twenty five

53 5 5
                                    

Yoongi

"O zaman bu belge ne Yoongi Min?"

Göz devirirken bana uzattığı belgeyi aldım. Onu sadece 2 kere görmüştüm! İlki bize geldiklerinde ikincisi şirketi bastıklarında!

Belgeyi okurken her şeye dikkat ediyordum. Muhtemelen sahte belgeydi. "İlk gittiğin doktorun adı ne?" Bir süre bana afallamışca baktıktan sonra "Park Eun-bi" dedi.

İlk gittiği doktoru değiştirmeyeceğini biliyordum ki zaten Park Eun-bi Kore'nin en iyi doktorlarındandı. Doktorun imzasına baktığımda başka bir doktor gördüm.

Hahlayıp "iyi yalan Min-Ji ama beni kandırman için daha iyi şeylere ihtiyacın var."

Belgeyi yırtıp dışarıya doğru fırlattım. Arkamı döndüğümde Jimin'i gördüm. Yanına adımlayıp bebeğimi kucağıma aldım.

"Sil bakıyım gözlerini,hem ben senin yanından hiç ayrılmıyorum ki Jimin'im."

"2 ay önce cumartesi günü Jimin'in uyuduğunu söyleyip yanıma gelende anamdı" diyen Min-Jiye bakıp kıkırdadım.

Jiminde beni le beraber kıkırdarken "biz 2 ay önce şehir dışındaydık aptal" dedi. "Ayrıca Park Eun-bi Kore'nin en iyi doktorlarından ve imza atan doktor farklı... Çünkü Jimin'i Eun-bi'ye götürüyorum ve seni oralarda hiç görmedim."diye devam ettirdim.

Min-Ji sinirli bir şekilde yürümeye başladığında kapıyı kapatıp Jimin'in ducaklarına öpücük bıraktım. "YANAŞMAYIN BİRBİRİNİZE!"

Seokjin hyungun sesiyle bugün bilmem kaçıncı kez göz devirirken Jimin boynuma sarıldı Seokjin hyung ise"Banane" diyip omuz silkti.

"Tanrım sabırrrrr"

***

Jimin
Düğünümüzün başlamasına çok az kalmıştı,yaklaşık yarım saat falan.
Yoongi hyung beni Jungkookla kuaföre bırakmıştı.

"Hyung, bende saçımı mı boyatsam?" Omuz silkip "bilmem, ben turuncu yapıcam" dedim. (Yoksa mint-orange Yoonmin mi geliyooooo)

Saçımı boyayacak omega çok tatlıydı. İşinin başında hiç kimseyi etkilemeye çalışmıyordu.

Yanıma elindeki boyayla geldiğinde telefonuma bakmaya başladım.

Yoonmincipic

MİNT-ORANGE YOONMİN İSTERİZZZZ!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MİNT-ORANGE YOONMİN İSTERİZZZZ!!

J.m ve 120.937 kişi beğendi

Yorumlar

J:OHA AMK JİMİN BEĞENMİŞ

İ:KESİN MİNT-ORANGE YOONMİN GELİYOO YESSSSS

Y:Yoongi oppa benim!

O:ÜSTTEKI OPPACI SENİN VEN EBENİ NİKAH MASASINDA EVET DERKEN ARKASINA YUMURTA SARISI SOKARAK SİKİYİMAVRADINA MİKROFON UZATTIĞIMIN SİKSİZ COCUĞU

O:Sakinim.

N:küfürlerden gözlerim kanadı

Telefonu bıraktığımda saçım boyanmıştı şimdi ise bekleyecektik.

***
Saçım boyanmış makyajım yapılmış kıyafetimi giymiştim ve son 5 dakika kalmıştı. Allah'tan yetişmiştik hee.

Seokjin hyung kolunu bana uzattığında koluna girdim istemeyerek. Neden böyle birşey vardı ki! "İçinden düşün Jim duyuyorum seni"

Omuz silkip Seokjin hyungla Muhtemelen Yoongi hyungun olduğu yere gidiyorduk. Açık hava da yapmak istemiştik ve fotoğraf çekimi gibi şeylere izin vardı.

Yoongi hyungu gördüğümde Seokjin hyungun kolumdan ayrılıp Yoongi hyunga koştum. Tam düşeceğim sırada düşmeden geri kalkmıştım.

Yoongi hyung ve deltasının beni koruma isteğini seviyordum. Yoongi hyungun delta olmasından kaynaklı güçleri de vardı.

"Yoonieee seni özledim." Hızlıca kollarına girerken saçlarımın arasına öpücük kondurdu. "Saçların çok güzel olmuş miniğim. Ayrıca bende seni çok özledim"

Gülümseyip tam dudağına öpücük bırakacağımda görevli "zamanı geldi efendim" dediği için öpücük verememiştim hyunga.

Seokjin hyung "Yoongi sana güveniyorum Jimin'e iyi bakarsın ki zaten haftanın 2 günü sizdeyim haberiniz olsun" dedi. Yah gelmesin istemiyorum.

Yoongi hyungun uzattığı koluna girip bahçenin kapısını ittik. Hiç kimsenin olmadığı boşluktan geçerken birisi "OHA MİNT-ORANGE YOONMİN!" Diye bağırınca kıkırdamıştım.

Kendi kısmımıza oturduğumuzda memur olacak bey efendi geldi. "Evet öhm öhm, bu iki genç birbirlerini sevmiş ve diğer yarlarını bulmuşlar. Dilerseniz ikisinden de birbirlerine verecekleri sözleri dinleyelim."

Yoongi hyung ellerimi tutup beni ayağa kaldırdı. Gözlerime bakarken(bunu atıyorum çünkü unuttum) "ölüm bizi ayırmadığı sürece söz veriyorum daima yanında olup seni sevip koruyacağım. Ölüm dışında başka şeylerin bizi ayırmasına izin vermeyeceğim"

Kalbim hızla çarpıyordu tam ağzımı açtığımda "DURUN!" diye bir bağırış geldi.

Ehehehehhehehehehhehehehehehehhehehehehhehehehhehehehehehheheheheh

Ha şey diyeceğimmm
Şimdiiii
Ben birini birdaha sevmeyeceğim demiştim ya şuan birini seviyor gibiyim
Ama bilmiyorum işte offff

Kalbim hızlanmıyor sadece kıskançlık var

Ya şimdi şöyle birşey var bu çocuk çok ilgili davranıyor ve bende düşünüyorum ki acaba ilgisini mi seviyorum???????

Of😭 Size soruyorum çünkü çocuğu üzecek birşey yapmak istemiyorum

Medrla diyelim ki biz bununla sevgili olduk ve ben onu sevmediğimi fark ettim.

Ne diyeceğim?

Her neyse bu bölümü biraz geç attım özür dilerim

Sizi seviyorum görüşürüzzzzz

My Little Jimin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin