Fici omegawerse yapacağım eğer yanlışım olursa affedin çok bir bilgim yok omegawerse ile ilgili. Eee birde şu 779 olayını 2022'ydi galiba,o yıldan 2018'e alıyorum haberiniz olsun. Hadi başlayalım
Yoon-gi
Diğerleri ile konuşmuş ortak bir karara varmıştık. İlk başta bir sürü moment verip bir süre sonra açıklayacaktık.Mutfağa su içmek için gitmiştim daha sonrasında ise lavaboya girip işlerimi hallettim. Odaya girdiğimde aldığım yoğun feromon kokusuyla kapıyı kapatıp kilitledim.
"Kızgınlığa mı girdin Jimin-ah?" Yanakları hafifçe kızarırken başını olumlu anlamda salladı. Yanına gidip oturdum ve Jimin'i kucağıma çektim.
"Ağrısı var mıymış benim güzelimin?" Yüzünü boynuma gömüp kollarını etrafıma sıkıca sardı ve olumlu sesler çıkardı. "Peki ağrını şimdilik geçirmeme izin verir misin Jimin-ah?"
Donmuş kalmıştı. Daha yeni sevgili olmuştuk,eğer ki istemiyorsa ona dokunmayacaktım. "Olur hyung" sessizce dediği şeyle gülümsedim.
"Eğer istemiyorsan söyleyebilirsin Jimin-ah."
Kalçasını hareket ettirip "istiyorum hyung"
Dediğinde yanağını öpüp tişörtünün eteklerini tuttum. İzin istercesine ona baktığımda kollarını kaldırdı.Tişörtünü çıkarıp boynuna yaklaşıp küçük küçük öpücükler kondurdum. Boynundan kafamı kaldırdığımda yanaklarının kıpkırmızı olduğunu gördüm. Çok tatlıydı!
"Jimin'im eğer sana dokunmamı istemiyor isen söyleyebilirsin." Omuz silkip kendini bana bastırınca ağzından boğuk bir inleme çıktı.
Eşofmanının ipini çözüp dizleri üzerinde durmasını sağladım ve eşofmanını indirdim.
Kucağımdan kalkıp eşofmanını çıkarıp kenara koydu,kucağıma tekrar oturup yüzünü boynuma gömdü.Feromonları odanın her yerine dağılmıştı. Jimin'in önceki kızgınlıklarında kendimi zorda olsa tutmuştum,şimdi de tutmam gerekiyordu. Sadece onu rahatlatacaktım.
Baksırını da çıkartıp Jimin'i kucağımda yan döndürdüm. "Bu çok utanç verici" iki eliyle de yüzünü kapatmıştı."utanmana gerek yok Jiminie,kurdun gibi utanmaz olabilirsin."
Bana anlamamış bir şekilde bakarken kıkırdayıp"kurdun kurduma cilve yapıyor Jimin-ah."dedim.Yanakları iyice kızarırken "offf yapma diyorum ben ona dinlemiyor ki benii..."
Kıkırdayıp saçlarına öpücük kondurdum. Ağlarcasına sesler çıkarmaya başladı. Ağrısı artmış olabilir? "Ağrını şimdilik geçirelim, sonra güzel bir duş aldırırım ben sana."
(Evet gardaşlar 5. Bölüme yazarınız küçük minik bir +18 koydu.)
Elimi penisine sarıp çekmeye başladım. Direk gözleri kayarken kafasını göğsüme yasladı. Tanrım çok hassastı. tek eliyle tişörtümü sıkarken durmadan inliyordu.
"Hyung,hyung,hyung,HYUNG!" Menisini elime bırakırken saçlarının arasına öpücüklerimi bırakıp titreyen bedenine sıkıca sarıldım.
Biraz sonra nefesleri düzene girmiş titremesi durmuştu. Jimin'i kucağımdan indirmeden odamızda ki küvete gittim. Suyu ayarladıktan sonra kıyafetlerimi çıkarmadan küvete oturdum.
Jimin kucağımda ses çıkarmadan dururken lifi ıslatıp köpükledim ve vücuduna yavaşca sürmeye başladım."kıyafetlerini neden çıkarmadın hyung?"
"Rahatsız olma ihtimalin vardı." Başını olumlu anlamda sallayıp gözlerini kapattı. Jimin'in her yerini köpükledikten sonra küvetin tıpasını açıp köpüklü suyu akıttım.
***
Jimin'i durulamış bornozuna sarıp yatağa bırakmıştım çünkü uyuya kalmıştı. Hızlıca Jimin'e kıyafet çıkarıp üstüne giydirdim. Jimin'in yanına yatacağım zaman kıyafetlerimin ıslak olduğu aklıma geldi.Hızlıca üstümdekileri çıkarıp kuru kıyafetler çıkartıp giyindim. Kapı tıklatılınca kilidini çevirip açtım. Taehyung gelmişti "kaç saattir odadan çıkmadınız da bakmaya gelmiştim."
Gözlerimle Jimin'i işaret edip"kızgınlığa girdi ve uyuyor,yanında duracağım." Beni onaylayıp odalarına gitmeye başladı. Kapıyı kapatıp kilitledim ve Jimin'in yanına yattım.
Sanki hissetmiş gibi göğsüme yatıp sıkıca sarıldı bana. Saçlarına küçük öpücükler bırakıp "güzelce uyu Jimin-ah" dedim ve gözlerimi kapattım.
Ay bu da bu kadar oluversin bari iyi geceler bebeklerim 👋🏻😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Jimin
FanfictionHerşey Yoongi'nin Jungkook ile konuşup Jimin'i sevdiğini söylemek için cesaretini toplamasıyla başladı. Shipler: Yoonmin Taekook Namjin Hopeyug -smut olan bölümler (M) şeklinde belirtilmiştir. -Eger smut okumak istemiyorsanız lütfen smut bölümleri...