Yoongi
Bugün ara vermeden önceki son konserimiz vardı ama kesinlikle dans etmeyecektik. Vitam hamileydi nasıl dans edecekti ulan!O yüzden hiç birimiz etmicektik, mükemmel fikir dimi?
Konser alanına geldiğimizde hepimizin üstü değişmiş makyajlarımız yapılmıştı. Daha sonrasında sahneye çıkmıştık. Jimin'i oturtamıyordum!
Yerde oturmuş öndeki Army'lerle konuşan Jimin'i izliyordum. Sanırım artık bize alışmışlardı?
Ha birde,tabii ki öylece göndermemiştim yanlarına. Şimdi antilerden biri çıkar falan diye etrafına görünmez bir koruma kalkanı oluşturmuştum. Çok zekiyim demi?
Neyse
Jimin bana dönüp yanıma gelirken kucağıma hafifçe vurdum. Gelip kucağıma oturduğunda saçlarına öpücük bıraktım. "Yoruldum"
"Kucağım dinlenmeniz için var efendim" ikimizde kıkırdarken Jimin hızlıca ayağa kalktı"kusacağım" hızlıca sahneden inerken arkasından gittim.
Lavaboya koştururken kapıyı ben girmeden kapatıp kilitledi. "Bebeğim açar mısın kapıyı?" İçerden sesler geliyordu ama muhtemelen kustuğu için cevap veremiyordu.
Kötü hissettiğini anlayabiliyordum ki kapıyı neden kilitlediğini anlamamıştım. Ona bağırarak kapıyı açtırmayacaktım, ben o kadar bilinçli olmasamda deltam nasıl davranmam gerektiğini biliyordu.
"Aşkım,hadi kapıyı aç güzelim. Kapıyı kırmak istemiyorum hadi."
(Amk aklıma bir fikir gelmiş varyaa)
İçeriden ses gelmiyordu... Endişeleniyordum. "Kapıyı kıracağım arkasındaysan çekil aşkım" kapıya omuz attığımda yere yapışan kapıyla içeri girdim.
Arkası dönüktü,yüzünü göremiyordum. Bana doğru döndüğünde yüzündeki kanları gördüm. Yanıma gelmeye başladığında olduğum yerde durdum.
"Jimin? Bebeğim ne oldu?" Telaşlanıyordum! Yanıma gelip omuzlarımdan turunurken dişlerini göstererek güldü. Dişlerinin arasında kan vardı.
"Hyung zombi gibi bişey oluyorum galiba" diyip güldüğünde kaşlarım çatıldı. "Birazdan seni ısırırsam şaşırma."
"Senin yanında olacaksam neden olmasın?" Ellerimi yüzüne koyduğumda yanıyordu. "Siktir,güzelm yanıyorsun" emin olmak için dudaklarımı kanlı anlına bastırdım.
"Cidden yanıyorsun!"
Jimin
Yoongi hyunga şaka yapıyoruz denilebilirdi. Göremeyeceği yere kamera yerleştirmiş, kendim ısıtmış,sahte kanları etrafıma dökmüştüm.Sanırsam artık gerçek bene bürünme zamanı geldi. Şakayı bitirmiyorum! Kendim böyle olsaydım gerçekten ne yapardım falan öyle. Anlatamadım!
"Hyung... Cidden ne oluyor bana?" Hızlıca gözlerimi doldururken sıkıca sarıldı bana. "Bilmiyorum bebeğim, bilmiyorum"
Üstümdeki sahte kanların üstüne bulaşmasını umursamıyordu.
parmak uçlarıma çıkıp elimdeki kırmızı gıda boyası dolu balonu hyung görmeden ağzıma aldım. Aniden Yoongi hyungdan ayrılıp ağzımdaki balonu patlattım ve yere çöktüm.
Ağzımdaki boyayı çıkartırken Yoongi hyung hemen yanıma eğildi. "Tanrım çıldıracağım! Vücudunda bunları her ne yapıyorsa bulamıyorum! Vücudunda birşey yokmuş gibi!"
Ağzımdakilerin hepsini tükürdükten sonra akan göz yaşlarım eşliğinde Yoongi hyunga baktım. "Hyung hastaneye gidelim"
"Benim bulamadığım sorunu onlar mı bulacak Tanrı aşkına Jimin!" Tamam yeter artık trip yemek istemiyorum.
Şakayı sonlandıracağım.
Kıkırdayışım tüm lavaboyu doldururken gözlerimdeki yaşları sildim. "Şakaaa" Yoongi hyung da gülümserken bu sefer gülümsemem soldu ve kaşlarım çatıldı.
"Zihnini okumadım mı sanıyorsun Jiminie?" Kaşlarım havalanırken "yah hyung!" Diye bağırdım. "Ama kandıramadım! Of!"
Kıkırdayıp beni kucağına alırken dudağıma yaklaştı. Dudaklarıma bir kaç kere öpücük bıraktıktan sonra geri sahneye çıkmaya başladı.
Sahneye çıktığımızda yere oturdu bende otomatik olarak kucağına oturmuş oldum. "Army! Hyung mızıkcılık yapıyor! Zihnimi okumuş!"
(Bebek 🤏🏻)Bizimkiler kıkırdarken Hobi hyung Army'lere baktı. "Army size söylemek istediğim bir şey var!" Yugyeom'un arkadan geldiğini görünce kıkırdadım.
Ruh eşi çıktıklarından beri ayrılmıyorlardı. "Biz Gyeom'la çıkıyoruz!"
Bok gibi oldu zaten fikir de bulamıyom ağlicim öföföföfööföföföföföff
Daha final yapmam için 7 bölüm var birinde düğün için hazırlık yapsalar diğerinde düğün yapsalar 5 bölüm kalır.
O bölümlerin birinde Taekook,Namjin ve Hoseokla Gyeom evlense hatta iki bölüme ayırırım.
Kaldı 3 bölüm.
1nde Jim doğum yapsa birinde çocuklarıyla olan zamanını yapsam finaldede smut yapıp bitirsem
Olur gibi ??
Görüşürüzzzzzzzzzz(yarın okul açılıyor)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Jimin
FanfictionHerşey Yoongi'nin Jungkook ile konuşup Jimin'i sevdiğini söylemek için cesaretini toplamasıyla başladı. Shipler: Yoonmin Taekook Namjin Hopeyug -smut olan bölümler (M) şeklinde belirtilmiştir. -Eger smut okumak istemiyorsanız lütfen smut bölümleri...