Podziękowania / Informacja

962 81 50
                                    

Tradycyjnie króciutki rozdział ze słowami ode mnie!

Chociaż wraz z epilogiem zakończyliśmy historię Jaya i Jocelyn, kontynuację ich losów z pewnością będziecie mogli zobaczyć w jakimś stopniu w następnym tomie, oczami naszej kolejnej gwiazdy!

Epilog ich historii nie mógł wyglądać inaczej (no oprócz tego, że mogłam ich też zabić). Oboje potrzebują jeszcze trochę czasu, zrobić jeszcze trochę kroków, aby poradzić sobie ze wszystkim, co pozostawiła im przeszłość. Ich powoli rozkwitająca znajomość sprawiła, że razem zechcieli czegoś więcej. Zobaczyli, że mogą mieć coś więcej i postanowili o to zawalczyć. Jay i Jocelyn są postaciami, które napędzają siebie nawzajem.

Mam nadzieję, że ta część wyjaśniła Wam o wiele bardziej zachowanie Jaya z poprzednich tomów, z czego ono wynikało. Zobaczyliście go od zupełnie innej strony. Osobiście uznałabym go za najwrażliwszego z braci, jednak trzymającego to wszystko w sobie. Dotarcie do niego nie było łatwe nawet dla mnie, ale z całą pewnością warte trudu. Naprawdę cieszę się, że mogłam Wam pokazać jego historię. Być może dzięki niej ktoś zmienił o nim zdanie na lepsze.

Jak Wam wcześniej obiecałam, na tym nie koniec. Zostało nam jeszcze przecież dwóch braci. Oni też mają Wam wiele do pokazania ze swojej perspektywy. Niektórzy już wiedzą, że na bohatera naszego następnego tomu wybrałam Carla! Pora byście poznali teraz tego drugiego bliźniaka, bardziej wesołego i korzystającego z życia na całego. Mam nadzieję, że nie wywinie mi w trakcie pisania żadnego numeru…

Myślę, że poznaliście go na tyle, by podejrzewać w jakim mniej więcej klimacie może być jego perspektywa. W końcu lubi się bawić, szaleć i jest właścicielem klubu.

Lubi i potrafi także tańczyć, wiedzieliście o tym?

W każdym razie to właśnie z nim zaczniemy niedługo naszą przygodę. Tuż po mojej krótkiej przerwie, bym mogła trochę odetchnąć od publikowania. W końcu w ostatnich miesiącach dostawaliście rozdziały naprawdę często. Najprawdopodobniej zaczniemy nowy tom w pierwszy piątek listopada. Niestety tak, jak wcześniej, wracamy do rozdziałów co 2 tygodnie, a gdyby pojawiły się jakieś dłuższe przerwy, postaram się Was o nich na bieżąco informować <3

Mocno Wam dziękuję za Wasze zaangażowanie w historie Sandersów! Wasza aktywność tutaj czy pozostałych portalach naprawdę mocno mnie motywuje do dalszego pisania <3 Szczerze dziękuję za Wasze komentarze, gwiazdki, wyświetlenia. Doceniam wszystko, co robicie dla tej serii!

Mam nadzieję, że zobaczymy się w tomie o Carlu! <3

Sandersowie | TOM 3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz