Szivecskés süti, szerelem, félre értés.

182 7 0
                                    

Szeptember 11. Csütörtök

- Dave szerelmet vallott nekem - mondta Zsolti ahogy oda ért hozzánk.

Mi hárman a deszkáinkat tologatva unottan ültünk a lépcsőn. De erre azért mind meglepődtünk. Cortez meg levegőt is el felejtett venni. Miután oldalba böktem újra rendesen szedegette a levegőt magába.

- Mi van? - nézett nagyot Rics is.

Pont a legjobbkor jött meg Dave. Az apukája is ki szált az autóból és meg ölelte Davet. Majd Dave a headset-hez beszélve jött közelebb.

- Nem. Tényleg nem. Egy egészen kicsit se. tényleg. Igen tudom. Nem, nem tudom. - hadart majd mellém le ülve szinte feküdt a lépcsőn és úgy beszélt tovább. Zsolti pedig puszikat dobált neki. Ezek ketten teljesen meg őrültek. Lehet volt valami a pizzában. - Nem, mi dehogy! - akadt ki hirtelen Dave és felült - Nem, nem, nem, nem! Most megyek. Dehogy! - mondta idegesen és ki rántotta a füléből a headsetet - Ezt nem hiszem el! - nézett Zsoltira - Te idióta- kezdte volna de Zsolti közbe szólt.

- Hogy beszelhetsz így a szerelmedről? - kérdezte fel háborodva.

- Mi van? - nézett Dave értetlenül.

- Azt mi is tudni akarjuk - mondta Cortez.

- A szüleim azt hiszik van egy titkos hódolom vagy mim - mondta Dave egyszerűen.

- Tessék? - kérdeztük mind egyszerre.

- Én meg azt, hogy szeretsz - mondta Zsolti sértetten.

- Mi van? - kérdeztük ismét egyszerre.

- Na jó ennek semmi értelme. - jelzi ki Cortez - miről beszélsz Zsolti.

- Dave küldött nekem egy szív alakú sütit - mondta Zsolti és látszott, nehéz bírja ki nevetés nélkül.

- A szüleid miért hiszik, hogy titkos hódolod van? - néztem Dave-re.

Abban biztos voltam, hogy Zsolti ha akarná se tudná el mondani mi van. Reméltem, hogy Dave még össze tudja rakni mi történt.

- Mert Zsolti küldött egy szív alakú sütit- mondta furcsán meregetve Zsoltit.

- Jaj fiúk- mondtam, mert le esett. És nagyot koppant, nem bírtam nevetes nélkül. Ott a lépcsőn ülve már-már vihogtam, a négy fiú meg teljesen úgy nézett rám mint egy őrültre.

- Az normális? - érdeklődött Cortez.

- Nem tudom - vont vállat Rics.

- Lehet - válaszol Zsolti is.

- De min nevet- kérdezősködött tovább Cortez.

- Nem Zsolti küldte - nézetem Davere - Nem Dave küldte- néztem most Zsoltira majd be mentem.

Bent ismét Andrissal és Robival hülyéskedtünk.

Dupla matekon Gazdag igazán meg mutatta, hogy egy rohadék. Ki hívta Virágot felelni, harminckét percig szívatta. Virág még el is sírta magát. Óra után mindenki ki indul, Virág a szemébe fésülte a haját és ment ki a teremből hirtelen Robi termett mellettem.

- Mindjárt megyek - mondtam neki még a táskámba pakolva - Azért valami kedveset mondjatok Virágnak - néztem rá mire csak bólintott és ki ment.

Egyedül a tanár volt a teremben, a naplót olvasgatta. Már az ajtónál voltam mikor hirtelen felindulásból meg fordultam.

- Maga normális? - kérdeztem a tanárt mire az rám emelte a tekintetét így folytattam - Tudta jól, hogy Virágnak fogalma sincs a megoldásról. Nem lett volna elég egy egyest adnia. Nem maga szadista még meg is siratta Virágot. Tudja ő az egyik legaranyosabb teremtés. Lehet nem olyan okos de attól még nem kell egy rohadéknak lenni vele. - mondtam és ott hagyva a döbbent matek tanárt, be csaptam az ajtót és a termünk felé vettem az irányt.

