Biraz sonra Jimin "Hyung geleceğim" dediğinde içinden çıktım. İçinden çıktığım gibi boşalmaya başladı,bende kendimi bir kaç kere çekip boşaldım.
Jimin'in yanına yatıp onu kucağıma çektim ve titreyen bacaklarını okşamaya başladım.Diğer elimde saçlarına çıkarken nefesleri yavaş yavaş düzene giriyordu.
"Biraz dinlenelim sonra sıcacık bir duş alalım Jiminie"
Jimin derin bir nefes alıp ağzını konuşmak için açtı,ama birşey demeden ağzını geri kapattı."ne diyeceksin Jimin-ah? İstediğini söyleyebilirsin,sana kızmayacağımı biliyorsun."
"Hyung şey,ben sana iyi hissettirebildim mi? Kendimi yetersiz hissediyorum her konuda..." Kaşlarımı anında çatıp çenesinden nazikçe tutup bana bakmasını sağladım.
"Bir daha ağzından yetersiz kelimesi çıkarsa seni ısırırım Jimin, bu konuda çok ciddiyim. Sen mükemmelsin,her konuda beceriklisin,lütfen böyle düşünme."
Titrek bir nefes çekip " düşünmeden edemiyorum hyung,düşünmemeye çalışırım özür dilerim." "Özür dileme bebeğim."
Yavaşca doğrulup Jimin'i kucağımdan indirmeden odamızdaki banyoya gittim. Küvetin sıcak suyunu açıp suyu ayarladım. Biraz sonra su ısınmıştı.
Küvete oturup Jimin'in saçlarına öpücük kondurdum. Boynuma küçük küçük öpücükler kondururken gülümseyerek onu izledim.
Öpücükleri yavaşlarken "uykum geldi" diye mırıldandı. Ellerim beline inerken "uyuyabilirsim bebeğim,ben seni kurulayıp, yatağımıza götürürüm"
Jimin gözlerini kapatırken ben bir 10 dakika hiç hareket etmeden onu izledim. Çok güzeldi,benim güzelimdi...
Artık suyun soğuduğuna karar verip hızlıca ikimizi de köpükleyip duruladım. Jimin'in bornozunu onu uyandırmamaya çalışarak giydirdim ve içeri gidip Jimin'i yatağımıza bıraktım.
Hızlıca üstümü giyindim ve Jimin'in bavulun dan ona kıyafet çıkarıp yanına gittim. Bornozunun ipini çözüp üstüne giydirdim ve yanına yattım.
Jimin'in belinden tutup kendime çektim ve kucağıma aldım. Acaba diğerleri ne yapıyordu, yarın ki konserimizde Jimin ilk defa kendi başına performans sergileyecekti.
Açıkçası Jimin'in iyi iş çıkaracağına emindim,ama ilk kez tek başına performans sergileyeceği için kaygılanırdı.
Yaklaşık 15-20 dakika boyunca Jimin'in yüzünü izledim. Acıktığımı hissedince istemeden de olsa Jimin'i uyandırma gerektiğini düşündüm.
"Jimin'im,bebeğim,güzel omegam, uyan hadi." Korkutmadan uyandırmak istediğim için fısıldayarak konuşuyordum. Gözlerini hafifçe açıp bana baktı.
"Hadi bebeğim,kalk da yemek yiyelim."
Gözlerini geri kapatıp dudaklarını büzdü. Kafamı hafifçe kaldırıp büzdüğü dudaklarına öpücük kondurdum. Gözlerini yavaşca geri açıp bana sıkıca sarıldı.
"Uykunu iyi aldın mı bebeğim?" Beni onaylayacak mırıltılar çıkarıp dudaklarını yanağıma bastırdı. Jimin'i altıma alıp yüzüne yaklaştım.
"Benim için ne kadar güzel inledin " kaşlarını çatıp bir kaç saniye gözlerime baktı,daha sonra gözleri olabildiğince açılırken yanakları kızarmaya başlamıştı.
Kıkırdayıp yanağını acıtmayacak şekilde ısırdım."Hyung yaa" elleriyle yüzünü kapatırken feromonları utangaç bir şekilde yayılmaya başladı.
"Efendim omegam yaa" Yüzümü boynuna gömüp feromonlarını derince içime çektim. "Mandalina kokan feromonlarını çok seviyorum."
Jungkook
Taehyung hyungla aynı odada kalmamıza rağmen feromonlarını hiç koklamamıştım. Feromon salgılamamaya dikkat ediyordu.Neden olduğunu sorduğumda ise hiç söylememişti,beni geçiştirip durmuştu. Onu seviyordum ve feromonunu koklayamamak... Kötü hissettiriyordu.
Biraz önce bana mesaj atmıştı, odama gelir misin çok önemli demişti. Bende tamam diyip odamdan çıkmıştım ve şimdi odasının kapısının önündeydim.
Kapıyı çalıp beklerken kapı yavaşca açıldı. Taehyung hyungun anlında ter birikmişti."ne oldu hyung?" Bana içeriyi gösterip "içeri geç anlatacağım,her şeyi."
Her şeyi derken ne kast ediyordu? İçeri girip kapkaranlık odasında göz gezdirdim.
En güzel yerde kestim Ndlsjd
Arkadaşlar ben dün bu bölümü atmayı unutmuşum?! He birde birdahaki bölümdede taekook var yaşaassıın ncjenxjenHadi baayyyyyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Jimin
FanfictionHerşey Yoongi'nin Jungkook ile konuşup Jimin'i sevdiğini söylemek için cesaretini toplamasıyla başladı. Shipler: Yoonmin Taekook Namjin Hopeyug -smut olan bölümler (M) şeklinde belirtilmiştir. -Eger smut okumak istemiyorsanız lütfen smut bölümleri...