Restoranda yemeğimizi yedikten sonra odamıza geri çıkmıştık. Mesaj sesini duyunca telefonumu açıp baktım.
Bangtam
Namjoon
Yemek yemeye gideceğiz toplanınTaehyung
Sonunda hyung!
Açlıktan ölüyorumYoongi
Biz Jimin'le yedik
Siz gidin biz gelmeyeceğiz
Ama eğer tatlı varsa getirin bize deHoseok
Tamam hyung
Getiririm benJungkook
Seokjin hyung
Neden yüzün kıpkırmızıSeokjin
Boş ver JungkookJungkook
Peki...Onlar grupta konuşurken ben telefonu bırakıp parmağıyla bacağıma görünmez daireler çizen bebeğime baktım. Parmağını biraz daha yukarı çıkarıp kasıklarıma getirdi.
"Jimin..."
"Efendim hyung" elini çekip kucağıma oturunca ellerim beline gitti. Kalçasını hafifçe bana sürtmeye başladığında iç çektim. Yapsın bakalım istediğini bir süre sonra zaten ipler benim elime geçecek.
Jimin'in göz rengi maviye dönerken yüzünü boynuma gömdü. Boynuma küçük küçük öpücüklerini bırakırken hala sürtünüyordu.
(Her kurdun kendine özel göz rengi olacak, haberiniz olsun)Tişörtünün eteklerinden tutup üstünden çıkardım."hyung"ağlarcasına sesler çıkarırken ellerim çıplak belini buldu. "Efendim miniğim, ne istiyorsun hyungundan?"
"Hyung içime gir,lütfen" diye fısıldadı. "Emin misin bebeğim?" Hızlıca başını olumlu anlamda sallarken onu altıma aldım. Normalde böyle şeylerden utanan Jimin'im utanmıyordu, ama daha sonra utanacaktı.
Dudaklarına kapandığımda elleri omzuma gitti. Bana karşılık vermeye çalışıyordu ama pek becerebildiği söylenemezdi ki bundan şikayetçi değildim.
Altına giydiği eşofmanın ipini çözüp baksırıyla beraber altından çıkardım. Omzuma hafifçe vurduğunda dudaklarını yalayıp çekildim. "Nefesin tükendiğinde omzuma biraz önceki gibi vur tamam mı bebeğim?"
"Tamam hyung"
Dizlerimin üstünde doğrulup tişörtümü çıkardım ve rastgele bir yere fırlattım. Altımda beni aç gözlerle izlerken üstüne eğilip boynuna öpücük kondurmaya başladım.
Öpücüklerim boynundan göğsüne inerken dikleşmiş göğüs ucuna dil darbeleri atmaya başladım.tek eli saçlarıma çıkarken kalçasını yataktan kaldırdı.
"Hyung!" Altımda kıvranırken çok güzeldi.
Kalçasını kavrayıp geri yatağa bastırdım. Bacakları titrerken hıçkırarak "Hyung geleceğim" dedi. Hassaslığını seviyordum.Bir kaç saniye sonra sıvısını karnına bırakırken göğsünden ayrılıp saçlarını okşadım."devam edebilecek misin?"
"Hmhm, edebilirim"
Gülümseyip Jimin'i yüz üstü çevirdim "dizlerinin üstünde dur güzelim" söylediğim gibi yaptığında kalçası gözlerimin önündeydi.
Sağ kalça yanağına öpücük kondurup hafifçe tokat attım. İnleyip kalçasını salladığında bu sefer deliğine öpücük kondurdum.
"Siktir!"
Deliğini yalamaya başlamamla inlemelerini ağzından kaçırmaya başladı. "AH HYUNG!"
İnlemeleri durmazken hıçkırmaya başladı. Kaşlarımı çatıp kafamı kaldırdım. "Jimin neden ağlıyorsun bebeğim, kötü birşey mi yaptım?"
Sırt üstü dönerken başını olumsuz anlamda salladı. "Hayır hyung, sadece fazla zevk aldım." İçim rahatlamıştı. Yatağa oturup sırtımı yatak başlığına yasladım.
