Yoongi
Uyandığımda Jimin hala uyuyordu. Dün çok kırmıştım onu,bugün telafi etmek için ne yapabilirim ki?Yanağıma konan öpücükle düşüncelerimin arasından çıktım. "Günaydın hyung" gülümseyip burnuna öpücük bıraktım. "Günaydın bebeklerim."
İkimizde kıkırdarken yüzünü boynuma gömüp sıkıca sarıldı bana,bende ona sarılıp saçlarının arasına öpücük kondurdum.
"Güzelim benim,doğum gününe çok az kaldı." Yüzünü boynumdan kaldırıp hızlıca başını salladı. "İstediğin bir şey var mı doğum günün için bebeğim?"
Başını iki yana sallayıp"sen yanımda ol bana yeter hyung" dedi. Tatlılığa bak yicem! "Hep yanındayım güzelim"
***
Jimin'le kahvaltı yapmış ve geri odamıza çıkmıştık. Yatakta telefona bakarken kucağımda baskı hissettim. Telefondan bakışlarımı çevirdiğimde Jimin'i gördüm.Gözlerimi telefona geri çevirdiğimde kasıklarımda hafif yumruklar hissettim. Ellerini tutarken geri çekip kurtardığı elleriyle tekrar kasıklarıma yumruklar attı.
Bu sefer telefonu kapatıp kenara koydum ve Jimin'e baktım. Kucağımdan inip yatağa geri yatıp arkasını döndüğünde kaşlarım çatıldı.
Tek eliyle ağzını kapatmışdı. Ağlıyor muydu? Tanrım hayır,hayır. Niye ağlıyor? Hızlıca zihnine girdiğimde düşüncelerini duydum. "Bıktımı yoksa benden? O yüzden mi telefona bakıp bana bakmıyor?"
Hızlıca onu kucağıma çektiğimde yanaklarını ıslatmış göz yaşlarını gördüm. "Tanrım ağlama. Bıkmadım senden,bu tatlı bebekten nasıl bıkabilirim?"
Göğsüme sığınırken ağlamaya devam etti. "Bebeğim ağlama lütfen,sadece abim mesaj yazmıştı,ona bakmam gerekti. Ağlama,yalvarırım ağlama"
Yoongi feromonlarımızı serbest bırak. Vita feromonumuzla daha kolay sakinleşebilir.
Kurdumun dediğini hemen yapıp feromonlarımı serbest bıraktım. Yavaş yavaş sakinleştiğini hissederken yüzünü göğsümden kaldırıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Ona karşılık vereceğim sırada dudaklarımızı ayırıp kendi tişörtünü çıkardı. Daha sonrasında benim tişörtümü de çıkardı.
Sımsıkı bana sarılırken aklımdaki arsız düşüncelerin hepsi kaybolmuştu. Bende ona sıkıca sarılıp saçları arasına öpücük bıraktım.
"Seni çok seviyorum bebeğim,senden asla bıkmam ki bıkacak olsam evlenme teklifi etmezdim,biliyorsun." Omuz silkip göğsüme öpücükler bırakmaya başladı.
Öpücükleri yavaş yavaş boynuma çıkarken gülümseyerek onu izledim. Boynumu dişleri arasına alıp ısırdığında hafif bir inleme bıraktım.
Elleri kasıklarıma inerken eşofmanımın ipini çözüp çekiştirdi.işini kolaylaştırmak için kalçamı kaldırdığımda kasıklarımız birbirine baskı uyguladı. Bu baskıyla penisi seğirirken gözleri de kaydı.
Eşofmanımı çıkardıktan sonra onun şortuna uzanıp çıkardım ve siktir! Dantelli iç çamaşırı giymişti!
Bu görüntü... Sikeyim,çok iyiydi!
Hemen Jimin'i altıma alırken kollarını boynuma sardı. "Tanrım,sen beni çıldırmak mı istiyorsun?"
Tatlı kıkırtısını duyduğumda bende gülümsedim. "Bilmem,öyle mi istiyorum deltam?"Hırlayıp boynuna eğildim ve ince deriyi dişlerim arasına aldım.
Isırdığım yerin üstünden dilimle geçip geri dudaklarına yöneldim. Dudaklarına ıslak bir öpücük kondurduktsn sonra tek elim göğüs ucuna gitti.
"Delta!" Kalçası havalanırken keyifle kıkırdadım. Altımda kıvranıyordu, arada kalçasını kaldırıp kasıklarıma baskı uyguluyordu.
"Tanrım,göğüs uçlarınla oynamamla bile boşalacak gibisin." Göğüslerine bırakmaya başladığım öpücükleri aşağıya doğru indirdim.
Kasıklarına geldiğimde çamaşırının üstüne öpücük bırakırken saçlarımdan çekerek beni kendimden uzaklaştırdı. Hızlıca yere dizlerinin üstüne çökerkem sırıttım.
"Ağzını benim için aralamak mı istiyorsun Vita?" Başını hızlıca olumlu anlamda sallarken yanına gidip saçlarını okşadım.
Benden komut beklermişcesine bakıyordu."ağzını arala bebeğim." Ağzını açtığında baksırımı çıkardım. Saçlarını tutup penisimi iyice yaklaştırdığımda dilini çıkarıp penisimin ucunu dürttü.
"Ah sikeyim senin ağzını" zaten mantıken yapıyordum ama neyse. Bir kaç kere penisimi ağzına ittim. Çok masum görünüyordu ve bu yüzden sert davranmıyordum.
Tek eli saçlarında ki elimi sıktığında saçlarını bıraktım,kıyanıyordum hiç.
Uyluklarımdan turunup dilini penisimin etrafında döndürdü. Dişleri penisime değdiğinde hırladım.Penisimi ağzından çıkarıp Jimini kaldırdım ve duvara yasladım. Dizlerimin üstüne çöktüğümde bacaklarını iyice araladı. iç çamaşırını kenara sıyırıp kalçasına tokat attım.
"Hyung!" Tokat attığım yere öpücük kondurup gözlerimin önündeki deliğine tokat attım. "Ah!"
"Hmm bu pozisyon olmadı." Diyip Jimini yatağa ilerlettim. Yatağa yatıp onu yüzüme doğru çektim. Kendisini hemen ağzıma iterken kıkırdadım. "Sabırsız vita"
"Delta eğer böyle durmaya devam edersen kontrolü elime alırım ve hiç bir şeyde yapamazsın." Dedi. Vitamı dinleyip kalçasını yanaklarını kavradım.
Zortttt
Şerefsiz yazarınız bitirdi smutu.
Hemde tam ortasında HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA
Neyseeğğ
Arkadişler ben bu bölümü çok geç attım çünküüüü proje ödevini yetiştirmek gerekti ki bu çok önemli bir ödev devlet çalışanları görcek yani çok özenmem gerekiyordu.Ve taslaklarım çok az kaldı
Ben bu gece biraz taslak biriktiririm
Yani bölümler artık biraz daha geç gelebilir
Görüşürüzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Jimin
FanfictionHerşey Yoongi'nin Jungkook ile konuşup Jimin'i sevdiğini söylemek için cesaretini toplamasıyla başladı. Shipler: Yoonmin Taekook Namjin Hopeyug -smut olan bölümler (M) şeklinde belirtilmiştir. -Eger smut okumak istemiyorsanız lütfen smut bölümleri...