Minden normális

149 8 0
                                    

Szeptember 17. Szerda


Ma reggel a fiúk arról meséltek mi volt MSN- en, meg röhögtek.

Renit és Virágot, Reni apukája meg hozta Cortez igazított egyet a haján majd rám mikor nézett. Mind két kezemmel like-ot mutatva bólogattam, miszerint jó lesz így a haja.

Zsolti hangosan röhögve kommentálta a dolgot.

Virág, Reni, és Reni apukája kicsit arrébb aldogáltak.

- Hé, Virág, a smileys dolgozatodat felrakhatom a netre? Sikere lenne, az tuti - szólt oda az említett lánynak Dave. Majd be mutatkozott Reni apukájának. Nekünk teljesen normális, hogy a szülőkkel beszélünk de ahogy láttam Renit zavarta az apja jelenléte.

Miután Reni apukája el ment a lányok is be mentek.

- Szerintek miért volt Reni olyan fura? - kérdezte Zsolti.

Egész sokat beszéltem már az apukájával, Zolival és ezzel a többiek is így vannak. Beszélgetünk egymás szüleivel vagy legalább hallásból ismerjük őket.

Reni viszont soha nem mondott semmit a szüleiről.

- Biztos cikik vagyunk neki - mondta Cortez.

- Ja, nem okoskodunk mindig mint Neményi - röhögte el magát Rics.

- Erről jut eszembe! - mondtam hirtelen.

- Mármint Neményiről? - kérdezte Zsolti.

- Aha. Tanultatok mára? - érdeklődtem.

- Nem - válaszol egyből.

- Kellet egyáltalán? - gondolkoztam, majd eszembe jutott miért nem tanultam.

És Robi ekkor robogott ki az ajtón, egyenesen felém szaladt. Nevetve tártam ki a karom, a hatalmas lendület miatt majdnem hátra estem ahogy meg ölelt. Miután el engedett gyorsan megragadtam a csuklóját, a deszkámat fel kapva rohantam be Robival együtt.

Egészen a suliboxokig rohantunk.

Reni és Virág épp ott beszélgettek.

Ők is érdeklődve fordultak a kitárt szekrény ajtó felé. Az egész szekrényt tele dekoráltam.

Az ajtó lapra egy tükröt raktam amire filccel rám írtam az óra rendet és ki is dekoráltam. Maga a szekrény belseje pedig tele volt rajzokkal amiket az osztállyal történt pillanat képek voltak.

Reni, Arnold és Virág a padon olvasás, rajzolás közben. Krisztián. Hunor, Noel és Beni egy kis társaságként, ahogy először megláttam őket. Andris és Robi PSP-zik. Dave webkamerán keresztül. Zsoltival hambit eszünk. Az a-s lányokkal és Kingával a pizzériában. Modellezés. A sakk szakkör. A vizes lufi dobolás után az, hogy hogyan néztünk ki. Kardos feje miután Andris le dobta. Cortez reggel a kanapén ülve. Deszkázás a suli felé, Riccsel és Cortezel. A szív alakú sütik. Dave telefonozás közben. Arnold olvasás közben. Átlagos angol óra a hátsó padban, Zsolti eszik, Dave engem nyaggat, én rajzolok, Cortez a padon fekve zenét hallgat, Rics a fingerboarddal játszik. Az ofő. A tanári kar. Máday vonalzóval hadonászva. Az iskola épülete. Rics és én a hintákban ülve. A balhés négyes a suli előtt. Az aulában, piros hajjal, Dave a telefonján pötyög, Ricsi ideges, Zsolti meg csak nevet. Cortez Coca-Cola-val a kezében. Zsolti eszik. Rics deszkával a kezében. És így tovább és így tovább. Minden amit eddig át éltünk.

Nem itt vagyok itt sok ideje de máris sok emlékem van.

- Hűha - Andris a semmiből fel bukkanva.

- A frászt hoztad rám - mondtam higgadtan mire mind el nevettük magunkat.

- Ez nagyon szép lett - mondta Reni.

- Naon menő - bólogatott Virág.

- Tényleg ennyi minden történt? - kérdezte Robi elgondolkodva.

- Hát nem unatkozunk az biztos - vontam vállat majd a szekrényt be csukva mentem be a terembe.

Virág meg kérdezte megyek-e velük az állat kertbe. Mondtam neki, hogy ki nem hagynám, hogy velük legyek. nagyon örült. Bár úgy tűnt alapból nem sok kedve van az állatkerthez.

Kémián én is és Rics is ötöst írtunk. Gondos kezd oda meg vissza lenni, hogy mind a ketten ilyen pengék vagyunk a tárgyból.

Ricst szét szívatták a többieket, aztán engem is.

- Miért csak engem piszkáltok amúgy? - kérdezte Rics sértődötten az árkádok alatt álló társaságtól.- Reb is ötöst írt - tette hozzá.

- De hogyan? - kiáltott fel Zsolti, mire mindenki ki röhögte.

- Zseni vagyok - vontam vállat.

- Még modellezésre is jár meg minden, ő akar Gondos kedvence lenni - mondta Cortez.

- Azt meg hagyom Ricsnek - mondtam és ezek után ezzel szívatták.

Infón szét röhögtem magam Andrissal és Robival.

Utána át mentünk Robihoz és mindenféle stratégia játékot játszottunk.

Este tanulás után MSN-en Arnold, Reni és Krisztián is mesélt a suli újságról. Dave kütyükről küldött képeket, felvételem neki választani, hogy mit rendeljen. Nem mintha értenék hozzá. Írtam Kingának is hogy milyen volt a suli újság. Web kameráztam Virággal.

És valamikor a tv-t nézve a nappaliban be aludtam.

RebDonde viven las historias. Descúbrelo ahora