Korrepetálás

139 8 0
                                    

Október 1. Szerda


Ma szokás szerint Riccsel és Cortezzel mentem. Együtt deszkaztunk a suliba, amíg ők a lépcsőknél meg álltak én be mentem és egy állványról le vettem az első suliújságot.

- Jó lett - mosolyogtam a mögöttem épp be érkezett Reniékre.

Egyből az a-sok terméhez mentem. Az újságot olvasva mentem oda a terem ajtó mellet álló társasághoz.

- Nagyon jó lett a cikk - mosolyogtam Krisztiánra. Még sokat beszélgettünk a cikkekről. Szerintem az összes jól sikerült, a színes és fényes lapok mindenféle aktuális dolgokkal az iskolai programokkal foglalkoznak. Rengeteg kép és dekoráció volt a magazin lapjain.

Kingának is gratuláltam és utána együtt mentünk a terembe. Alig, hogy élő pakoltam már jött is be Kardos a nyelvtan órára.

- Gratulálok - mondta és le dobta a suliújság egyik példányát a tanári asztalra. Az ajtó kinyílt és Arnold sétált be rajta. - Neményi, a gratulációm neked is szól, de a késésedet beírom.

Arnold vállat vonva ment a helyére. Az óra szokásosan ment tovább.

- Anti-Kelem, Szatmáry, Rentai és Neményi marad, a többiek a termen kívül élvezik a szünetet - mondta Kardos.

- A terem előtt megvárunk - néztem Renire - gyere Virág - ragadtam karon és mentünk ki a teremből.

- Szerinted miről beszélnek - kérdeztem a terem előtt állva.

- Nem tudom - rázta meg a fejét Virág szomorúan.

Ez után csendben Virág a sarkán billegve én pedig a falnak támaszkodva vártuk, hogy Reni ki jöjjön.

- Mi volt - kérdezte egyből Virág.

- Korrepetálom Cortezt - mondta Reni kicsit bizonytalanul.

- Az semmi, engem meg Gábor matekból - vont vállat Virág.

- Cortezt? - kapcsoltunk egyből mind a ketten Virággal.

- Igen - mondta ábrándosan Reni - Cortezt.

Arnold is kijött a teremből és együtt mentünk le ahol az egyik padon ültünk.

- Ha szeretnétek részletesen, sugdolózva és csacsogva megbeszélni a nagyszerű hírt akkor ne zavartassátok magatokat. Mintha itt se lennék - szólalt meg Arnold.

- Én nem tudok nagyszerű hírről. Ha te hallottál valamit, akkor nem kímélj - szólt vissza sértődötten Reni.

- Ugyan - mosolygott lésajnálóan és szánakozón Arnold.

Ekkor a suli rádiós szólalt meg.

- A következő dalt Nagy Zsolt küldi Tarr Zsófiának és azt üzeni, hogy szereti.

Miközben elkezdődött Whiney Houston I Will Alweys Love You című száma, felpattanva a padról mentem oda az árkádok alatt álló társasághoz.

- Azt se tudom , ki az! Hol van Dave? - ordibált Zsolti mindenki más pedig röhögött.

- Hallom Reni körepetál - löktem meg Cortez vállat.

- Bizony - vigyorgott Rics és ő is meglökte.

- Ne lökdösetek már - mosolygott Cortez - egyébként is ez csak egy korrepetálás nem randi - vonogatta a vállat.

- Jól van - vontam én is vállat.

A következő szünetben nagyon dühös lány jött ki az udvarra.

- Melyik az a Nagy Zsolt - Tarr Zsófia megkapta a szerelmes üzenetet.

- A tesi teremben, most láttam bemenni - mondta Zsolti, a mérges lány el ment a mondott irányba Zsolti pedig csak úgy rohant az ellenkezőbe.

Ezek után Davel együtt mentünk angolra. Mikor Mr O'Realy bejött a terembe mindenki elcsendesedett. A tanár Renit felelte. Cortez már nyúlt volna a fejhallgatóért mikor oldalba böktem és a fejemmel a még mindig szótlan Reni felé intettem. Cortez bólintott majd lesúgta az első kérdést Reninek.

Mosolyogva vettem fel a fejhallgatót és kezdtem el a párbeszédet hallgatni.

Délután a deszka parkba mentünk. Cortez kicsit késett mert Kinga nagyon fontos dologról akart vele beszélni, ami annyi volt, hogy ne bukjon meg irodalomból.

- Csináld meg te ha már annyira röhögsz - mondta Cortez mert el esett Zsolti meg ki röhögte.ű

- Én nem is vagyok deszkás - érvelt Zsolti hogy miért nem kéne megcsinálnia.

- Cortez is inkább herceg fehér lovon, mint deszkás - vontam vállat elgurulva mellettük.

- Miért? - kérdezett vissza Zsolti.

- Jaj segítek az én hercegnőmnek angolból - mondtam vigyorogva majd hirtelen elkomolyodtam és kezemet a szívemre tettem - mert ilyen egy igazi herceg - bólogattam nagyon komolyan Cortez meg elröhögte magát.

- Igen ilyen egy igazi herceg - majd mondta újra rá állt a deszkára és elsuhant mellettem.

RebWhere stories live. Discover now