fifteen

57 7 8
                                    

Yoongi
Jimin'le AVM'ye gelmiştik. Şuanlık hiç kimse bizim geldiğimizi bilmiyordu. Korumasızdık ve bizi fark ederseler...

Tek isteğim Jimin'in moralini düzeltmek ve istediği şeyleri almaktı. Kızgınlığım beni biraz zorluyordu ama Jimin için değerdi.

Elele tutuşmuş gezinirken Jimin  bir tane  mağaza gösterdi"hyung buraya girelim mi?" Tuttuğum elini öpüp gülümsedim     "girelim bebeğim"

Mağazaya girmiş gezinirken Jimin kıyafetlere bakıyordu. Bende sadece Jimin'i izliyordum. Şuan azda olsa mutsuzdu hissediyordum.

Eline seçtiği kıyafeti alıp bakarken onu almak istediğini hissediyordum. "Onu mu istiyorsun bebeğim?" Başını olumlu anlamda sallayıp"çok beğendim ama bedenini bulamadım."dedi.

"İstersen bir büyük bedenini dene,belki olur hm?" Bilmem dercesine omuz silkip kıyafetin olduğu yere gideceği sırada bir tane omega gelip Jimin'e omuz attı.

Jimin beklemediği için tam yere düşüncekken hızlıca onu yakaladım. "Çekilsene be!" Tanrım... Ben Jimin'i mutlu etmeye çalıştıkça onu üzecek şeyler yapıyorlardı.

Omegadan gözlerimi çekip Jimin'e baktım. Hassas güzelimin gözleri dolmuştu. Feromonumu salgılarken kızın bakışları bana çıktı.

"Diz çök ve  özür dile" omega bana boş bakışlar atarken "hemen,diz çök ve vitamdan özür dile" omega hızlıca diz çöküp"özür dilerim" dedi.

Jimin elimi sıkarken istemeden onu korkuttuğumu düşündüğüm için bakışlarım yüzüne indi. Bakışlarım anında yumuşarken "Özür dilerim bebeğim,seni korkutmak istemediğimi biliyorsun..."dedim.

Bana tatlı bir tebessüm sunarken "sorun değil hyung" dedi. Omegaya baktığımda orda olmadığını gördüm. Kaçmıştı sanırsam. Herneyse.

"Tanrım,çok tatlısın."

***
Jimin'le bayağı gezmiştik ve morelinin düzeldiğini hissediyordum. Tam AVM'den çıkacağımız zaman birisi "ŞUNA BAKIN YOONGİ VE JİMİN BURDA!" Diye bağırdı.

"Hyung ne yapacağız?" Yaklaşık 40-50 kişi yanımıza doğru koştururken feromonlarımı hızlıca serbest bıraktım. "Birşey yapamazlar,sorun yok."

Jimin'i ne olur ne olmaz diye kollarımın arasına alırken  "hepiniz olduğunuz yerde durun ve ne sormak istiyorsanız oradan sorun." Dedim.

Hepsi oldukları yerde dururken delta olduğuma şükrettim.  Delta Feromonum sayesinde yapıyordum bunları yoksa muhtemelen şuan kaçıyorduk.

"Yoongi oppa! Burada ne yapıyorsunuz?"
Alışveriş merkezinde ne yapabilirdik Tanrı aşkına. "Alışveriş yapmaya geldik."
Jimin benden hafifçe uzaklaşırken onu kendime çekip dudaklarına öpücük bıraktım.

"Yoongi oppa, sen buna nasıl baktın?"
Tanrım... Kalabalıktakilerin çoğu bunun gibi şeyler söylerken birisi çıkıp " Sizene be! İstediğini sever! Kıskançlıktan yapmayacağınız şeyler yok!"

Bugün bilmem kaçıncı kez feromonumu kullanacaktım,ama Jimin için değerdi.
Feromonum yayılırken "Jimin hakkında kötü şeyler düşünenler,hemen diz çökün ve güzelimden özür dileyin."

Jimin
Yoongi hyung bugün hep üzülmemem için uğraşmıştı. Kızgınlığa girmişti muhtelemen, hissediyordum.

Kızgınlıkla olmasına rağmen beni dışarıya çıkarmış ve 2-3 kere feromonunu salgılayarak herkesi önümde diz çöktürmüştü.

Bu güzel bir şeydi...ama kızgınlığıyla beraber ayriyetten zorluk çekiyordu ve hepsi benim yüzümdendi. Tanrım,kendimi çok kötü hissediyorum.

Yaklaşık 40-45 kişi önümde diz çökmüş özür diliyordular. Yoongi hyung saçlarımın arasına öpücük kondururken fısıldadım" hyung,lütfen gidelim..."

Koltuk altlarımdan tutup beni kucağına alırken çıkışa yürümeye başladı.  "Güzel bebeğim, benim için endişelenme. Kendimi iyi hissediyorum hem senin için değer."

Yüzümü boynuna gömüp öpücük bıraktıktan sonra "kötü hissetmeden edemiyorum..." Eli saçlarımla oynarken kulağımın arkasına öpücük kondurdu.

Ah,bugün çok yorulmuştum. Uykum da vardı ve Yoongi hyungun kucağı... Beni uykuya çekiyordu. "Uyu yavrum, uyu" kalbim hızlanırken gözlerimi kapattım.

"Seni seviyorum hyung"

ben birşey uydurdum

ZORT ZORT OSSSSURUK SESİİİ NCKDNXJSNXJENDN

Öhm canım sıkılıyordu bende yeni bölüm atıyım çocuklarıma dedum

Bunun mükemmellik şaka mı
Değil tabii ki de çok mükemmel yapmışlar çıldırıom

Keşke şöyle bir fotoğraf paylaşsalar sonra deseler ki "biz 5 yıldır evliyiz ve bebeğimiz var"

OF ÇOK İYİ OLURDU
ÇILDIRIOM ŞUAN

Ehehehehehe atayım bari iki saattir çıldırıom burda

Bayyyy

My Little Jimin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin