Szeptember 18. Csütörtök
Ma Rics keltett nem az ébresztő. Nagyon örültem a hülyeségnek.
- Reb gyere megyünk C-hez! - jött be a szobámba, nem tudom, hogy kerültem fel a szobámba de kényelmesen feküdtem az ágyamban.
- Minek? - kérdeztem morcosan.
- Mert megyünk - mondta és ki rángatott az ágyból.
Egy gyors fésülködés és átöltözés után vállamra kaptam a táskám és már mentünk is Cortezékhez.
Miután köszöntem a nagyszüleinek meg bemutatkoztam el mentem fogat mosni. Két kopogás után nyitottam be. Cortez először érdeklődve nézett rám. Aztán elkezdtem fogat mosni ekkor már döbbenten nézett rám de nem szólt semmit. Ő a haját zselézte én meg próbáltam rendesen össze fogni a hajam.
- Amúgy jó a fogkeféd - mondtam egy hajgumit a fogaim közé szorítva.
- Kösz - röhögte el magát.
- Segítsek? - jelent meg a bátyám az ajtóban, és az ajtó keretnek dőlve nézett minek.
- Jaj Ádám nem zselézd annyit a hajad - jött oda Cortez nagymamája is.
- Ez tényleg sok - mondtam a tükrön keresztül nézve a haját.
- Jó jó - mondta a hajat dörzsölgetve.
Valahogy csak sikerült össze szedelődzködni és el indulni.
A suliban igazából csak a rajz óra volt érdekes. Gyümölcs tálat kellet rajzolni.
- Ezen nincs név, kié? - kezdte Vladár az osztályzást. A rajz maga egyébként nagyon szép volt.
- Az enyém - lengette Cortez a kezét mint egy óvodás.
- Sajnálom, hogy idén nem keltette fel az érdeklődést, de jövőre szeretettel várunk a rajzszakőrön. - magyarázta és ötösre értékelte.
- Renáta, sajnálom, a legnagyobb jóindulattal kettes - azt hittem rosszul hallok Reni nagyon okos lány, jól tanul, hogy kaphatott kettes.
Virág ahogy meglátta Reni rajzát egy hisztérikus röhögőrohamot. Aha, nem értem.
Vladár tovább osztogatta a rajzokat. És el érkezett az én nevem.
- Melyik Pósáé ez a rajz? - kérdezte Vladár és fel mutatta a rajzom, mindenki azt a szerencsétlen lapot nézte.
- Ne nézzétek szégyenlős - mondtam, mire mindenki el röhögte magát.
- Igazán kreatív - gondolkodott el a tanár - de legközelebb szorítkozz légyszíves egy technikára - jegyezte meg, mivel, hogy minden gyümölcsöt más technikával rajzoltam, szeretem az extrább dolgokat.
Kiosztott még pár rajzot majd jött az utolsó kettő.
- Felmayer!
- Igen, tanár úr?
- Elmondanád, hogy a rajzodon mi ez a sötét folt? - mutatta meg a rajzot amin tényleg egy nagy fekete folt díszelgett.
- Az Gábor feje - közölte, mintha ez teljesen egértelmű lenne - nem láttam tőle rendesen!
Vladár elgondolkodott, amíg mi ki röhögtük Dave-et.
- Legközelebb talán ülj arrébb. Ez így most csak hármas. - Dave vállat vonva ment ki a rajzáért.
- Végül Neményi - Arnold a könyvet le téve nézett a tanárra - megosztanád velünk, hogy az asztalon látható kifogástalan gyümölcsöket miért félig elrothadva rajzoltad - érdeklődött a tanár.
- Ennek egyszerű, szimbolikus jellegű oka van - kezdte és mindenki unottan nézett rá rajtam kívül. Most velem van baj vagy velük? - a gyümölcsök most épnek tűnnek, de már a leszedésük pillanatában rothadásra ítéltettek. Ha rájuk nézek, látom, hogy friss, szép darabok, de tudom, hogy hamarosan fonnyadtan, megbarnultan és aszalódva zsugorodnak össze. A rajzommal azt szándékoztam kifejezni, hogy ...
- Értem - szólt közbe Vladár - mellesleg ötös.
Arnold kicsit sértetten ment ki a rajzért.
Óra után megnéztem Reni rajzát, meghallgattam Arnold érveit a rodhadt gyümölcsökkel kapcsolatban. Mind a kettő érdekes volt. Csak kicsit máshogy.
A terem fele menet a modellezésről megismert fiú jött csapat velem szembe. Vidáman köszöntek és megölelgettek. Egy délután találkozunk után viszont mentem is tovább a terembe. A teremben alighogy elő pakoltam már jött is be a tanár.
Az utolsó óra után Viktor állt a terem ajtóval szemben. A vállamon át vetve egyik kezét indultunk el a kémia teremhez. Olivér egy csomó vicces képet csinált kísérleteket csináltunk. Kijelentem, hogy Gondos a legviccesebb tanár.
ESTÁS LEYENDO
Reb
FanficSzent Johanna gimi fanfiction. Minden jog Leiner Lauráé. Kezdő íróként írok, szórakozásból. És persze az olvasók szórakoztatásra.A történetben lehetnek logikai bakik, furcsaságok. Ricsi húgának szemszöge.