Átlag és állat

145 7 0
                                    

Szeptember 19. Péntek

A suli a szokásos volt. Most már azt is elérjük, hogy ez az egész őrület szokásos legyen. 

Andrissal és Robival előbb mentünk és PSP-ztunk, Zsoltival el mentünk büfébe. Első órán Robival végig leveleztünk. Utána Noelel beszélgettem egész szünetben. Az árkádok alatti társasággal is röhögtem az egyik szünetben. Arnoldal, Renivel és Virággal is ücsörögtem a padon és rajzolgattam. 

Kicsengetéskor Virág apukája várt minket, Reni is és én is bemutatkoztunk. A kocsiban hátul ültünk Renivel. 

A rádióból az FOB szólt, Virág apukája pedig arról beszél, mennyire klassz ez az együttes. Renivel össze nézve azt hiszem mind a ketten meg alapítottuk, hogy igazából nem pont a klassz szó jut eszébe a zenekarról. De mosolyogva hallgatta az üvöltő emo-s zenét.

Az állatkertben egy csomó mindent megnéztünk, mind nagyon élveztük. 

Én évek óta nem voltam állatkertben de nagyon tetszettek a kifutókban lévő állatok. Perecet eszegetve nézelődtem és hallgattam Virág apukáját, aki lelkesen mesélt. Igazából nem tudom miről, szinte mindenről beszélt. 

Az állatkert után ettünk egyet a Városligetben. 

- És, Reni, a te kedvenced is FOB? - kérdezte Virág apukája. 

- Nem igazán. De azért néha meghallgatom. - mosolygott össze Virággal Reni.

- És te Rebi? - nézett rám kérdőn az apuka.

- Igazából én szinte bármit szívesen meg hallgatók. Mikor milyen a hangulatom - vontam vállat.

- És ti is a rajzszakkört választottátok, ahogy Vircsi - Virágon látszott, hogy nem tetszik neki a becenév, de inkább nem mondott semmit. 

- Nekem a rajz egyáltalán nem megy - válaszol Reni és mind a hárman el nevettünk magunkat - Azkörbe járok.

- És be került a suliújságba is! Most írt cikket halloweenről - egészítette ki Virág.

- Én is olvasóra járok, bár szeretek rajzolni - mosolyogtam a férfira.

- Meg jár infóra, modellezésre és sakkra is! - mosolygott Virág. 

Virág apukája rengeteget kérdezett, látszott rajta, hogy érdekli a lánya és a barátai. Renivel mosolyogva, gyakran összenézve válaszolgattunk. 

Otthon tanultam és olvastam.

RebWhere stories live. Discover now