Október 22. Szerda
Igazából ahogy haza értem már tanultam is így a francia és az irodalom beadandókat is meg csináltam. Ezzel jó sokáig el voltam. Utána még olvastam egy kicsit
Október 23. Csütörtök
Ma korán reggel el mentem otthonról deszkáztam egy darabig, aztán elmentem a plázában és vásárolgattam, egy farmert, egy pulcsit és egy új cipőt vettem. Az egész épületet körbe sétáltam ami a Halloween közeledtével fekete és narancs színű dekorációkkal volt tele.
Október 24. Péntek
Kingával ma eltük az álomház makettet, ezért már délután egykor náluk voltam, a kért cuccokkal. Amiket még tegnap vettem. Igazából Kingával mindenféléről beszélgettünk. Bár elég irányító típus, nagyon erős személyiség szinte mindenben igaza van ha az ő szemszögéből nézünk a dolgokat. Nagyon ambiciózus és önálló, és bár nem vihogtuk meg hülyültük végig az egészet mégis remekül éreztem magam.
Október 25. Szombat
Ma nekem is el kezdődtek az iskolai programok. Reggel 9 kor a Szépészeti Múzeumba indultunk a suli épületből, az Egyiptomi kiállítást néztük meg, Renivel és Arnolddal mindent megnéztünk és Arnold rengeteget mesélt ( mivelhogy ő mindennel képben van egy csomó mindent tudott az egyiptomi kultúráról ).Délután Magyar Nemzeti Múzeumba mentem ahol nagy a tizedikes fiúkkal, Virággal és néhány rajz szakkörös lánnyal logtam.
Október 26. Vasárnap
Andris és Robi a Millenárisba rángattak el egy infós kirándulásra. Utána át mentünk Robihoz és PSP-ztunk.
Október 27. Hétfő
Ma egy kicsit nyugisabb program volt. A Szabó Ervin könyvtárba mentünk, csendben sétálgattam a könyves polcok között. Miután vissza értünk el mentem egy könyves boltba és három könyvet is vettem.
Október 28. Kedd
Ma a Csodák palotájába mentem, a tizedikes fiúkkal, Andrissal és Robival. Bár a négy as lánnyal is beszélgettem. Utána pedig a deszkaparkba mentünk, a négyessel. Az egész napot végig röhögtem.
Október 29. Szerda
Kingához egyre mentem és tovább fojttattuk a makett házat.
Október 30. Csütörtök
Tegnap végül Kingánál aludtam és ma délelőtt fejeztük be a makettet. Utána pedig el mentünk a plázába, Kingának a fodrászhoz volt idő pontja, én meg megvártam még kész lett. És el mentünk egy drogériába. Igazából vagy fél órát nézelődtünk a sminkek, parfümök, és arcmaszkok között. A planetáriumba végül nem mentem de este a fiúk MSN-en mindent el meséltek.
Október 31. Péntek
Reggel fél kilenckor már a nappaliban voltam. És a fiúkat próbáltam rá beszélni, hogy lassan induljunk a suliba tököt faragni.
Lehetetlennek tűntek.
- De én meg aludni akarok - hisztizett Dave.
- Nincs valami kaja? - nézett körbe Zsolti a kanapén ugrálva.
- Ember ne ugrálj már - nézett rá a földön ülő Cortez, majd kiterült a szőnyegen.
- Zsolti felőlem egyél, de lassan indulni kell mert Kinga megöl minket ha késünk - néztem körbe.
- Ha Zsolti ehet én aludhatok nem? - nézett rám Dave.
- Nem - ráztam meg a fejem és ekkor nyitott be Rics.
KAMU SEDANG MEMBACA
Reb
Fiksi PenggemarSzent Johanna gimi fanfiction. Minden jog Leiner Lauráé. Kezdő íróként írok, szórakozásból. És persze az olvasók szórakoztatásra.A történetben lehetnek logikai bakik, furcsaságok. Ricsi húgának szemszöge.