Yoongi
Yavrumuz 7 ay 3,5 haftalık olmuştu. Çok yakında kavuşacaktır bebeğimizle. Bu arada cinsiyeti kızdı bebeğimizin.Jiminle yatakta birbirimize bakıyorduk. "Yoonie adı ne olsa ki?" Tek elimi yanağına çıkarıp okşadıktan sonra " sen ne istersen o olsun bebeğim, benim için fark etmez" dedim.
Biraz sessiz kaldıktan sonra " Yoonji olsun mu Yoon?"dedi. Yoonji güzel isimdi. Yoongi ve Jimin'in farklı birleşimi... "Olsun bebeğim."
İyice şişmiş yanaklarına dudaklarımı bastırıp yüzümü boynuna gömdüm. Hamileliğinden dolayısıyla feromonları değişik geliyordu ve bu kokuyu sevmiştim.
Jimin'in stres olduğunu,korktuğunu hissedebiliyordum. Doğuma az kalmıştı nasıl olsa... Yavrumuzu kaybetmekten, canının çok fazla acımasından korkuyordu.
Benim bebeğimin canı tatlıydı.
Ne kadar korkmamasını,her daim yanında olacağını, doğumdayken acısını alacağımı söylesem de korkuyordu.
"Of ya... Canım çikolata çekti."Tatlı tatlı konuşuyor çıldırıcam! "Sen bekle bebeğim hemen getirip geliyorum."
Yataktan kalkıp kapıya yöneldiğim an Jimin'in acıyla inleme sesi geldi."Güzelim? Ne oldu?" Büyümüş karnını tutup bana bakarken "sancı girdi-ah" dedi. Hızlıca yanına gidip oturdum. Son bir kaç gündür sancı girip duruyordu.
"Yoon-ah! Bu diğerlerinden daha acı verici!" Jimin'i hızlıca kucağıma aldım. "Hastaneye gidelim miniğim." Hızlıca arabanın anahtarını alıp evden çıktım ve arabaya koştum.
Kapıyı açıp Jimin'i bıraktıktan sonra telefonumu çıkarıp Seokjin hyungu aradım. "Hyung biz hastaneye gidiyoruz"
Hızlıca arabaya binip arabayı çalıştırırken Seokjin hyung bağırdı."AAAAAAAAAAAAAĞĞĞĞĞ YİĞENİM Mİ GELİYOR YOKSA!" Arabayı sürerken bağırmasıyla yüzümü buruşturdum. "Bilmiyorum! Hastaneye gelin!"
Telefonu kapatıp rastgele fırlattım. "İyi misin bebeğim?" Buruşturduğu anlında ter biriktirmişti. Başını iki yana sallayıp "canım çok acıyor." Dedi.
Jimin'in elini tutup acısını hafifletmeye çalıştım hemen. "Geçecek bebeğim, geçecek aşkım" evimize zaten yalın olan hastaneye geldiğimizde arabadan inip Jimin'i hızlıca kucağıma aldım.
Tişörtümün bir kısmını tutup sıkarken koştura koştura hastaneye girdim. Doktorumuzun odasına gidip kapıyı çalma gereği duymadan içeri girdim.
"Sorun ne Jimin-ah?" Eun hızlıca yanımıza gelip Jimin'i kenara yatırmamı işaret etti. Gösterdiği yere Jimin'i yavaşca bırakıp yanına oturdum.
"Çok fena sancı girdi" eldivenlerini takıp yanımıza geldiğinde Jimin'in elini sıkıca tuttum. "Bakalım açılman var mıymış."
***
OF ÇOK TELAŞLIYDIM!
Jimin'i doğumhaneye alacaklardı ama bizimkileri bekliyorduk. Jimin'in yanına girmem,vitamın acısını almam lazımdı.
Koşarak gelen Seokjin hyungu gördüğümde derin bir oh çektim. Diğerleri de arkasından gelirken Seokjin hyung az daha yere çakılıyordu.
Jimin kucağımdayken halsizce gülümsedi. Bize doğru gelen Eun'u görünce yine biraz dikleşmeye çalışmıştı ama izin vermemiştim.
"Hazır mıyız bakalım?" Jimin yorgunca başını sallamıştı ama ben hazır olduğundan emin değildim. Benim bebeğim korkardı.
"Eun Jimin'in yanında durabilirim değil mi? Acısını hafifletmeye çalışacağım."
Başını hızlıca olumlu anlamda sallayıp gülümsedi. "Jimin, Yoongi gibi bir eşe sahip olduğun için çok şanslısın.""Ayrıca tabii ki yanında durabilirsin, hamile kurtlar doğum yaparken eşlerinin yanında olmasını ister."(kesinlikle atmadım ama bence öyledir)
"Oww küçük Jiminie büyümüş de bebeğini doğuracakmış!" Diyen Namjoonla hepimiz kıkırdadık. "O zaman, hadi bakalım doğumhaneye!"
Ehem ehem Seleme
Öncelikle şunu söylemeliyim ki 1 haftadır bölüm atamıyorum daha doğrusu yazamıyorum.Nedenini ise açıklayayım,
Saat 7de uyanıp okula gidiyorum okulum 3.30da bitiyor daha sonrasında kurslarım oluyor pazartesi çarşamba voleybol diğer günlerde ise resim kursuna kalıyorum.Kurslarım da 6da bitiyor eve gelince ise ödevlerimi yapıyorum ve saat 8 olmuş oluyor. Daha sonrasında ise bir kaç cümle yazıyorum ve uyuya kalıyorum.
Daha hızlı bölüm atabilmeyi isterdim ama finale az kaldı ki yorgunluktan ölüyorum hafta sonları zaten ya arkadaşlarımla buluşuyorum ya da biryerlere gidiyoruz.
Aklıma gram fikir gelmiyor mesela sonraki bölüm ne yapacağımı bilmiyorum umarım ki en fazka 3 güne atabilirim.
Sizi seviyorum görüşürüzzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Jimin
FanfictionHerşey Yoongi'nin Jungkook ile konuşup Jimin'i sevdiğini söylemek için cesaretini toplamasıyla başladı. Shipler: Yoonmin Taekook Namjin Hopeyug -smut olan bölümler (M) şeklinde belirtilmiştir. -Eger smut okumak istemiyorsanız lütfen smut bölümleri...