"Kucağıma gel Jimin-ah"
Anında kucağıma çıkarken parmaklarımı yalayıp deliğine bastırdım.
Anında inlerken yüzünü boynuma gömüp "lütfen" diye fısıldadı."Hazır olduğuna eminsin değil mi bebeğim?" Olumlu anlamda sesler çıkarırken orta parmağımı yavaşca sıkı deliğe ittim. Tüm vücudu kasılırken diğer elimle elini sıkıca tuttum.
Diğer parmağımı da yavaşca iterken Jimin elimi sıktı. "Acıyor" diye fısıldadı. "Geçecek,yemin ederim geçecek bebeğim,eğer geçeceğini bilmesem hemen çıkarırdım parmaklarımı"
Kafasını boynumdan kaldırıp gözlerime bakmaya başladı. Dudaklarına uzanıp yavaşca öpmeye başladım. Parmaklarımı da ileri geri hareket ettiriyordum.
Biraz sonra omzuma hafifçe vurduğunda dudaklarından ayrıldım. "Şimdi bir parmak daha ekliyorum bebeğim" üçüncü parmağımı da itip boynuna öpücük kondurdum.
"Hyung lütfen"
"Tamam bebeğim gireceğim içine" diyip parmaklarımı içinden çıkarıp Jimin'i altıma aldım. Oldukça sertleşmiş ve bana acı çektiren penisimi deliğine konumladım.
"Giriyorum yavaşca sakin ol" içine birazcık girip bekledim daha sonra gerileyip " şimdi biraz daha gireceğim"
başını olumlu anlamda salladığında çarşafı sıkan elini açıp elini sıkıca tuttum. İçine tekrar girdiğimde bu sefer içine hepsini ittim. Elime tırnaklarını geçiriyordu ama sorun etmedim.
Alışması için beklerken kapı çaldı ve Hoseok'un sesi duyuldu "hyung, sana yemek getirdim" sanırsam kamera vardı ve kayıttaydı. Yoksa size derdi.
"Bekle bebeğim geliyorum hemen" diye fısıldayıp içinden çıktım. Kapının önüne gidip vücudum görünmeyecek şekilde kapıyı açtım.
Jimin oturur pozisyona gelirken ağzımdan bir inleme kaçırdı. Hoseok'un elinden poşeti alıp kapıyı hızlıca kapattım.
Poşeti kenara bırakıp yatakta beni bekleyen Jimin'imin yanına döndüm. Üstüne çıkıp dudağına öpücük kondurduğumda "hyungg,hadi devam edelim"dedi.
Kıkırdayıp onu onaylarken bacaklarını açıp penisimi deliğine konumladım. "Giriyorum yavaşca" elini sıkıca tutup yavaşça içine girdim. Hepsini içine aldığında boynuna öpücük kondurmaya başladım.
"Nasıl hissediyorsun bebeğim?"
"Garip hyung, İçimin dolu olması garip bir his." Yavaşca içinde gelgit yapmaya başladım. İçine her vuruş yaptığımda tırnaklarını elime daha çok bastırıyordu ama sorun değildi.
"Hyung biraz hızlanır mısın?" "Yeter ki sen iste bebeğim" biraz daha hızlandığımda altımda sekmeye başlamıştı.
Ehehehehehehehhehehehhehe smut ehehehehhehehehehehhehehehehhe
Yazarınız sizi çok sevdiği için smut yazdı (bok gibi) şimdide çarşıya gidicekAkşam belki bir yb daha atabilirim ama belki
Hadi bysssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Jimin
FanfictionHerşey Yoongi'nin Jungkook ile konuşup Jimin'i sevdiğini söylemek için cesaretini toplamasıyla başladı. Shipler: Yoonmin Taekook Namjin Hopeyug -smut olan bölümler (M) şeklinde belirtilmiştir. -Eger smut okumak istemiyorsanız lütfen smut bölümleri...