Three

112 12 5
                                    

Küçük bir hatırlatma yapayım

"B-beni sevmiyorsun de-değil mi?"

Bacaklarıma vurup gözlerimle gelmesini işaret ettim. Utana utana yanıma gelip kucağıma oturdu.

"Şimdi söyleme sırası bende"

Yüzünü boynuma gömüp kollarını etrafıma sıkıca doladı." Bugün kavga etmiştik ya hani küçüğüm" başını olumlu anlamda sallayınca devam ettim.

"Ben herşeyimi genelde Jungkook'a anlatırım. Bunu da anlatmaya gidince bana 'hyung eğer sen açılmaz isen Jimin hyunga Taemin onu kapar dedi ve beni cesaretlendirdi."

Tek elimi saçlarına çıkarıp okşamaya başladım. "Odaya geldiğimde seni göremediğim için aşağıya indim ve Jin hyunga seni sordum."

"O da sana Taemin ile buluşacağımı söyledi."Başımı sallayarak onu onayladım. Saçlarının arasına bir sürü öpücük kondurdum.

"Nereye gittiğinizi öğrendikten sonra oraya gelip bir süre sizi izledim. Sonra Taemin gitti 10-15 dakika boyunca içip durdun sonrasını biliyorsun zaten."

Hıçkırırcasına içine bir nefes çekip yüzünü boynumdan kaldırdı ve yüzüme yaklaştı.
Dudaklarımız birleştiğinde aniden kapı açıldı. İkimizde anında kapıya baktık. Siktir Namjoon gelmişti!

"Hyung?Jimin?"tek kaşını kaldırmış bir sekilde bize bakarken Jimin'in yanaklarının kızardığını fark ettim. Hızlıca yüzünü boynuma gömdü.

"Namjoon birazdan konuşalım"dedim. Şu aşk meselelerini konuşacaktım. Beni onaylayıp odadan çıkınca Jimin'e bakıp kıkırdadım.

Kafasını kaldırıp bana baktığında kızaran yanaklarıyla çok tatlı görünüyordu. "Benim Jiminie'm çok tatlı"

"Namjoon hyung kızacak bize"derken somurtuyordu. "Şşş kızmayacak, konuşacağım ben onunla,  güven bana."

"Sana güvenim sonsuz hyung"

Bu sefer kimsenin bizi bölmeyeceğini düşünerek yüzüne yaklaştım. Kapı aniden tekrar açılınca kapıya baktım. Jungkook gelmişti. Hayat bize oynuyordu amına koyayım!(Yoongi hayat değil ben oynuyorum size)

"Hyung- ow galiba yanlış bir zamanda geldim. Her neyse zaten bölmüştüm söyliyeyim bari,Namjoon hyung seni çağırıyor."

Diyip odadan çıktı. Jimin'i kucağımdan indirip yanağını öptüm. "Bir ara dudaklarını yiyip bitireceğim." Yanakları kızarıyordu yine. Tanrım!Çok tatlı!

"Birazdan geleceğim Jimin-ah" başını olumlu anlamda sallayarak beni onaylayınca odamızdan çıkıp Namjoon'un odasına gittim. Kapıyı çalarak açtım.

Hızlıca içeri girip Namjoon'un karşısına oturdum. İkimizde bir süre konuşmadık daha sonra bu sessizliği bozmaya karar verdim.

"Namjoon sence de biraz fazla abartmıyor musun?" Ağzından "Neden abartayım hyung?" Cümlesi çıktı sadece.

"Sadece birbirimizi seviyoruz, hem fark etmedim sanma sen de Jin hyungu-"

"Hyung sus duycak!"ağzımı kapattığın da kıkırdadım. "Bak şimdi Joon,Jin hyung aslında seni seviyor ama ben kendime aşığım diyerek kabullenemiyor"

Anlamaz bir şekilde bana bakmaya başladı."Ben Jin hyungla konuşur duygularını kabullenmesini sağlarım,sonra sen gidersin duygularını söylersin. Hepimiz rahatça aşk yaşarız. Ne dersin?"

Başını hemen olumlu anlamda salladı daha sonra kafasını eğip"özür dilerim hyung, kendi aşk acımı sizden çıkardım."

"Sorun değil,hadi ben kaçtım."

Odadan çıktığımda sabahtan beri görmediğim Taehyung'u gördüm. "Merhaba hyungg!" Deli diye düşünerek kendi odamıza girdim.

Jimin yatakta bacaklarını kendine çekip kollarını bacaklarına sarmıştı ve birşeyler düşünüyordu. Yanına oturduğumda beni yeni fark etmiştim

"Ne düşünüyorsun bakalım?"

"Hiiç,hyung biz şimdi neyiz?" Teklif etmeme gerek olduğunu düşünmüyordum. "Teklif etmeme gerek var mı Jiminie?" Kararsızca bana bakarken omuz silkti.

"Jimin'im benimle çıkabilir mi acaba?" Kucağıma çıkıp dudaklarını dudaklarıma hafifçe bastırıp cevabını belli etti. Sadece dudaklarımız birbirine değiyordu.

"Jimin'in seninle çıkar hyung." Yüzüme tembel bir gülümseme yapıştı. Tam üst dudağını emmeye başlayacaktım ki kapı açıldı.

"Hyung- eee şey pardon." İçeriye giren Hobiye sinirli bakışlarımı atarken Jimin'in bugün bilmem kaçıncı kez yanakları kızarıyordu.
Ayyy selammm bunu daha sonra yazıyorum eskiden yazdığım kısma işaret koyacağım. NEYSEEEĞĞGGGGGGG evet yaşıyorum merak etmeyin sapa sağlamım
-eskiden yazdığım kısım-
Ayyyy ben hep fazla yazıp duruyorum be sonra bir kaç kelimeyi kesip yeni bölüme basliyorum oraya yapıştırıyorum. TAEHYUNGUN SARKİSİNİN BUGÜN ÇIKACAĞINI SABAH GELEN BİLDİRİMLE ÖĞRENİYORUM ha bu arada ayın 8'i bugün kalan 7 bölümü yazarsam belki yayınlamaya başlayabilirim Hatta başlasam mı bugün ya

Tanıtımı yayınlayayım bugün bölümlerden belki birini yayınlarım aynen öyle yapıyım Hadi baybay askoloskommosloskomkomloskomlarım ha bu arada ben sizden oy ve yorum istemiyorum ama oy veriyorsunuz değil mi🤨🤨 VERİYORSUNUZDUR SİZİ SEVİYORUM 😽😽

My Little Jimin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin