Kémiai zseni meg a tesója

122 8 0
                                    

November 10. Hétfő

Reggel Riccsel ketten mentünk a suliba, Cortez nélkül.

- Veled meg mi van? - néztem a kómás tesómra.

- Shawen nem hagyott aludni - vont vállat mire kedvesen ki röhögtem.

- Veled meg mi van? - kérdezte Cortez aki jóval kipihentebbnek tűnt mint mi. Na erre Dave is érdeklődve nézett ránk.

- Rebre rájött a mindenféle szar hallgatás - vont vállat Rics és le ült a lépcsőre.

- Hé ne szid - kaptam fel a vizet - legközelebb korn-t hallgatok jó? De most megyek - néztem a telomra és elmosolyodva fordítottam hátat nekik.

- Várj, megint meg szivattam Zsoltit, vettem neki egy könyv sorozatot - szólt utánam Dave.

- Andris bent vár, de majd mondjátok el mi történt - vontam vállat, már nem akkora buli , hogy szivatják egymást.

- Mikor lett ennyire lány? - hallottam még Cortez kérdését.

A teremben Andris és Robi vitatkoztak és sorozatot néztek a tv-n.

- Red de jó, hogy itt vagy segíts Robi megőrült azt állítja - kezdte felháborodva Andris de Robi közbe szólt.

- Ez a marha azt hiszi - kezdte Robi.

- Na jó el se kezdjétek! Nem tudom miről van szó de Robinak van igaza - mondtam mire Andris meglökte a vállam.

Egymás mellet ülve néztük a sorozatot egészen be csöngetésig.

Mikor a négyes be jött Cortez valamit nagyon pötyögött a telefonján nem sokkal később ki is derült mit. Nekem írt, hogy mi történt reggel.

Dave vett egy könyv sorozatot Zsoltinak, aki oda adja majd ma délután Kingának. Mert állítása szerint ő fél a könyvektől.

Vissza írtam, hogy meg is látszik, majd mosolyogva el tettem a telefont.

Angolon tz-t írtunk, úgy az óra felénél be adtam a dogám és meg löktem Cortez kezét aki igazából már készen volt csak nem vette rá magát, hogy ki vigye.

A fejemmel Reni felé böktem, majd hátra dőltem a széken és premierplámban néztem a Reni + Cortez következő részét.

Reni nagyon bénán és feltűnően másolta le a puskát amit Cortez adott neki, de megúszta úgyhogy minden okésan sikerült.

Kémián mikor Gondos megjelent a kis labor ajtaját becsapta maga mögött, Andris hátra fordulva rám vigyorgott. Egyből tudtam, hogy mire gondol.

- Nos, úgy döntöttem, hogy a következő óra első felét egy diák tarthatná, természetesen jegyre - mondta Gondos óra végén, Kinga egyből jelentkezni kezdett, páran pedig lejjebb csúsztak a széken, vagy unottan dőltek hátra - úgy határoztam, hogy a legkiemelkedőbb tanulóra osztom ezt a feladatot, sajnálom Szatmáry, tedd le a kezed - vicsorgott Kingára ​​- tehát a következő órán órai munka jegyért Pósa Richárd előadást tart. Ez kiváló felkészülés a versenyre - vicsorgott Ricsre.

- Mi? - kérdezte Rics kétségbe esetten, mire Zsolti és Dave felröhögtek.

- Pósa Rebeka pedig a következő szakkör keretében tartanál egy hasonló kiselőadást. Majd a témát még megadom - vigyorgott rám is vérfagyasztóan a drága tanárnő.

Egész nap ment Rics szivatása, és persze engem is szivattak volna, de egész nap a teremben voltam.

Beszéltem Zsákkal, le mentem büfébe Kingával és a négy a-s lánnyal, de főleg Andrissal és Robi hülyéskedtünk.

Olvasó után át mentem Robihoz, szokásosan mind a hárman a gép előtt ültünk, én ruhákat néztem a neten ők meg stratégiai játékokkal játszottak.

Mikor haza mentem MSN- eztem, webkameráztam Renivel és Virággal, beszéltem Zsoltival és Cortezzel is, Dave küldött néhány deszkás videót. Miután mindenkitől el köszöntem le mentem a konyhába egy kis kajáért.

- Merre voltál délután? - kérdezte Rics a konyha pulton ülve.

- Robival meg Andrissal lógtam - vontam vállat, és ki bontottam egy zacskó chipset.

- Mostanában sokat lógsz velük - mondta mire furcsán néztem rá - nem mintha bajom lenne vele vagy valami, csak érdekel mi van veled - mentegetőzött egyből.

- Tudod Rics asszem - kezdtem és megálltam egy pillanatra, mire Rics felvonta a szemöldökét - ők a legjobb barátaim. Ne értsd félre veletek is nagyon szívesen töltök időt meg minden, csak Andrissal és Robival kicsit más - vontam vállat.

- Ja értem - mosolyodott el - majd egyél valami rendeset is - bökött a chipses zacsira a kezemben.

- Oké - nevettem el magam. Tanulás után szinte egyből be is aludtam.

RebWhere stories live. Discover now