Yoongi
Herkes bir şeyler saklayabilirdi, Jimin benden birşey saklasa kırılırdım ama belli etmemeye çalışırdım.Bende herkesten birşey saklıyordum, Jiminden bile. Jimin'in kendisi hakkında bilmediği bir şey vardı ama ilk brnim sırrımı söylemeliyim...
Ben yüz yılın deltası Min Yoongi'ydim.
Deltaların neslinin tükendiği biliniyordu ama aslında öyle değildi,sadece bunu saklıyordum. Feromonlarımı yaymamaya özen göstermiştim.
Sadece 1 kere feromonumu yaymıştım o da ilk kızgınlığımdaydı ki zaten yanlışlıkla yapmıştım. Artık bunu saklamak bana çok yorucu geliyordu.
Jimin ise ruh eşimdi ama bilmiyordu. Gözlerinin rengini kızgınlıklarında sadece ben görmüştüm,kendisi bile gözlerinin has rengini görmemişti.
(Vita olduğunu söylemeye çalışıyor)
Bunu sanırsam en başta Jimin olmak üzere hepsine söylemeliydim... Nasıl söyleyecektim,bilmiyorum. Nasıl tepki vereceklerdi,bilmiyorum.
"Hyung? Ne düşünüyorsun öyle?" Ah sanırım şimdi söylemek en iyisi. "Jimin'im,sana birşey söylemem gerek aslında." Kucağıma çıkıp tek elini saçlarıma çıkardı.
"Söyleyebilirsin alfa" Güzel meleğim benim ya,ben alfa değilim ki, söyleyebilirim huh. "Bebeğim,nasıl desem... Ben alfa değilim."
"Hyung alfa değilsen ne olacaksın Tanrı aşkına." Gözlerimin asıl rengine bürünmesini sağlarken Jimin gülümsedi.
"Biliyordum hyung."Jimin'in gözleri de maviye dönerken feromonunu yaymaya başladı. Odamızın her yeri mandalina çiçeği kokarken boynuma eğildi ve öpücük kondurdu.
Burnunu boynuma sürtünce feromonumu yıllar sonra serbest bıraktım. "Nasıl anladın delta olduğumu?"
" ilk kızgınlığında odana girdiğimi hatırlamıyor musun delta? Ancak bir deltanın feromonları o kadar baskın olabilirdi."
Sol omzumda sızı oluşurken,çiçeğin orada çıkacağını anladım, Jimin'in çiçeğini merak ediyordum. "Çiçeğin nerde vita?"
Tişörtünü kaldırırken belindeki çiçeği gördüm.Çiçeğine dokunduğumda kasıklarımda bir sızı oluştu. Elimi yavaşca geri çekip yanağına çıkardım.
Yüzlerimiz gittikçe birbirine yaklaşırken dudaklarımız temas etti. Öylece duruyorduk ki Jimin birden ondan beklemeyeceğim bir hareket yapıp dudaklarıma asıldı.
Bugün ondan beklemediğim hareketler yapıyordu. Sanırsam kendini kurduna bırakmıştı. Öpüşlerine karşılık verirken yavaş yavaş dudaklarımızı ayırdı.
"Başım dönüyor." Gözlerini kapatıp yüzünü boynuma gömdü. Birazdan ya bayılacaktı ya da güçlü kalmayı başarıcaktı. Ona güveniyordum, başarıdı.
"Ah siktir, hyung dayanamayacağım."
Belini bulan ellerim bulunduğu yeri okşarken fısıldadım "sorun değil bebeğim,biliyorsun. Bırak kendini, yanında olacağım."
"Hayır hayır, sadece bana güvendiğini duymaya ihtiyacım var." Kendimden çok ona güvendiğimi söylemiş miydim? "Kendimden çok sana güveniyorum bebeğim"
Feromonlarımı yaymaya devam ederken kulağının arkasına öpücük kondurdum. Biraz sonra başını boynumdan kaldırıp yeşile dönen gözlerime bakmaya başladı.
Tam gülümseyerek dudaklarını öpecektim ki gözleri kapanıp kafası göğsüne düştü. Dayanabildiği kadar dayanmıştı. "Güzelce dinlen Jimin'im,konserimize iyi hazırlanman gerek."
*Yarım saat sonra*
Vitamı izlemeye dalmışken yanağıma konan öpücükle gerçekliğe döndüm. Uyanmıştı ve bana kıpkırmızı yanaklarla bakıyordu."Benim bebeğim uyanmış mı?" Jimin'i sıkıca sarmalarken utangaç bir kıkırtı sundu bana. "Hyung yaa" yüzünü elleriyle kapatırken elleri üstüne öpücük kondurup daha sıkı sarıldım.
" yarım saat önce ki utanmaz Vita kaybolmuş." Diyip kıkırdarken Jimin ellerini yüzünden çekti. Gözleri maviye dönerken "hala burdayım delta" dedi.
Gözleri geri kahverengiye dönerken yanakları olabildiğince kızarmıştı. "Kurdun cidden çok utanmaz güzelim."
Başını olumlu anlamda sallayıp biraz daha bana yanaştı."Ben de utanmamaya çalışacağım... Yani umarım." Gülümseyip anlına öpücük kondurdum. "Utanman sorun değil bebeğim,seni her halinle seviyorum biliyorsun"
Biraz sessizce birbirimizi izledikten sonra telefonum çalmaya başladı. "Efendim Joon" "hyung hazırlanın 2 saat kaldı konsere,gidip hazırlanmamız gerek"
"Tamam,birazdan hazır oluruz." Trlefonu kapatıp kenara koydum ve Jimin'e baktım "konserimize az kalmış bebeğim,hadi hazırlanalım." Beni başını sallayarak onayladı.
Yataktan kalkıp üstümüze kıyafetlerimizi giyindik ve odamızdan çıktık. Telefonumu cebine koyarken Jimin kollarını açıp bana baktı.
Hello madafaka nxjsnxjsn
Açlıktan ölüyorum evde tekim ve yemek yapmaya üşeniyorum
Yan binadaki anneanneme gitmeye bile üşeniyorum ✊🏻😔Neyse ayol görüşürüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Jimin
FanficHerşey Yoongi'nin Jungkook ile konuşup Jimin'i sevdiğini söylemek için cesaretini toplamasıyla başladı. Shipler: Yoonmin Taekook Namjin Hopeyug -smut olan bölümler (M) şeklinde belirtilmiştir. -Eger smut okumak istemiyorsanız lütfen smut bölümleri...