Cortez felelése!

146 7 0
                                    

Október 3. Péntek

Robi ezt az egész autós dolgot elmagyarázta.

A lényeg, hogy ez valami családi vállalkozás ami a nagybátyáé, a nővére is ott dolgozott amikor valamire kellet neki a pénznek. Úgyhogy most Robi is oda megy. Nekem meg igazából annyi lenne a dolgom, hogy szórakoztassam.

Ma Andrissal és Robival mentem a suliba.

Ők egyből be mentek, én viszont a lépcsőn ücsörögve vártam Renit és Virágot. Mikor megjöttek egyből oda is szaladtam, és újra végig beszéltük a tegnapi korrepetálást.

A suliboxoknál voltunk mikor Kinga megállt mellettünk.

- Na jó. Egyszer kérdezem meg, úgyhogy jól figyeljetek. Jövő hét szombaton versenyem van Gödöllőn, jöttök? - kérdezte a hajpántját igazgatva.

- Meghívsz minket a versenyedre? - csodálkozott Reni.

- Az a lényeg, hogy sokan drukkoljanak nekem. Többen mint Vass Angélának, aki már az egész osztályát meghívta. És persze az harminckét fő nem úgy, mint itt... - kalandozott el Kinga.

- Ó, szóval a tömeget növeljük a jelenlétükkel? - kérdezte Reni a lényeget meg értve.

- Voltaképp igen. Főleg te vagy a fontos Rebeka. Te népszerű vagy ha azt mondom te is ott leszel még többen jönnek - magyarázott - na jöttök? - kérdezte végül.

- Igen - vágtuk rá egyszerre.

- Na akkor jó. Én is így gondoltam - Kinga és elindult az as lányokhoz.

- Szerintem én is megyek - néztem a lányokra.

Kinga egyébként egész nap a versenyről és erről az Angéláról beszélt.

- Már elegem van, hogy mindig meghívja az egész osztályát, mintha olyan nagyon népszerű lenne. Pedig egyáltalán nem az. Én sokkal népszerűbb vagyok nála - magyarázta mikor a büféhez mentünk.

Irodalom előtt a rossz idő miatt mindenki bent volt a szünetben.

- Valaki kiolvasta már az antiganéjt? - ordította Dave.

- Felmayer,Szophoklész Antigoné című művéről van szó, már neked is kellett volna - lépett be Kardos az ajtón és a tanári asztalhoz menve lecsapta a naplót. Na erre az egész osztály elcsendesedett.

Nekünk olvasni kellett volna de az igazat megvallva...

Én Cortez felelet hallgattam és gyanítom Reni is csak úgy tett mintha olvasna, Virág a padra feküdt és a szöveg gyűjtemény oldalát firkálta, Dave a szöveg gyűjteménybe rejtett IPhone-ján pötyögött valamit, Arnold valami könyvet olvasott de, hogy nem a szöveg gyűjteményt a biztos.

Cortez kettesre felelt és ez nálad nagyon nagy teljesítmény nagyon meg is dicsértük érte.

Suli után, Virággal web kameráztam és filmet néztem.

RebWhere stories live. Discover now