Francia elején Máday jött be elnézést kért Durand tanár úrtól majd hirtelen hangnemet váltva nézett át az egész termen egyenesen rám.

- Pósa Rebeka! Mégis mit képzel magáról! Gazdag tanárnő értesített, hogy miket mondott maga, a matematika óra után- mondta és mindenki rám nézett az osztályból.

- És azt is el mondta - kezdtem bele nyugodtan - hogy a drága tanárnő- itt egy elég gúnyos hangnemet ütöttem meg ami látszott, hogy nem tetszik az ig.helyettesnek - mekkora egy szadista? - fejeztem be és előre hajolva könyököltem az asztalra, kíváncsian néztem az ig.helyettesre.

- Nincs joga így beszélni egy tanárral- nézett bosszúsan.

- De neki joga van Virágot meg siratni? - érdeklődtem.

- Szaktanári figyelmeztető, tiszteletlenségért. - mondta meg a büntetésem.

- És a tanárnő mit kap - kérdeztem, egy cseppet sem érdekelt egy kis szaktanári.

- Ne szemtelenkedjen - nézett fenyegetően Máday és el indult ki a teremből.

- Kérdeztem valamit - álltam fel.

- Beszélek a tanárnővel- mondta az ig. helyettes kicsit talán meg enyhülve. Mégis dühösen.

Majd be csukva az ajtót ment ki a teremből én meg vissza ültem. Durand nem kérdezett semmit csak mosolygott és folytatta az órát.

A többiek kérdő, hitetlenkedő pillantásaival nem törődve figyeltem Durandra. Majd egy cetli landolt az asztalomon.

'' Mit csináltál te lány? ''

Egyből tudtam, hogy Dave írta ezért válaszoltam is.

'' El mondtam Gazdagnak a véleményem ''

Dobtam Dave asztalára a cetlit.

'' Szóval álltál Virágért és be olvastál neki ''

Jött vissza a cetli. Erre nem volt mit írnom ezért oldalra pillantva néztem rá Davere és el mosolyodtam.

A nap hátra lévő részében a matekról volt szó. Mindenki Virágot vigasztalta. Gratulált nekem, hogy be olvastam Gazdagnak. A nap hátra lévő részében Virágékkal voltam. És az tűnt fel, hogy nagyon jó a társaságuk. Főleg Virággal beszélgettem.

Még Arnold és Reni olvasott, egyszer úgy tűnt, hogy Arnold Renit nézi. Mikor feltűnt neki, hogy nekem feltűnt hogy nézi, gyorsan el kapta a tekintetét és tovább olvasott.

Suli után Dave, Zsolti, Cortez és Rics a lépcsőnél beszélgettek.

- Hé Rebi - szólt nekem Zsolti, mire oda mentem hozzájuk.

- Te küldted a sütiket? - kérdezte. - Persze, hogy én küldtem srácok! - mondom vigyorogva.

- Te nem vagy normális- alapította meg Cortez.

- Hát nem, na megyek modellezésre- vontam vállat mosolyogva.

- Nem vagy normális- jegyezte meg újból Cortez.

Modellezésen rajtam kívül négyen voltak mind tizedikes fiúk ( Máté, Olivér, Áron, Viktor).

Az egész annyiból állt, hogy bizonyos kémiai elemek, molekula szerkezetet rakjuk össze és elemezzük. A fiúk viccesek voltak, Gondos bár kicsit ijesztő volt ilyen közelről, érdekes dolgokat mondott. Lehet vele beszélni néha még jó fej megjegyzéseket is tett, és nagyon örült, hogy megnéztem a szakkört ( én voltam az egyetlen, úgyhogy mindenki őrült, hogy be néztem).

Vége a szakkörök hetének!

Minden napra van egy szakkör amire szívesen mennék.

Hétfő: olvasó

Kedd: sakk

Szerda: infó

Csütörtök: modellezés

RebWhere stories live. Discover now