twenty one

47 4 0
                                    

3 ay sonra Yoongiden

Jimin'in karnı iyice büyümüştü, hafif hafif aldığı kilolar yanaklarını büyütmüştü ve aşırı tatlıydı! Her gün yanaklarını öpüp ısırıyordum.

Karnındaki bebeğimiz ise çok iyiydi. Cinsiyetini göstermemekte kararlı olacak ki 2 haftadır gittiğimiz kontrollerde bize arkasını dönüyordu.

Şimdi ise Jiminle küçük bir tatile çıkmıştık. Daha doğrusu tam tatil değildi. Kafa dinlemek için ormanın ortasındaki dağ evine gelmiştik.

Hava sıcacıktı ve biz dışarı çıkmıştık. Delta aylardır kontrolü ona bırakmadığım için mızmızlanıyordu. Ona söz vermiştim geldiğimiz zaman kontrolü sana bırakacağım diye.

Ama hala yapmamıştım.

"Jimin'im,ben gelmeden önce deltaya söz verdim. Seni serbest bırakacağım diye ama sana da sormak istiyorum."
Küçük gülümsemesi ile yanakları belirginleşirken yanıma geldi.

"Serbest bırak deltayı hyung, merak etme korkmuyorum,bana birşey yapmaz zaten." Hafifçe gülümseyip Jimin'e sarıldım ve Gözlerimi kapattığım.

Jimin
Hyung kendini deltaya bırakmış ve kurda dönüşmüştü. Bana yavaşca yaklaşan deltanın tüylerini okşayıp bakışlarımı gözlerine çıkardım.

Tişörtümü sıyırıp karnımı yalarken kıkırdadım. Yavaşca yere çökerken delta da benimle çöküp kucağıma yattı. "Çok büyüksün ama bir o kadar da tatlısın delta."

Tüylerini okşarken huzurlu olduğunu belirten sesler çıkarıp gözlerini kapattı.
"Ah,ama uyuma delta." Dediğim gibi gözlerini açıp burnunu karnıma sürttü.

Daha sonra boynuma doğru çıkardı yüzünü ve boynuma hafifçe dişlerini geçirdi. Acımıştı! "Hey acıdı." Diyip dudak büzdüğümde delta geri Yoongi hyunga dönüşmüştü.

Anında bana kollarını sararken"çok canın acıdı mı Jimin'im? Tanrım,izin vermemem gerekirdi. Özür dilerim."  Dolu gözleriyle gözlerime bakarken gülümseyip"sorun değil Yoon, o kadar acımadı."dedim.

"Hem sen niye ağlıyorsun ya, ağlarsan bende ağlarım." Gözlerinde akmaya hazırlanmış yaşları silip sırıttı. "Ağlamadım ki" dediğinde kıkırdayıp dudaklarına öpücük bıraktım.

Beni yavaşca ayağa kaldırırken yüzüne uzanmaya çalıştım ama cidden boyu çok uzundu! Ona yetişemediğim için kıkırdarken ellerini belime sardı. "Ayaklarıma çık küçüğüm."

Yoongi hyungun botlarının üstüne bastığımda hala aramızda fark vardı ama eğildiği için sorun değildi. Onun bana yaptığı gibi burnuna daha donradınd aise yanaklarına ve dudaklarına öpücük bıraktım.

Bir anda midem bulanınca Yoongi hyungun kolları arasından sıyrılıp ağacın kenarına çöktüm ve öğürdüm. "Midesi mi bulanmış benim vitamın?"

Başımı belirsizce salladığımda yanıma eğilip sırtımı sıvazladı. Midemin bulanmasından nefret ediyordum. "Gel bakalım kucağıma bebeğim."

Yoongi hyung beni kucağına alıp eve doğru gittiğimde yüzümü boynuna gömüp derin bir nefes çektim. Feromonlarının bağımlısı olmuştum.

Hoseok(yazarınız Hoseok ve Yugyeom çiftini unutuvermiş)

Bugün Yugyeom'un evine gidecektim. Jimin ve Yoongi hyung gideli  3 haftayı geçiyordu ve yarın geleceklerdi. Jimin'i merak ediyordum, acaba karnı daha da büyümüş müdür?

Herneyse, şimdi çıkmam gerekiyordu.

Yugyeom'un bize çok yakın olan evine gidip kapıyı tıklatmamla telefonuma bildirim geldi.

Yugyeom-Hoseok

Yugyeom
Hyung kızgınlığa girdim de
Rahatsız olur musun?
Ah geldin bile

Hoseok
|Kızgınlıkta mısın
|Ya kendimi tutamazsam
Sorun değil Gyeom

Kapı yavaşca açıldığında yanakları kıpkırmızı bir Yugyeom görmüştüm. Yanına gidip sarıldığımda o da bana sarılmıştı. "Özledim seni hyung"

"Bende Gyeom,bende"ayrıldığımız da onu çekiştirerek odasına çıkardım ve yatağına yatırdım. "Madem kızgınlığa girdiniz beyefendi,o zaman yatıp dinleniyorsunuz"

Benide yanına çektiğinde yanına oturdum. "Hyung,bugün benim doğum günüm." Dediğinde gülümseyip başımı salladım. "Hediye olarak ne istersin?"

Bir süre kararsızca gözlerime baktı. "Hyung... Feromonlarını salgılayabilir misin?" Diye sorduğunda yanağını okşayıp feromonlarımı bıraktım.

Yugyeom da feromonlarını bırakırken kokularımız birbirine karıştı. Saçlarımın arasında bir sızı hissettiğimde kaşlarımı çattım. Yugyeom'un da saçları arasında bir çiçek parlıyordu.

"Hyung..."

Biz... Ruh eşi miydik? "Biz ruh eşiymişiz Gyeom." (Arkadaşlar biasıma odun demek istemiyorum ama burda çok odun davrandı yani tch tch tch (sanki ben yazmadım))

Anaaaa 544 kelime olmuş aşmışım sınırı ayol

Sorun yok bir daha ki bölüm sikiş var✊🏻✊🏻 yani umarım

Arkadaşlar ben üyeleri çok özledim 😭😭 Allah'tan az kaldı yoksa geberirdim

Ben takvim hazırlayacağım az kaldı malum gelmelerine

Birde fikirlerim kalmadı eğer istediğiniz bir sahne varsa buraya yazabilirsiniz fikir kıtlığı çekiyorum

EHE

A101 kartını beleşe veriyolarmış normalde paralıymış anneme yalvara yalvara aldırdım içnden 60 kuruş çıktı

He birde şifremi söyliyim hemennm 939495 neden mi böyle yaptım?

Çünkü  biasım Hoseok ve Best çiftim Yoonmin bende doğum tarihlerini yapayım dedim.

Normalde kendi doğum tarihimğ yapcaktım ama yapmadım çünkü neden olmasın

Ay çok konuştum

Bayyyyyy

My Little Jimin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin