Nem rész

85 3 1
                                    

Nagyon boldog karácsonyt mindenkinek!

A mai részhez hoztam egy kis pluszt, egy részletet amit még Rebi sem tud. Egy másik szemszögöt, így karácsonyi ajándékként.



Kinga:

november 10.

- Mikor lett ennyire lány - kérdezte Cortez elgondolkodva, mikor oda léptem melléjük

- Mindig is lány volt. De örülök, hogy nektek is feltűnt - mosolyodtam el gúnyosan, mire mind rám néztek - mert már másoknak is - gondolkodtam el.

- Ezt hogy érted? - pislogott nagyokat Virág.

- Úgy, hogy attól még mert most úgy mint neked elérhetetlen sztárok tetszenek neki, előbb-utóbb egy igazi és elérhető fiú is meg fog tetszeni neki. Valószínűleg előbb mint, hogy te rá jönnél, hogy feleslegesen pazarlod az időd, rajongásra - néztem Virágra lesújtón, aztán Richárdra esett a pillantásom - de ő is egyhamar megtetszik majd egy-két fiúnak, sőt már meg is tetszett. A húgod szép lány és népszerű is. Nem mindenki csak haverkodni akár vele. Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy befolyásolja vagy esetleg korlátozza az életet. De nem árt képben lenni - mutattam rá erre az egyszerű tényre ami felett meglátásom szerint el siklottak, majd hátat fordítva be mentem a terembe.

- Igaza van - gondolkodott el Cortez.

- Ezt, hogy érted. Tök hülyeség amit mondott - háborodott fel Zsolt.

- Rebi tényleg szép lány, és sokat van felsőbb évesekkel is - érvelt Renáta.

- Senkinek nem tetszik Reb és neki sem tetszik senki. Ő még csak kislány - akadt ki Richárd.



Kicsit nehéz volt ezt megírni, de remélem azért Kingás lett... És ha már Kinga, ha ez a lány valamit a fejébe vesz az úgy is lesz. És most bizony a fejébe vette, hogy Rebi tetszik valakinek. Vajon tud is valami konkrétat vagy csak ki logikázta a dolgot? Előbb vagy utóbb minden ki derül az biztos. Ti mit gondoltok? Tetszik valakinek drága főszereplőnk és ha igen kinek?



RebWhere stories live. Discover now