Suli rádió zenéi

136 7 0
                                    

Október 14. Kedd

Tegnap este sokáig tanultam, készültem, ezért ma el késtem.

Siettem a terembe, pont Kardos előtt értem be. Gyorsan le ültem és Kardos már maga mögött csukta be az ajtót.

- A tegnapi fogadóóra, remélem, ráébresztett benneteket arra, hogy komoly bukások vannak kilátásban. A témát lezárva még megjegyeznem, aki januárban kezdi el a hajtást, nem számítson semmi jóra, úgyhogy javasolom, szedjétek össze magatokat, mert a decemberig elért átlagok sokkal jobbak már nem lesznek. Ezt garantálom! Szöveg gyűjtemény! - darálta feldúltan Kardos.

A teremben egész órán néma csend volt.

A fogadóóra jól rá nyomta a bejegét a napunkra. Egészen az ebédszünetig ahol már megunva a tanárok szidását röhögtünk az udvaron.

A rádióból szóló zenét próbálta el böfögni az egyik tizedikes, mert Zsolti azt mondta neki, hogy nem tudja.

A szám végén elhalkult a rádió és az egyik suli rádiós szólt bele a mikrofonba.

- A következő szám Pósa Richárdnak, becenevén a kis Einstein-nek szól, ezzel kívánunk sok sikert a kémia versenyhez! - mondta majd a GreenDay Holiday című száma indult el. És mindenki röhögött.

- Ez nem vicces, hanem rém ciki - rázta a fejét lemondóan Rics.

- Felmayer - kiabált oda Arnold - Einstein fizikus volt te szerencsétlen - jegyezte meg, mire még nagyobb lett a röhögés.

- Na és? Kémia, fizika ugyanaz - vont vállat.

A szám végével újra elhalkult a suli rádió.

- Ezt a dalt pedig a mi kis Pósa Rebekánknak küldjük, hogy tudja nem kell félni-e tökéletes - mondta a suli rádiós a végét már ő is röhögve mire mindenki kérdőn fordult felém.

Én a társaság szélén a földön ülve értetlenül pislogtam. Mikor is el kezdődött Ed Sheeran Perfect című száma. Cortez röhögve nyújtotta a kezet, fel húzva a földről esetlenül kezdtünk táncolni, az egész udvar pedig ismét röhögésbe kezdett, velünk az élen.

Arnold rajza végül nem is kellet Reninek mert ő is csinált egyet amivel kettesre javított.

RebDonde viven las historias. Descúbrelo ahora