Álomház

120 7 0
                                    

Október 16. Csütörtök

Reggel Reni és Virág is oda jöttek beszélgetni. De miután Cortez vissza adta az óráját egyből be is mentek.

Az első óra nem volt eget rengető a második viszont az egész napunkra rá nyomta a bélyegét.

- Na mármost - kezdett bele Vladár - az őszi szünet előtt már nincs rajzóránk, így kiadnám a házi feladatot. A szép, hosszú és leginkább tétlen őszi szünetekben nagyszerű időtöltés a házi feladat megoldása - na pont nem házit akartam csinálni, hanem minden de leginkább bármi mást - a munkákat november első rajzórájára várom, és pontosan három jegyet kaptok rá. Kettőt rajzra, egyet pedig művészet történetre - na ez se semmi három jegy egy feladatra - a feladat igen szórakoztató - sejtem mennyire - párokban fogtok dolgozni, így a művészetre kevésbé hajlamos tanulóknak is van esélyük a jó jegyre - mondta, gúnyosan Renire mosolyogva.

- Tanár úr - jelentkezett lelkesen Virág - mi választunk magunknak párt? - kíváncsiskodott.

- Nem, Virág, a pároktat én szabom meg, természetesen a névsor alapján - szóval Kingával leszek - a feladat címe tehát álomház. Fantázia műveket várok, mindent szabad, kivéve a sablonok használatát. Engedjétek szabadon a képzeleteteket, és készítsétek el a megálmodott ház kicsinyített változatát - magyarázta a feladatot.

- Mármint rajzoljuk le? - kérdezte Zsolti előre kiabálva.

- Nem. A feladat egy makett el készítése.

A többiek totál kiakadtak pedig ez tényleg egy érdekes feladat. Annyira, hogy a dupla matek első órája is el ment szerkesztéssel meg ilyesmivel.

Jacques-nek lesz a legegyszerűbb mert az ő párja Andris, akinek a nagyapája építész mérnök. De Robi is jól járt, ő Dave-el van párban, az apja egyik mérnöke fog nekik segíteni.

Én meg megkaptam az idegbajos és maximalista Kingát. A mi házunk is szép lesz.

RebWhere stories live. Discover now