Artık şimdiki zamana dönebiliriz
Yoongi
Konserlerimizin hepsi bitmişti ve otelden ayrılıp eve dönmüştük,daha doğrusu dönüyorduk. Uçaktaydık ve Jimin uyuya kalmıştı,o kadar tatlıydı ki...Fotoğrafını çekip Instagram'a atacaktım. Nasıl olsa Army'ler sevgili olduğumuzu hatta evleneceğimizi biliyorlardı, o yüzden sorun yoktu.
Agustd
Buraya küçük bir civciv bırakıyorum @J.m
29.738.263 ♥️ 0 yorum
Bu gönderinin yorumları kısıtlanmıştır
Telefonumu kenara bırakıp, Jimin'e döndüğümde gözlerini açmış beni izliyordu. "benim bebeğim uyanmış mı?"
Bana gülümseyip başını olumlu anlamda salladı.Karşımdaki koltuktan kollarını kaldırıp bana bakarken hızlıca onun kucağıma çekip yüzüne bir sürü öpücük kondurdum.
"Hyung biraz kucağında uyusam olur mu?" Bana çekinerek bakan bebeğime gülümseyip "sormana gerek yok bebeğim, kucağım senindir." Dedim.
***
Uçaktan inerken Jimin'i uyandırmadan kucağıma almış ve uçaktan öyle inmiştim. Hiç kimse umrumda değildi.Gece saati olmasına rağmen hava limanında bir sürü Army vardı. Jimin biraz kıpırdanıp gözlerini hafifçe araladı. "Hyung"
"Uyu sen bebeğim,hava limanındayız eve geçicez birazdan." Beni onaylayan mırıltılar çıkarıp geri gözlerini kapattı. Yanağına kuş tüyü kadar bir öpücük bırakıp arabama bindim.
Jimin kucağımdayken biraz zor sürecektim ama olsun,değerdi.
***
Eve geldiğimizde direk odamıza çıkıp Jimin'i yatağa bırakmış ve yanına uzanmıştım. Biraz sonrada uyumuştum.
Uyandığımda ilk yaptığım şey Jimin'e bakmaktı. Hala uyuyordu güzel bebeğim.Biraz garip hissediyordum,sanırsam kızlınlığa gireceğim? Aslında bir duş alsam fena olmazdı.
Ayağa kalkıp hızlıca banyoya ilerledim. Duşakabine girmeden önce tüm kıyafetlerimi çıkardım. Suyu ayarladıktan sonra hızlıca her yerimi köpükleyip duruladım ve bornozumu giydim.
Banyodan çıktığımda Jimin bacaklarını kendine çekmiş,yorganı kafasının üstüne kadar çekmişti ve... Ağlıyordu ama neden?
"Jimin'im,neden ağlıyorsun güzelim." Hızlıca yanına gidip yorganı indirdim, kıpkırmızı gözleriyle karşımdaydı. Anında boynuma sarılıp ağlamaya devam etti.
"Tanrım... Bebeğim ağlama lütfen." Jimin'i kucağıma çekip feromonumu yaymaya başladım. Yüzü boynumdaken yavaş yavaş sakinleşmeye başladı.
"Ağlama bebeğim,ne olduğunu deltana söyle" Biraz boynumda soluklandıktan sonra titrek bir nefes aldı. Yalan söyleyecekti, hissediyordum.
"Rüyamda ölüyordun hyung." Yalan söylerken asla gözlerime bakamazdı ki şimdide bakmıyordu. "Gözlerime bakarak tekrar söyle güzelim"
Başını olumsuz anlamda sallayıp burnunu çekti. Tahmin ettiğim gibi, yalan söylüyordu ama neden? " Zihnini okumak zorunda kalmak istemiyorum vita, sorun neyse söyle"
Kenardan telefonunu alıp açtı,elinden telefonu alıp açtığı gönderinin yorumlarını okumaya başladım.
Hepsi Jimin'e ölüm tehtidleri savuruyordu. Sinirle telefonu kapatıp kenara bıraktım,sakin ol Yoongi sakin ol , vitanı korkutmak istemezsin.
Jimin gözlerini gözlerimden kaçırarak boynuma sığındı ve titrek bir nefes çekti.
"Hyung,feromonun normalden daha korkutucu geliyor,korkuyorum."Hemen feromonumu düzeltip sıkıca sarıldım Jimin'e. "Özür dilerim bebeğim, çok özür dilerim." Tek başına linç yemesi saçmaydı,çok saçmaydı.
"Sana ben varken birşey yapamayacaklarını biliyorsun?" Başını sallayarak bana onay verdikten sonra fısıldadı "Sadece kırıldım,hemde çok fazla."
"Peki seni şimdi nasıl mutlu edebilirim? Ne yapmak istersin?" Omuz silkip iyice bana sarılırken elim saçlarına tırmandı.
"Dondurma yemeye götüreyim mi seni? Hm?"Bakışlarını aşağıya indirirken fısıldadı.
"Kızgınlığın yaklaşmış hyung,seni zor duruma sokmak istemiyorum." Düşünceli bebeğim benim ya..."İtiraz istemiyorum Jiminie, hatta AVM'ye de gideriz,hadi hazırlan bakalım "
Guzularum ben bugün kan aldırdım ✊🏻😔
Hemşire beni öldürdü yaw
3 tüp ne ya 1 tüp yetmiyor mu sömürdüler beni vampir gibi sol kolumu hissetmiyorum ühüüüğğğ
Ama sorun yok en son 7 yaşında kan aldırmışım 💪🏻💪🏻
Nxjenxjen neyse bayyyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Jimin
FanfictionHerşey Yoongi'nin Jungkook ile konuşup Jimin'i sevdiğini söylemek için cesaretini toplamasıyla başladı. Shipler: Yoonmin Taekook Namjin Hopeyug -smut olan bölümler (M) şeklinde belirtilmiştir. -Eger smut okumak istemiyorsanız lütfen smut bölümleri...