Szeptember 1. Hétfő
Ma kezdem a gimit. Ezzel a gondolattal keltem ma. Kíváncsi voltam milyen lesz. Kicsit szigorú a suli de a nagybátyám az igazgató. elmúlt évek óta nem láttam pedig jófej biztos hamar kikötők az irodájában. Kivételesen nem egy bentlakásos iskolába megyek. Furcsa lesz az biztos pláne hogy a Rics is ott lesz. Együtt kezdjük a kilencediket. Muszáj el kezdenem készülődni. Gólyatáborban nem voltam nem tartottam fontosnak. Úgyhogy ma teszem az első benyomást. Kipattantam az ágyból kerestem a télólmon valami zenét ( The White Stripes- seven nation army ) fülessel a fülemben kerestem meg a dolgaimat. Deszka, cipő, hátizsák amiben alapvető dolgok voltak meg egy fekete nem és egy tollat amit találtam( jegyzetelni biztos kell majd), ruhák amiben megyek, néhány ékszer amit a dobozban rengeteget találtam ( szinte minden cuccom dobozokban vagy itt ott hever). A telomat nyomkodva mentem a fürdőbe. Rics akkor jött ki köszönet gyanánt megajándékozott egy ''Reggelt''- el amit tudomásul vettem de nem viszzonoztam. Miután befejeztem a fürdőben való tevékenykedést úgy gondoltam mehetek. Aha anya még el a nappaliban. Tüzetesen végig nézett rajtam majd halvány mosollyal az arcán szólalt meg.
- Szeretném ha Ricsivel mennél. - kezdte én meg csak a szememet forgattam meg- Ne keveredj bajba már az első nap és légy kedves az osztálytársaiddal. Tudom nem akartál a gólyatáborba menni de attól még több barátkozhatnál az osztálytársaiddal. Mint Ricsi- az utolsó két szót már csak halkan tette hozzá de nagyon is feltűnt. Nekem az hangzott a leghangosabbnak.
- Majd igyekszem- reagáltam le ennyivel.
Majd Rics megjelent. Egyszerű térdig erő farmert és egy fehér pólót viselt. Elég nagy volt a kontrasztunk ruha téren, rajtam fekete farmer sort és fekete bő póló volt. Meg persze egy fekete öv, ezüst lánc hozzá, néhány ezüst nyaklánc és egy fekete edzőcipő. Egy azonos dolog volt bennünk a deszka semmi más. Kicsit se hasonlítunk és nem is fogunk. Nem leszek olyan mint Rics.
- Induljatok nyugodtan- mondta anya majd meg ölelte Rics-t engem is megakart láttam rajta.- Mennyünk - szólaltam meg hamar.
- Esetleg egy ölelést kaphatok? - kérdezte anya reménykedve.
- Nem - vágtam rá gondolkodás nélkül és már mentem is ki az ajtón. Rics persze egyből jött utánam.
- Ne legyél ilyen any- mondta és lecsapta a deszkáját a földre.
- Te meg nem mond meg mit csináljak- válaszoltam és én is lecsaptam a deszkát.
- Reb- kezdte de megakadt, ezt használva szólaltam meg.
- Hagyj békén- mondtam nem dühösen nem kétségbe esetten csak úgy megkértem rá, mintha egy tollat kérnék.
Majd elindultam a suli felé éreztem, hogy a szél a hajamba kap egy furcsa érzést éreztem megfordultam és láttam, hogy Rics felvette a deszkát és lehajtott fejjel sétál. Vissza akartam menni, hogy jöjjön vagy az időben nem tudom de vissza akartam menni. De nem tehettem és nem is tettem. Mentem a suliba. És ennyi, ezt kell tennem és kész. Hihetetlen egyszer azt csinálom amit kell. Meg se fordult a fejemben hogy más fele mennyek. Furcsa. Na mindegy, a lényeg, hogy hamar ott voltam.A lépcsőnél egy hangos társaság beszélgetett. Mentem volna a teremhez de amint be leptem az ajtón, egy idősebb hölgy aki vonalzóval mutogatott megállított.Konkrétan rám ordított hogy mennyek az igazgatóiba. Mindenki aki bent volt meglepődve, egyesek szinte ijedten néztek hol rám hol a vonalzós nőre. Azt sejtettem, hogy hamar megyek az irodába de könyörgöm most tettem be a lábam az épületbe. Egy vállrándítással kommentálva a dolgot elindultam az irodához. Benyitottam és a mosolygós bácsikám nézett rám.
YOU ARE READING
Reb
FanfictionSzent Johanna gimi fanfiction. Minden jog Leiner Lauráé. Kezdő íróként írok, szórakozásból. És persze az olvasók szórakoztatásra.A történetben lehetnek logikai bakik, furcsaságok. Ricsi húgának szemszöge.