve sonra direk uyuya kalmışım

Sevval de MİDe bölüm atmış onu okicam gidip

Hadi baybayyyy

My Little Jimin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin