Szeptember 25. Csütörtök
Reggel, ahogy a tegnapi nap folyamán meg beszéltem Cortezzel, előbb mentem a sulihoz.
Na lehet, hogy Andrissal nem de vele aztán mindent nagyon komolyan meg kellet beszélni. A lépcsőn ülve vagy félórán keresztül beszélgettünk. Bár lazán kezelte a dolgot éreztem, hogy aggódik.
Zsolti megjövetelével kezdődött a röhögés.
Hangosan és mosolyogva mentünk be az aulába. Máday üvöltözött egy sort aztán én a tanáriba a fiúk meg a terembe mentek. Beszéltem Haller-rel és mehettem is órára.
- Hogy lehet Commodus ennyire gonosz? - rámolta elő a rajz felszerelését Virág, töri után.
Rajzon portrét kellet rajzolni. Én Kingával voltam párban. Vagy hússzor szólt rám, hogy nem úgy tartom a fejem mint az előbb. A csúcspont az volt mikor közöltem Kingával, hogy ne legyen ennyire maximálisan, jó lesz az úgyis.
Na itt ordibált egy sort, hogy már pedig neki tökéletes rajza lesz. Csak én nézek ki szarul.
- Kösz - röhögtem el magam az előbbi megjegyzést.
- Rebeka nem röhögj így képtelenség rendesen le rajzolni - szólt felháborodva.
- Jó jó, bocs - mondtam majd feléig meg fordultam, kicsit ki csavarodott háttal néztem vele farkas szemet, ami felé idétlen fejet vágtam.
- Rebeka! Most azonnal fejezd ezt be el fogom rontani miattad! - akadt ki Kinga teljesen.
jelen mind a ketten ötöst kaptunk. Kinga még egy ideg össze roppanást miattam.
Az óra végén mindenki ki röhögte Reni rajzát. Ő Ricst rajzolta de nem nagyon hasonlított rá. Ricst csak az érdekelte így néz-e ki. Persze nem, de azért kicsit szívattuk.
Suli után a deszkaparkban voltunk.
Zsolti evett, Dave videózott, Rics és Cortez pedig deszkáztak. Én is deszkáztam az elején, aztán ettem Zsoltival, videóztam Dave-t, hogy videózik. Meg piszkáltam, amikor a felvételt készítettem.
YOU ARE READING
Reb
FanfictionSzent Johanna gimi fanfiction. Minden jog Leiner Lauráé. Kezdő íróként írok, szórakozásból. És persze az olvasók szórakoztatásra.A történetben lehetnek logikai bakik, furcsaságok. Ricsi húgának szemszöge.