Szeptember 10. Szerda
Ma előbb mentem a suliba mert Andris azt mondta, hogy valami hihetetlenül klassz dolgot talált ki.De a teremig nem jutottam ugyanis Cortez a lépcsőn ülve oda hívott magához. Beszéltünk pár szót aztán a többiek is meg jöttek. Úgy látszott ma Dave fogja Zsoltit meg szívatni mert ő előbb jött és nagyon vidámnak tűnt.
- Zsolti meg nincs itt, ugye? - na ne ha nélkülem akarja meg szívatni...
- Nincs - rázta meg a fejét Cortez. És Zsolti is befutott
- Ki volt az utolsó nyomorult - kezdte a teljesen idegbeteg Zsolti
- Mi történt- kérdezte Dave rettenetes játszva meg magát
- Dave volt - mondtam teljesen higgadtan
- Tudtam - kiáltott fel Zsolti, Dave pedig hitetlenkedve nézett rám
- Azt se tudom mi történt- mentegetőzött Dave, tényleg rettentő színész.
- Hogy nem tudod mi történt! - akadt ki Zsolti - Huszonnégy pizzát küldtem vissza tegnap este, és csak nem értették meg, hogy nem én rendeltem! - ordibált - A szüleim teljesen hülyének néztek!
- Sajnálattal hallom - bólogatott tettetve az ártatlant Dave
- Ezzel nincs vége! - mondta Zsolti
- De jó - örültem meg mire kicsit furán néztek rám
- Te nem szállsz be a hülyeségükbe - mondta Rics
- Azt csináltam amit akarok - világítottam rá erre az igen nyilvánvaló tényre.
Majd ott hagyva őket mentem be. Az aulában Máday ordibált egy sort, mert nem tudok rendesen felöltözni, nem szereti a szakadt farmereket. És azt hiszi én gördeszkázok a fenti folyosón. Persze egy '' Maga is nagyon csinos '' köszönés után el húztam a csíkot.
Mikor már nem láthatott pedig le csaptam a deszkám, egy szóval nem mondtam, hogy nem én deszkázok a folyosón.
A teremhez érve, az tűnt fel, hogy nagy a csend. Mi után le pakoltam a szekrényembe és be menve az állam is le esett egy pillanatra.
Andris és Robi egy-egy padon ülve PSP-zett.
- Na végre, hogy itt vagy - mondta Robi és hozzám vágott egy kontrollert
- Kezdjünk egy újat- mondta Andris
Egész szünetben együtt játszottunk, sőt a többiben is. Körülbelül az egész napot velük töltöttem és nagyon örültem neki.
Az infó szakköre is együtt mentünk. Órán is kis cetliket dobáltunk egymásnak Robival, mert előttem ül.
Délután rendeltem két szívecske alakú hatalmas sütit és elküldtem egyet Zsoltinak egyet Dave-nek.
Virág hívott webkamerán, mondta, hogy nagyon sajnálja, hogy ma nem lógtam velük. De őrült, hogy beszélünk. Arnold is írt, mesélt a suli újságról, én meg az infóról. Este tízkor egy csomó kínai kaja jött.
Dave pedig fel hívott, hogy Cortezéknek mit küldjön. Mondtam neki, hogy egy rétesnek biztosan örülne majd le tettem a telefont.
Nagyon sokáig fent voltam. Rics a kínai kajával szórakozott, én meg beszélgettem MSN-en.
ESTÁS LEYENDO
Reb
FanficSzent Johanna gimi fanfiction. Minden jog Leiner Lauráé. Kezdő íróként írok, szórakozásból. És persze az olvasók szórakoztatásra.A történetben lehetnek logikai bakik, furcsaságok. Ricsi húgának szemszöge.