Krisztián és barátai

178 7 0
                                    

Szeptember 12. Péntek

Reggel ismét Cortezzel és Riccsel mentem suliba. 

Felszínes dolgokról beszéltünk, főleg a szakkörökről, ők ugye focira mennek. 

Cortez sokat mesélt a fociról. A sulihoz érve le szálltunk a deszkáról Cortezre néztem aki épp a játék szabályokat magyarázta.

- Cortez én örülök, hogy lelkesedsz de ugye tudod, hogy voltam már tajga foci csapatnak? Tudom hogy kell játszani - mondtam. 

- Na ne te tényleg fociztál? - kérdezte Zsolti. 

- Aha - vontam vállat.

- És most miért nem jelentkeztél? - kérdezte Cortez kicsit feszülten, nem is figyelve. 

- Mert mókusok támadtak rám- mondtam fel vállról. 

- Aha értem- mondta Cortez mire Zsoltival össze nevettünk. 

- Veled meg mi van haver? - érdeklődött Rics. 

- Ja semmi. Miért? - válaszolt újra a beszélgetésre figyelve Cortez. 

- Miért vagy ideges? - kérdezgettem tovább. 

- Nem vagyok ideges - mondta majd mivel Dave is meg jött úgy döntöttünk be megyünk. 

Francia elején hiányzott Arnold, Reni és Kinga. A suli újság miatt. Most derül ki kiket vették fel a suli újságba. Én három embernek szurkolok. Arnold és Reni nyilván, meg Krisztián. MSN-en beszéltünk a-s fiú, jó fej és mindene az újság írás, remélem be kerül. 

Már javában ment az óra mikor Reni, Arnold és Kinga be futottak. Fel néztem a noteszemből és kérdőn néztem a belépőket. 

- Na hogy ment? Ki ír rólam cikket az októberi számhoz? - hülyült Zsolti. 

- Az állatmagazin különkiadása. Maximum- vágta rá csípőből Kinga.

- Ez vicces volt, mióta tartogatod? - érdeklődött Zsolti nevetve.- Nem tartogatom. Ha rád nézek, egyszerűen megjön a humorom - nyújtotta tovább a beszélgetést Kinga.

 Durand vetett véget a beszélgetésnek, azzal, hogy meg kérdezte kik kerültek be. Na eredetileg mindenkit ez érdekelt. 

- Mindhárman- válaszolt Kinga készséggel. 

Amint le ültek meg böktem Reni vállat. 

- Ügyes- mosolyogtam rá mire mosolyogva bólintott. 

Egy papír darabra rá írtam, hogy ''Gratulálok'' és oda dobtam Arnold padjára. A könyvéből fel nézve csak mosolyogva nézett rám. 

Közben Cortez Renivel beszélt valami házit kért el tőle. Furcsa volt a viselkedése ezért óra után szünetben le mentem velük. 

- Minden oké? - kérdeztem a nagy társaságban Cortez mellet állva. 

- Aha - válaszolt.

A beszélgetésbe be kapcsolódva nevetgéltem a fiúkkal. Közben arra lettem figyelmes, hogy Cortez egyre többet néz az udvar egyik irányába. 

- Mi olyan érdekes? - vontam fel a fél szemöldököm miközben Cortezt figyeltem. 

Ricsel össze nézve talán mind ketten meg alapítottuk, hogy valami nem stimmel. 

- Semmi, semmi - válaszolt gyorsan Cortez. 

Miközben a társaság egyre nagyobb része velünk volt el foglalva. Nem hittem Corteznek de több kérdésre nem maradt időm ugyanis Krisztián lépett ki az udvarra egyből oda is mentem hozzá. 

- Szia - köszöntem vidáman, jót sejtettem abból, hogy mosolyog.

- Szia!

- Na, hogy ment? Be kerültél? - kérdeztem rögtön a lényeget.

- Igen. Be kerültem- mondta büszkén. Mire szorosan meg öleltem.

- Ez szuper - mondtam el engedve őt. 

- Bizony - bólogatott - nincs kedved velem meg pár barátommal beszélgetni? - kérdezte a tarkóját megvakarva. 

- Persze ha vissza mennél a bátyádékhoz - kezdett bele de hamar félbe szakítottam.

- Van kedvem - mondtam ő pedig bólintott egyet majd egy három fős társaság felé mutatva el indultunk az udvar egy távolabbi pontja felé. 

Be mutatott, a fiúknak a szünet hátra lévő részét velük töltöttem. Érettebbek mint mondjuk Zsolti de nem olyan okoskodóak mint Arnold. 

Hunor : Vékony testalkatú magas szőke hajú, zöld szemű srác. Visszafogott öltözködésű. Szereti az állatokat egy csomó állatos viccet tud. 9. A-s. 

Noel: Valamivel alacsonyabb és erősebb alkatú, szinte fekete a haja és sötét barna szemei vannak. Vívni jár, a kultúrák érdeklik, sokat tud más országokról. Tizedikes.

Benedek: Kicsit duci, aranyos fiú, hosszú haja majd a vállig ér, világos barna szemei vannak. Barmin képes nevetni, család centrikus, sokat mesélt az öccséről. Ő is a 9. A-ba jár.

 A nap hátra lévő részében a szüneteket össze vissza töltöttem. 

Volt, hogy Virággal rajzoltam a padon. Bent maradtam Andrissal és Robival PSP-zni. Mikor a büféhez mentem az A-s lányok és Kinga hívott oda mert látták, hogy beszéltem Noellel ( Rami nagyon idegesítő folyton vinnyog és azt szalykózza amit Dina). Csapongtam egész nap. Mikor ki akart velem beszélni. 

Ami hamar feltűnt, hogy nem csak azok köszöntek a folyosón akikkel az elmúlt pár napban össze barátkoztam, hanem olyanok akiknek a nevét tudtam csak, vagy még azt se. 

Órákon volt, hogy figyeltem volt, hogy nem. 

Mindig is egy társasági ember voltam. Bár általában egy társaság volt akikkel tényleg jóban voltam. Ez most nincs itt teljesen különböző emberekkel vagyok jó viszonyban. Olyanokkal akik nem is beszélnek egymással. 

Suli után el mentem a deszka parkba, meg a kerületben deszkázgattam. 

Mikor haza értem tanultam, esti rutin után le ültem rajzolni. Ma is papírok között aludtam el. Fel se léptem a netre ami mint ki derült nagy hiba volt.

RebWhere stories live. Discover now